да възродя темата
Имам алфа 146 1.9 ЖТД преди имах браво със същия мотор (знам за разликата във въртящия момент)Алфата е значително доста по шумна от бравото ! и аз имам доста прилични вибрации на студен мотор, на топъл са поносими, но мотора пак си е шумен.Колата работи повече от отлично (няма пушене, няма забавяне при подаване на газ ) Вибрациите изчезват около 1000 оборота.Смених щангата горе при ангренажа, мотора ми не се тресе в коша като прасе в кочина. Като вдигна капака той леко си вибрира. Къде да е причината за леката вибрация и по шумната му работа ?? Лагера на компресора на климатика ми е за смяна, ролката на алтернатора, ще я погледна утре(предполагам, че като я хвана, трябва да разбера дали е разбита)Демпферната шайба, ще и хвърля едно око. Идеята за вибрации от меката връзка каква е ?? да е блокирала самата връзка ли /?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Вибрациите при 1.9 JTD?
Collapse
X
-
Свалих си ремъка, ролката на алтернатора си работи идеално, на зад приплъзва, а на пред върти ротора.всички ролки са отлични без луфтове и виене освен на компресора, който ще го сваля тези дни и ще го пратя за ремонт понеже някой от клапаните ми казаха, че не му заваря и вие лагера ... Абе духа си студено цяло лято време му е за заслужен ремонт
демпферната шайба е здрава видимо, няма хлопане на ръка. Понеже бях сменял тампона към купето, реших да го откача (гледах въртях само по един начин застава ) Запалих колата без него и ЧУДО, няма вибрации,няма го бученето в купето ....
Връзвам го на работещ мотор (горе от планката за реглажа я местя да застане в най-добра позиция и пак се появява бученето и вибрациите .Сега покарах без този тампон, волана няма да трепне, няма бучене, чува се само шевен звук от впръскване на гориво
примесен с лагера на компресора .Тампона който съм взел явно е менте и е прекалено твърд... Някой да даде предложение каква марка и от къде да купя тампон който да си върши работата . Това е непоносимо, а не ми се кара така да натоварвам другите тампони при потегляне .
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
не знам, ще търся някой 2ра рака дори леко разбит, понеже оригиналния отдавана го изхвърлих. Някой по малко закъсан, моя беше здраво сдал багажа иначе, едва ли щях да искам да го сменям. Иначе да сега като изрязвам колата мотора го усещам, че не седи мирен ... Кофти за другите тампони.Понеже нямам катализатор а имам права тръба се замислям за резонаторно гърне. Много се чува бученето по тази тръба
А без тампона иначе днес градско цял ден много по приятно без вибрации и бученето в купето :D
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
А бе не знам дали тази щанга е менте или не, но аз не знам за нито един случай след смяната на тази щанга в купето да се намали вибрацията.Но съм виждал няколко случая как от нормална за дизела вибрация, след смяна на щангата не може да си настроиш огледалото за обратно виждане да ти "показва" задния прозорец за повече от 1 минута.
Винаги при смяната на тази щанга с чисто нова, винаги вибрацията се увеличава и това е факт.А бе малоумно инженерно решение. Да хванеш двигателя за най-горната му точка на отместване, породена от вибрацията и да вземе да го вържеш за купето.
За това моя съвет, свързан със смяната на тази щанга при видимо напукан тампон - просто не я барайте.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
абе тя тази щанка съм я сукал въртял, само по един начин става. Охлабвам горе планката с с 13ска стягам тампона после нея. Сега излизам по моргите да си търся някой омекнал стар закъсан тампонemzo написа:Aко купувате Birth - може, макар че ако говорите за щангичката, карал съм точно с Birth и нямаше проблеми.Да нямате усукване ?
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
и аз го отдавам че в следствие на работа, двигателя се е усукал и въпросната щанга, леко опира директно в корпуса на купето с металната си част. Може би е нужно да се наместя едновременно всички тампони, да не говорим за вдигане на двигателя, но е супер неприятно!На колегата препоръчвам да отиде на канал и да разхлаби долния голям тампон да разхлаби преди това въпросната щанга и после да затегне, да се понамести малко мотора!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар