Ама ти нали каза ,че самите пружини си имат граница далеч от максималното им свиване? Е тогава имат достатъчно сила, за да върнат огледалото.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съединител: буксуване/плъзгане, малко теория.....
Collapse
X
-
Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
-
А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?emzo написа:Именно, увеличаването на оборотите и скоростта е симетрично.Играл съм си да го наблюдавам на Бравото, дори и клипове имам някъде.@chaveto - и аз така расъждавам.При ускорение на ремапната кола, се получват вибрациите, но колата ускорява идеално, а когато оборотите се качат, вибрациите изчезват.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Не са от вала. От съединителя са. Ако описаното явление продължи във времето, колата започма да тресе и при потегляне.iakvvu написа:А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?emzo написа:Именно, увеличаването на оборотите и скоростта е симетрично.Играл съм си да го наблюдавам на Бравото, дори и клипове имам някъде.@chaveto - и аз така расъждавам.При ускорение на ремапната кола, се получват вибрациите, но колата ускорява идеално, а когато оборотите се качат, вибрациите изчезват.
Коментар
-
А-а точно ... май ще имаме познал, имам предвид ВИБРАЦИИТЕ и неработещият ефективно притискател????!iakvvu написа:... А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
И това е вариант.На теория Браво след ремап е 240Нм/1500рпм и след ремап се получават въпросните вибрации.Стилото е 255Нм/2000рпм.При мен започваше от 1500рпм до .... де да знам, помня ли ... 1900 да кажем.Но на 2000 вървеше та пушек се вдигаше.Значи въпросния феродов диск няма ядове с 255Нм. Друг е въпроса, че о след ремап вървеше яко, а там иде реч за грубо 320Нм.iakvvu написа:А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Не мисля така, ето ви жокер:комплекта (махо+съед.) от JTD105 на моето Стило, прави същото като при ремапнато JTD105Jimy написа:А-а точно ... май ще имаме познал, имам предвид ВИБРАЦИИТЕ и неработещият ефективно притискател????!iakvvu написа:... А ако това са някакви вибрации по коляновият вал при достигане на макс въртящ момент след ремапване и да не могат да бъдат погълнати от демпфера и тампоните?F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Независимо каква сила имат,те са натиснати до силата на предавания въртящ момент от двигателя.И в момента на започването на буксуване този момент и по време на буксуването е същия.Освен това не се знае какво е състроянието на съществуващия демфер в момента,а не какъв трябва да бъде.Може и да са натиснати пружините до максималната възможност за даденото състояние в момента.Освен това ако има разхлабен лагер на демф маховик се получава радиално биене на огледалото на маховика и притискателния диск,което най често води до придърпване,защото феродовия е захванат за първичния вал на ск.кутия..Jimy написа:Ама ти нали каза ,че самите пружини си имат граница далеч от максималното им свиване? Е тогава имат достатъчно сила, за да върнат огледалото.
Коментар
-
Емо, високите букви прочете ли? А работата на двигателя JTD105 и JTD115 , при браво и съответно при стило еднаква ли е? Не случайно те питах за това, кутиите са им различни предполагам, а от там и работата им също...нищо незная само разсъждавам на "лист" !Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Нека автора ме извини, но няма смисъл да пускам отделна тема за моята питанка. Та... ако постепенно с времето отцепването на диска става все по-трудно дори с максимално натиснат педал, каква е диагнозата? И с натягане на жилото (за модел без серво иде реч) ще се оправи ли проблема?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Диагнозата е, че се износва феродото и пружините (на притиска тела) започват да работят по друг начин и затова не може да е както трябва. Може да се получи с натягане на жилото ако имаш само голям празен ход на педала. Ако нямаш ход и започнеш да натягаш ще замине лагера. Като цяло си трябва оглед за да се види дали не е и от друго място проблема.
Коментар
-
chaveto ти е обяснил много точно.Само трябва да се добави,че с износването на феродовия диск за съжаление се изчерпва празния ход на съединитела.Така че вероятноста да стане е много малка.Vladim написа:Нека автора ме извини, но няма смисъл да пускам отделна тема за моята питанка. Та... ако постепенно с времето отцепването на диска става все по-трудно дори с максимално натиснат педал, каква е диагнозата? И с натягане на жилото (за модел без серво иде реч) ще се оправи ли проблема?
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар