Нема се плашиш. При мен почистих клапана, смених МАП-а и проблем с грешката отново си имаше. Не след дълго разбрах защо се е записвала грешката, половината геометрия липсваше + част от топлата перка
Оборотите не са и проблем. Моите също не ги жаля,особенно извън града.Стилото е на 300 000 км. е и турбината е идеална,като изключим ремонта на соленоидния клапан.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
С този клапан съм имал проблем с 1.9-ката и сега пак имам. Свалях го, отварях го за почистване, но пак не бачка както трябва. В момента пак пренадува и в определени моменти след изключване на двигателя остава да бръмчи. След като го прасна или поразмърдам буксата спира. При Либра положението му е неестествено - хоризонтално, а на всички други автомобили където съм го виждал е вертикално - това вероятно също влияе по някакъв начин. Ще ми се да попитам дали има някакъв шанс за оправяне, макар да ми е ясно, че нещата отиват към купуване на нов... Само се чудя дали си струва опита с втора употреба... Гаден клапан - много ядове създава.
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
... но не винаги с по 350-400 милибара от исканото.
Прави ми впечатление че с някой версии на FES има разминаване в показанията на налягането както си го описал включително и показанията на дебитомера.Пробвай с друга версия различна от твоята.На Стилото и на Алфа 147 оригинално също е монтиран хоризонтално.Пробвал съм да го монтирам вертикално и не съм забелязал разлика.
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
... но не винаги с по 350-400 милибара от исканото.
Прави ми впечатление че с някой версии на FES има разминаване в показанията на налягането както си го описал включително и показанията на дебитомера.Пробвай с друга версия различна от твоята.На Стилото и на Алфа 147 оригинално също е монтиран хоризонтално.Пробвал съм да го монтирам вертикално и не съм забелязал разлика.
Да, има го тоя момент, но така или иначе забиването е факт, без значение с колко пренадува. В тоя ход на търсене на проблема остана само тоя клапан да сменя - сменил съм дебитомер, мап сензор, свалих турбината и я почистих (беше в отлична форма) сега е на ред клапана. Веднъж го разглобих и почистих - нямаше симптоми на нещо нередно в него - даже изглеждаше много свеж. Даже по едно време тръгнах да търся проблема и в ЕКУ-то или връзката му с клапана. Той се управлява импулсно по маса и до там ходи постоянно напрежение - понеже мерих да видя дали "ходи" управление до него... Сега обаче вече съм сигурен, че е от него проблема.
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Пруфа колко коня е ? Мисълта ми е ако си 140 коня и си със софт от 150, да не е от там проблема ?Вземи виж номерата на самото ЕКУ и сравни с каченото
Този от пруфа е 1:1 с моя 140 коня - това е орито, но моя не беше ори а с 150 коньовото ЕКУ. П.С. Коолата си върви повече от добре, само понякога се бъга на ІV-та към 2500 оборота (баш там където почва да боксува съединителя като я намачкам )
Най-вече Astra H 1.9 CDTI (JTD) 120 к.с. и ако има къде Делта 3
Все се каня да те накарам да ми пратиш твоят и да го кача при мен. Да видя дали ще има проблеми, пък и да видя колко пък толкова сила идва.Другият вариант е да се сменят ЕКУ-тата, но тогава ще трябва и ключове да отваряме.....
Коментар