Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проверка и лепене на интеркулер в Пловдив - къде?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проверка и лепене на интеркулер в Пловдив - къде?

    Колеги,Имам подозрения, че ми пропуска от някъде интеркулера (има един специфичен звук във високите обороти). Смятам в сряда да го сваля, но се чудя къде в Пловдив могат да ми го надуят и проверят за пропуски, също така да ми го запоят/залепят ако е нужно.Благодаря предварително.

    #2
    Re: Проверка и лепене на интеркулер в Пловдив - къде?

    Airfan написа:
    Колеги,Имам подозрения, че ми пропуска от някъде интеркулера (има един специфичен звук във високите обороти). Смятам в сряда да го сваля, но се чудя къде в Пловдив могат да ми го надуят и проверят за пропуски, също така да ми го запоят/залепят ако е нужно.Благодаря предварително.
    Точно зад твоята работа на самия булевард, 50м преди да стигнеш сфетофара има майстор, който лепи радиатори!Там карах радиатора на бравото да го лепи и до сега не е мръднал! Той си ги надува.
    ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ

    Коментар


      #3
      Ако не забравиш, вземи му размерите на кулера
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Размери
        Прикачени файлове
        Marea Weekend HLX Jtd 110

        oO(_)____////____(_)Oo

        Коментар


          #5
          Горе-долу до колко атмосфери трябва да ги надува, за да не разцъфне като майска роза? Турбо, да речем 1.05 + около 980 атмосферно, около 2 - 2.2 трябва да издържи значи?

          Коментар


            #6
            Airfan написа:
            Горе-долу до колко атмосфери трябва да ги надува, за да не разцъфне като майска роза? Турбо, да речем 1.05 + около 980 атмосферно, около 2 - 2.2 трябва да издържи значи?
            Атмосферното не го брой. То си е постоянно присъстващо. Нали като си надуваш гумите на колата примерно, не ги надуваш на 2.2 +1 атмосфера отгоре.
            Fiat Marea TD100

            Коментар


              #7
              Ако е спукан някъде би трябвало да е омазан от всякъде. Тези за водата съм чувал, че ги надуват на 2 атмосфери и толкова ми пише в гаранционната карта на последният радиатор радиатор който съм купувал.

              Коментар


                #8
                Ще е омазан само ако турбината му хвърля масло, т.е. не е задължително условие, а и при него го има този ефект от скоро, едва ли ще има видимо замърсяване.Поне така си мисля де ...
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  iuly_vn написа:
                  Airfan написа:
                  Горе-долу до колко атмосфери трябва да ги надува, за да не разцъфне като майска роза? Турбо, да речем 1.05 + около 980 атмосферно, около 2 - 2.2 трябва да издържи значи?
                  Атмосферното не го брой. То си е постоянно присъстващо. Нали като си надуваш гумите на колата примерно, не ги надуваш на 2.2 +1 атмосфера отгоре.
                  Ок, едвам ме нави А колко трябва да издържа кулера в крайна сметка, имаш ли представа, че не ми се иска да разцъфне като роза по време на теста.

                  Коментар


                    #10
                    Един "симпатяга" ми искаше 40лв за лепене, при алуминиевата пита...незнам колко е реално това?! п.п. схемата по-горе мисля ,че се отнася за интеркулера на ТД100, а този на ЖТД105 със същите размери на работната пита ли е?
                    Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                    Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                    http://www.keepfighting.ms

                    Коментар


                      #11
                      Jimy написа:
                      Един "симпатяга" ми искаше 40лв за лепене, при алуминиевата пита...незнам колко е реално това?! п.п. схемата по-горе мисля ,че се отнася за интеркулера на ТД100, а този на ЖТД105 със същите размери на работната пита ли е?
                      То за 40-50 лв лепене не си заслужава.За тия пари по-добре кулер втора ръка.Схемата горе е на кулер от ТД100.И да размерите на питата на кулерите на ТД100 и JTD са едни и същи : 295х202х62 мм.

                      Коментар


                        #12
                        Jimy написа:
                        Един "симпатяга" ми искаше 40лв за лепене, при алуминиевата пита...незнам колко е реално това?! п.п. схемата по-горе мисля ,че се отнася за интеркулера на ТД100, а този на ЖТД105 със същите размери на работната пита ли е?
                        Объркал съм ги това е за жтд с номер 46553325 / 46756242
                        Прикачени файлове
                        Marea Weekend HLX Jtd 110

                        oO(_)____////____(_)Oo

                        Коментар


                          #13
                          ...

                          Колеги може ли да ми кажете за Пловдив става въпрос, защото коментирахте в началото на темата къде ги лепят интеркулерите нещо сервиз ли е какво е някакъв телефон или каквото и да е, защото и моя май е цъфнат ще го проверим и тряа да се лепи, Благодаря!

                          Коментар


                            #14
                            Провери го сам !Лесно е.Сваляш го, измиваш го идеално, 2 парчета от вело гума, по-широка.Едното парче със скоба в единия вход/изход, другото парче (с вентил) на другия вход/изход.Потапяш в корито/голяма кофа, каквото имаш и надуваш !!! леко !!! с помпа/компресор на 12в., абе каквото имаш и гледаш дали изпуска.Благодарности за идеята на BO.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              emzo написа:
                              Провери го сам !Лесно е.Сваляш го, измиваш го идеално, 2 парчета от вело гума, по-широка.Едното парче със скоба в единия вход/изход, другото парче (с вентил) на другия вход/изход.Потапяш в корито/голяма кофа, каквото имаш и надуваш !!! леко !!! с помпа/компресор на 12в., абе каквото имаш и гледаш дали изпуска.Благодарности за идеята на BO.
                              Благодаря колега, но за проверката ясно знам как да го проверя начини много интересувам се защото съм почти на 100% че има дупка защото съска отвратително много и колата губи мощност, та въпроса ми беше КЪДЕ МОГАТ ДА МИ ГО ЗАЛЕПЯТ, защото не е лесна работа и на мн малко места го правят качествено.

                              Коментар

                              Working...
                              X