Колеги,Имам подозрения, че ми пропуска от някъде интеркулера (има един специфичен звук във високите обороти). Смятам в сряда да го сваля, но се чудя къде в Пловдив могат да ми го надуят и проверят за пропуски, също така да ми го запоят/залепят ако е нужно.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проверка и лепене на интеркулер в Пловдив - къде?
Collapse
X
-
Re: Проверка и лепене на интеркулер в Пловдив - къде?
Точно зад твоята работа на самия булевард, 50м преди да стигнеш сфетофара има майстор, който лепи радиатори!Там карах радиатора на бравото да го лепи и до сега не е мръднал! Той си ги надува.Airfan написа:Колеги,Имам подозрения, че ми пропуска от някъде интеркулера (има един специфичен звук във високите обороти). Смятам в сряда да го сваля, но се чудя къде в Пловдив могат да ми го надуят и проверят за пропуски, също така да ми го запоят/залепят ако е нужно.Благодаря предварително.
ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
-
Атмосферното не го брой. То си е постоянно присъстващо. Нали като си надуваш гумите на колата примерно, не ги надуваш на 2.2 +1 атмосфера отгоре.Airfan написа:Горе-долу до колко атмосфери трябва да ги надува, за да не разцъфне като майска роза? Турбо, да речем 1.05 + около 980 атмосферно, около 2 - 2.2 трябва да издържи значи?
Fiat Marea TD100
Коментар
-
Ок, едвам ме навиiuly_vn написа:Атмосферното не го брой. То си е постоянно присъстващо. Нали като си надуваш гумите на колата примерно, не ги надуваш на 2.2 +1 атмосфера отгоре.Airfan написа:Горе-долу до колко атмосфери трябва да ги надува, за да не разцъфне като майска роза? Турбо, да речем 1.05 + около 980 атмосферно, около 2 - 2.2 трябва да издържи значи?
А колко трябва да издържа кулера в крайна сметка, имаш ли представа, че не ми се иска да разцъфне като роза по време на теста.
Коментар
-
Един "симпатяга" ми искаше 40лв за лепене, при алуминиевата пита...незнам колко е реално това?! п.п. схемата по-горе мисля ,че се отнася за интеркулера на ТД100, а този на ЖТД105 със същите размери на работната пита ли е?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
То за 40-50 лв лепене не си заслужава.За тия пари по-добре кулер втора ръка.Схемата горе е на кулер от ТД100.И да размерите на питата на кулерите на ТД100 и JTD са едни и същи : 295х202х62 мм.Jimy написа:Един "симпатяга" ми искаше 40лв за лепене, при алуминиевата пита...незнам колко е реално това?! п.п. схемата по-горе мисля ,че се отнася за интеркулера на ТД100, а този на ЖТД105 със същите размери на работната пита ли е?
Коментар
-
Объркал съм ги това е за жтд с номер 46553325 / 46756242Jimy написа:Един "симпатяга" ми искаше 40лв за лепене, при алуминиевата пита...незнам колко е реално това?! п.п. схемата по-горе мисля ,че се отнася за интеркулера на ТД100, а този на ЖТД105 със същите размери на работната пита ли е?Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
Провери го сам !Лесно е.Сваляш го, измиваш го идеално, 2 парчета от вело гума, по-широка.Едното парче със скоба в единия вход/изход, другото парче (с вентил) на другия вход/изход.Потапяш в корито/голяма кофа, каквото имаш и надуваш !!! леко !!! с помпа/компресор на 12в., абе каквото имаш и гледаш дали изпуска.Благодарности за идеята на BO.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Благодаря колега, но за проверката ясно знам как да го проверя начини много интересувам се защото съм почти на 100% че има дупка защото съска отвратително много и колата губи мощност, та въпроса ми беше КЪДЕ МОГАТ ДА МИ ГО ЗАЛЕПЯТ, защото не е лесна работа и на мн малко места го правят качествено.emzo написа:Провери го сам !Лесно е.Сваляш го, измиваш го идеално, 2 парчета от вело гума, по-широка.Едното парче със скоба в единия вход/изход, другото парче (с вентил) на другия вход/изход.Потапяш в корито/голяма кофа, каквото имаш и надуваш !!! леко !!! с помпа/компресор на 12в., абе каквото имаш и гледаш дали изпуска.Благодарности за идеята на BO.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар