BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
Ами може и да помогне, а може и да не помогне.Ако нафтата е много зле нищо няма да помогне. Или трябва да излееш 5 кофи с топла вода докато промени малко нещата.И ако пък нафтата е много зле ще запали ще поработи 1-2 минути и пак ще загасне.Демек пробвай сега като е станало вече -10. Защото до -10 и без добавки лятната нафта не трябва да прави мизерии.danzel-jtd написа:а да полея малко тоя филтър с топла вода.ще помогне ли?BO написа:Не се прави така.С този бензин нищо не си направил. Трябва да се налива преди нафтата.Просто се надявай като се покачат днес температурите с 10-на градуса да отпусне нафтата.Моя съвет е да не зареждаш от тази бензиностанция, конкретно от тази, която си заредил, а не като марка.danzel-jtd написа:е нема палене,падна акумулатора,варзах се с кабели и пак нема паленесега забутахме колата на слънце,може да размръзне малко,че сигурно филтъра е замръзнал.п.п. сипах 3 литра бензин 95 на 30-33 литра нафта.Стискайте палци да запалим.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Ето как запалих аз вчера сутрин http://www.youtube.com/watch?v=YX9cOH3pez8Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Моля да ме извините колеги, може би не е мястото да пиша тук за Пежо Ранч, ама всичките ни служебни коли са такива. Така, от два дена вече не палят, нафтата е замръзнала, пробвахме с подгряване на картера с горелка, подгряване на помпата с топла вода, накрая даже навряхме един сешоар за горещ въздух във смукателния въздуховод, и , няма палене и това е, варти ама не пали, не знам какво да правим освем да чакаме по топло времеFiat Stilo 1.9 JTD 115 hp 2004 год. март
Коментар
-
Това остава. В милата ни татковина нека още да сравняват цената на Дизела тук и в Юръпа.За нашите служебни писах - Форд Торнео. 4 от общо 10 запалиха. ( в Бургас беше значително по-топло от Русе де -11 през деня до -15 през нощта. Днес запалихме и другите. Помогнахме им с "още ток". Въртяха, като изоглавени, пукаха, димяха, тресяха, ама запалиха. Две коли се "задавиха" в движение, но го преживяха. Утре ще я мислим пак. Такъв тормоз на личната си не мога да направя. Ще чакам топли дни.vanyo_83 написа:Моля да ме извините колеги, може би не е мястото да пиша тук за Пежо Ранч, ама всичките ни служебни коли са такива. Така, от два дена вече не палят, нафтата е замръзнала, пробвахме с подгряване на картера с горелка, подгряване на помпата с топла вода, накрая даже навряхме един сешоар за горещ въздух във смукателния въздуховод, и , няма палене и това е, варти ама не пали, не знам какво да правим освем да чакаме по топло времеA17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
12 часа е стояла на паркинга в бачкането. Термометъра показва -12 но е -15*С. http://www.youtube.com/watch?v=_wzl7...utu.beДнес за около 30км видях поне 30 закъсали МПС-та. Някои колеги с бензинови автомобили не бяха могли да запалят
Коментар
-
Доста по добре от pakumba... Ама е и доста по топл де...Тази сутрин пътувах при -20 - -18...Прозорците ми замръзваха отвътре от влагата която парното вдигаше от стелките...А колко закъсали камиони имаше само... Не е истина... Даже и нашия служебнияchaveto написа:12 часа е стояла на паркинга в бачкането. Термометъра показва -12 но е -15*С. http://www.youtube.com/watch?v=_wzl7...utu.beДнес за около 30км видях поне 30 закъсали МПС-та. Някои колеги с бензинови автомобили не бяха могли да запалят
Ама как паля не мога да пробвам, щото спим на 5 градуса в момента... Нали си ми е глезена тя...Ама на - 7 като си тръгвах от работа, с изгоряла подгревна свещ запали без да подгрявам... Аз така си паля... Не чакам...След 15 години каране на бензинки трудно се променят навици
Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Привет и от мен! Таз заран при -20гр, така казаха по радиото в 7,00часа, моята запали от 4-тия път, то 15-20сек въртене, Но като се има предвид моита система за пълнене,мисля че нормално за обикновенна стандартна система на бош помпа, дето налягането е впъти по мако от комън рейл и и подобни си помпи, Иначе лри минус14-15гр си пали от раз, но таз заран се озори малко, но най интересното ми беше добавката за дизел бе замръзнала на половина от течността,което би трибвало да държи до минус 26 гр както е отбелязано на етикета и аз мисля таз добавка ми помага, но уви това е измама, добавката е на кастрол ТДА-ДИЗИЕЛ , ТАКА ЧЕ КОЛЕГИ тия добавки са ташак работа, само ни взимат парите, да не забрвя колата ми е фиат палио 1,7тд с стандартна нафтова печкаFiat palio 1.7td
Коментар
-
При -12 проблемите не се проявяват. Всичко започва след -20.Както се вижда вчера при -15 няма нито една кола да не е запалила.При -20 картинката е вече съвсем друга. От там нагоре всеки 1 градус понижаване става интересно.Правил съм си доста експерименти и до сега не съм могъл да "парафиназирам" и лятна нафта при -10 -12 градуса.Всичко става от -20 и нагоре.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар