Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Kaк го прецени това ? За слабия акумулатор.http://media.snimka.bg/6697/019648738-big.jpg
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #47
      Нямам клип но одеве едвам запалих със слаб акумулатор при -4 гр!
      ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

      Коментар


        #48
        Emzo, това не е от моята кола, но иначе акулуаторът ми е същият като този на снимката.Подгрева изгасва много бързо на клипа, а и това беше второто подгряване, като видях че е -5 за да направя клип - преди това не бях извадил телефона.Иначе и на топло ми се струва че върти повече от други дизели докато запали.
        Bravo JTD 105 '98

        Коментар


          #49
          Знам, че не е твоя, но знам, че си с такъв.Този на снимката е на Тайсън.Тука искача следния въпрос:Има време за подгрев има и афтърглоу време.Има ли смисъл да се изчаква след като огасне реотанчето ?Има ли смисъл от връщането на ключа и повторния подгрев ?
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #50
            При първото завъртане на ключа погледнах термометъра, и го върнах без да паля за да извадя телефона и да уважа темата на колегата Емзо.Иначе в по големи студове го подгрявам по 2 пъти, няма смисъл ама за вътрешно спокойствие.
            Bravo JTD 105 '98

            Коментар


              #51
              Аз ще сложа като стане под -10 градуса клип, щото сега няма смисъл. С новият акумолатор паля и на 1ва дето се вика :D :D :D
              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

              Коментар


                #52
                1. Няма смисъл да връщаш ключа и да даваш контакт повторно, тъй като подгрева не спира след угасване на индикацията, а продължава в зависимост от измерената околна температура. Това сме го коментирали поне 100 пъти.2. Реотанчето огасва, тъй като според програмата заложена в компютъра, за измерената външна температура при изправни свещи за подгряване не е нужно да чакаш повече, тъй като колата ще запали успешно. Виж т.1.3. Как разбрах, че е слаб - стартерът върти адски мудно и повторно светна някаква жълта индикация по време на стартера, което е характерно за това, че е паднало много напрежението и фактически въпросния чек се е рестартирал, все едно си изключил от контакт и си включил отново.

                Коментар


                  #53
                  Тази сутрин при -6, запали без проблем. Клип имам, ама няма смисъл да го качвам, едно към едно, е с останалите два. Както казаха по-горе, чакаме -10 .
                  00' Bravo 105 JTD

                  Коментар


                    #54
                    Airfan написа:
                    emzo написа:
                    Кое викате колега е грешно нваписаното по-горе ?--------------Клип от Мр. Никой - минус 5гр.http://www.youtube.com/watch?v=t1yslOkmTbg
                    Доста слаб акумулатор, а и не виждам индикацията за подгрев.
                    Моя акумулатор е доста по-зле, но пак при -5 нямам проблем с паленето
                    FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

                    Коментар


                      #55
                      vicool написа:
                      Airfan написа:
                      emzo написа:
                      Кое викате колега е грешно нваписаното по-горе ?--------------Клип от Мр. Никой - минус 5гр.http://www.youtube.com/watch?v=t1yslOkmTbg
                      Доста слаб акумулатор, а и не виждам индикацията за подгрев.
                      Моя акумулатор е доста по-зле, но пак при -5 нямам проблем с паленето
                      И аз бях така преди докато един ден рекох да запаля, но вместо да завърти започна всичко да мига и да цъкат релета. Купих нов и от 2 години ядове нямам.

                      Коментар


                        #56
                        Airfan написа:
                        BO написа:
                        При -20 градуса през нощта. По време на паленето (около 8 часа сутринта) по термометър е -18. ПЦ то го е напекло слънцето и му е малко по-топло http://www.youtube.com/watch?v=cxI73ylW-NM
                        Малко гадно запали, но запали!
                        слаб му се оказва акумулатора, виж, че върти бавно мен днес 44 амперовото акумулаторче ми умря тотално :D и си взех един 72 ампера, сега е 2:41 минути не съм я карал от вчера на обят някаде около 15 часа е огасена, заинтересовахте ме с темата слизам да видя какъв ще е резултата :D
                        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                        Коментар


                          #57
                          http://vbox7.com/play:43d2547fна вън е -6 но беше меко времето нямаше вятар и свещите изгаснаха учудващо бързо малко подсмърчам :D ,ще чакам да стане под - 10 тогава ще е изпитанието, макар, че съм палил на - 18от тази сутрин :Съобщение от SYSTEM | блокирай!Заглавие: Проблем при качване на твое клипчеЗдравей,Имаше проблем (202) при конвертирането на клипчето "студен старт ", което ти се опита да качиш. Вероятно проблемът идва от грешка в самия видео файл.Ще те помолим да се опиташ да го качиш отново. Ако пак има проблем, моля пробвай да го преконвертираш на своя компютър и тогава да го качиш.Поздрави,vbox7.comАко се чудите защо го няма клипчето :D
                          мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                          Коментар


                            #58
                            Едно клипче от мен - на 3.5градуса.Сутрин я паля в гаража - там е 15градуса.http://www.youtube.com/watch?v=n5IV_oHZ2zMКолата е Алфа 156 1,9 жтд, 115коня, леко ремаптната.Прави ми впечатление че някои от вашите жтд-та като запалят и им играят оборотите известно време - при мен го няма това.П.П. Акумулатора ми е стар, слаб от градското каране и само 45 амперчаса С него я взех - чакам го да умре, за да го сменя.
                            Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                            Коментар


                              #59
                              Малко от старата генерация при -5градуса горе долу.http://vbox7.com/play:e75455c3
                              Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                              Коментар


                                #60
                                аз едвам паля от третия път доста време се мъчи да запали и отзад пуши яко, добре че ми е як акумулаторът ако бях с някой скапан да съм му **** мамата още при първия опит да запаля :D незнам как ще се пали при по-големите студове, дайте някав съвет
                                FIAT BRAVO 1.9 TD 100

                                Коментар

                                Working...
                                X