haljscho написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Коментари по Проблеми с турбо при JTD. Грешка P0235...
Collapse
X
-
Ми точно в него беше проблема.Обяснил съм по-горе как направих диагностиката-чрез мерене на двете напрежения.При наличие на входно напрежене 5в и липса на изходно 1,9-3,9в какво да го умувам повече-нов МАП сензор.Това е най-елементарният и сигурен начин. Вече съм изминал около 900км-всичко е наред.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
-
Кво значи наред!!!Кво налягане прави турбината?Тва дет си го правил, да закачаш кабели и да мериш ми се струва доста по-сложно от тва да закачиш лаптопчето и да направиш една графика.......Red Storm написа:Вече съм изминал около 900км-всичко е наред.Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Според теб софта на лаптопчето откъде взема информация за налягането от турбото? И колоко достоверна ще е информацията ако даден датчик е проблемен?haljscho написа:...Тва дет си го правил, да закачаш кабели и да мериш ми се струва доста по-сложно от тва да закачиш лаптопчето и да направиш една графика.......AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Ми точно де, ся нали новия е точен...... :D Тамън ше се види има ли проблем още....И за да не пишем още глупости, ако е зададено 1.3 налягане а турбината надува на 1.48-1.5 и не записва грешка.ИМА ЛИ ПРОБЛЕМ СПОРЕД ТЕБ!!!!!!!Ся тук да не си помисли някой, че се заяждам.........iakvvu написа:Според теб софта на лаптопчето откъде взема информация за налягането от турбото? И колоко достоверна ще е информацията ако даден датчик е проблемен?haljscho написа:...Тва дет си го правил, да закачаш кабели и да мериш ми се струва доста по-сложно от тва да закачиш лаптопчето и да направиш една графика.......
П.С. Ааааааа Емзо, а от друго викаш няма как да е......
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Не става въпрос за заяждане,виждам че искаш да помогнеш,за което благодаря. Вместо да правя графики правя следното:Имам един служебен Голф ГТИ,голямото ГТИ.Накарвам някой колега да го подкара и ги слагаме на чертата със Стилото.Тестовата отсечка е около 190м-няма повече.Направя ли му две коли ластик,значи всичко е наред.Вървим ли заедно,значи дебитомера ми е за чистене или филтъра е за смяна.Дръпне ли ме той,значи турбото не надува достатъчно и чак тогава закачам ФЕС и почвам да ровя.Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
-
Е тва е тест..... :D Щом ГоУфУ изпреварваш........ от тебе по-голем нема......Red Storm написа:Не става въпрос за заяждане,виждам че искаш да помогнеш,за което благодаря. Вместо да правя графики правя следното:Имам един служебен Голф ГТИ,голямото ГТИ.Накарвам някой колега да го подкара и ги слагаме на чертата със Стилото.Тестовата отсечка е около 190м-няма повече.Направя ли му две коли ластик,значи всичко е наред.Вървим ли заедно,значи дебитомера ми е за чистене или филтъра е за смяна.Дръпне ли ме той,значи турбото не надува достатъчно и чак тогава закачам ФЕС и почвам да ровя.
Поздрави!
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110
http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM
http://vbox7.com/play:c9fd4ea6
Коментар
-
Сега направих един лог на 4-та скорост до към 4к оборота. Не ми записва грешка ,но не съм сигурен дали всичко е ок с наляганията.Ето файла http://dox.bg/files/dw?a=629b18b1f4FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Китайският МАР сензор,закупен от Евро07 приключи житейския си път,т.е. прееба се.Изкара точно месец и около 3000км. Сега сложих сензор от 156ЖТД.Няма разлика във вървенето и динамиката.Поразрових се в каталозите и гледам,че парт номерата на двата МАРа,от Стило ЖТД115 и 156 ЖТД105/110/115,са различни.Браво,Брава и МареаЖТД също са с сензор като на 156ЖТД. Визуално разликата е много малка-само в профила.Възможно ли е това да определя и разликата в номерацията?Octavia RS
Evo 10-служебната играчка.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар