Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мнения 1.9 JTD или 2.4 JTD
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Естествено, че трябва да си вземеш 2.4.Единствения по-голям разход ще бъде в годишната ГО и данъка, който ще платиш. Но това се компенсира в последствие от удоволствието, което ще усещаш. Ама ако не си на "ти" с двигателя практично все тая кое ще вземеш. По-важното е в случая на какъв конкретен екземпляр ще попаднеш, пък какъвто двигател върви с него, такъв да бъде
Другото е еднакво.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Нищо, че съм с 1.9, казвам 2.4. На 1.9 динамиката е добра(съдя по мойта 105кс.), но просто вървенето на 2.4 и звука му, не се заменят с 1.9 с чип или каквото и да е. Определено сега залагам на 2.4 и не ми пука че примерно данъка ще е повече, той е веднъж в годината, но динамиката на този мотор се отплаща. Успех с избора!Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Карал съм и двете коли и си имам мнение по въпроса.На един му харесва динамиката,на друг звука на колата,на трети макс.скорост,а аз съм си направил сметката че за моите нужди напълно ме задовоплява едно 100 кс или най много 110 к.с.и то без никакви чипове.В градът и извън, динамиката на тези коли напълно ме задоволява и не ми е необходима повече.Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.А отговори ми на този въпрос.Кажи,за какво ми е 130 кс като нормално ползвам 70-80 и даже ми остава в резерв.Ако ми обясниш и се аргументираш със сериозни аргументи може да ми промениш мнението.Аз съм готов на всичко да се съглася,стига да можеш да ме убедиш.chaveto написа:Това е най глупавото нещо което съм чувалStefan Hadjov написа:Ако караш със 100-110км/час,2,4 е излишна придобивка и излишен масраф.
Колега покарай 2.4 и 1.9 и прецени кое е по добро за теб. Не слушай никой, че 1.9 бил по лекият мотор, икономичният...................
Коментар
-
Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.Stefan Hadjov написа:Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Рисковото изпреварване си е рисково,ако ще и самолет да караш....Това,че ти се чувстваш по-уверене според ме не е + а обратното,може да те излъже и после родата ще си скубе косите,а медиите ще тръбят "поради несъобразена скорост и рискова маневра днес войната по пътищата взе поредна жертваgantcho написа:Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.Stefan Hadjov написа:Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.
Дали 1,9 или 2,4 ,когато срещу тебе лети някоя гнила астра гси ,моротите са равносилни. Затова според мен не се купува по-мощна кола,с идеята ,че рискованите маневри са фасулска работа...колко ли умници с бмв-та са го преживели вече?....
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Всяка кола,с каквато и да е динамика създава условия за рискови изпреварвания.Дали ще се реализират зависи от водача.Аз съм си изработил поведение с каквато и кола да съм,независимо динамиката и, да не изпадам в рискови ситуации в резултат на изпреварвания.Аз стартове по светофарите не правя,в градския поток не изоставам поради липса на динамика на колата,извън града моята скорост по магистрала е винаги 130-140 км/час.Като тръгна примерно за Германия и мина Ниш,карам само по еднопосочни пътища и не се налага никъде да правя смели изпреварвания.Даже в Германия,където няма ограничение на скороста пак си карам с 140.Сега ми отговори за какво ми е кола с мощност повече от 100-ина к.с.За престиж или за репрезентация?gantcho написа:Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.Stefan Hadjov написа:Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.
Коментар
-
По тази логика за какво ти е кола над 50кс?Stefan Hadjov написа:Всяка кола,с каквато и да е динамика създава условия за рискови изпреварвания.Дали ще се реализират зависи от водача.Аз съм си изработил поведение с каквато и кола да съм,независимо динамиката и, да не изпадам в рискови ситуации в резултат на изпреварвания.Аз стартове по светофарите не правя,в градския поток не изоставам поради липса на динамика на колата,извън града моята скорост по магистрала е винаги 130-140 км/час.Като тръгна примерно за Германия и мина Ниш,карам само по еднопосочни пътища и не се налага никъде да правя смели изпреварвания.Даже в Германия,където няма ограничение на скороста пак си карам с 140.Сега ми отговори за какво ми е кола с мощност повече от 100-ина к.с.За престиж или за репрезентация?gantcho написа:Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.Stefan Hadjov написа:Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Днес пробвах една 2.4. Определено динамиката ми хареса (много). Имам обаче няколко въпроса.1. Колко е данъка (ориентеровъчно) 200-300 лв или повече?2. Колата е на 250000 км което ми се вижда множко или мотора има по-голям живот?3. Какви са цените на окачването ( на тази която пробвах "и цената ме устройва идеално" имаше голямо тропане в предницата)
Коментар
-
За конфорт,тишина и удобство.Патувал съм от Германия до БГ със Сейченто и съм се движил непрекъснато със 130-140 км/час и пристигам горе долу за същото време както когато съм да кажем с Ауди 1,8-125 к.с.или Мареата.И пак същата скорост.Но всичко останало е несравнимо.А как се чувствам след като пристигна след 20 часово почти непрекъснато кормуване в малката кола е разбираемо.BO написа:По тази логика за какво ти е кола над 50кс?Stefan Hadjov написа:Всяка кола,с каквато и да е динамика създава условия за рискови изпреварвания.Дали ще се реализират зависи от водача.Аз съм си изработил поведение с каквато и кола да съм,независимо динамиката и, да не изпадам в рискови ситуации в резултат на изпреварвания.Аз стартове по светофарите не правя,в градския поток не изоставам поради липса на динамика на колата,извън града моята скорост по магистрала е винаги 130-140 км/час.Като тръгна примерно за Германия и мина Ниш,карам само по еднопосочни пътища и не се налага никъде да правя смели изпреварвания.Даже в Германия,където няма ограничение на скороста пак си карам с 140.Сега ми отговори за какво ми е кола с мощност повече от 100-ина к.с.За престиж или за репрезентация?gantcho написа:Така е в 95% от времето. Но човек бързо се учи да използва по-големите възможности и да ги ползва. Лично аз когато карам Алфата изпреварвам по-смело, защото колата го позволява. За едно пътуване от София до Русе може би ми се случва не повече от веднъж да тръгна и да направя с Алфата изпреварване, което би било по-рисково с Бравата. Но се случва и човек бързо се учи на какво може да разчита.Stefan Hadjov написа:Защо ми е 2,4 като непрекъснато ще я карам във възможностите на 1,9.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар