И аз това си помислих...като извадя буксата,какво печеля от това?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример
Collapse
X
-
Опитвах и с друг акумулатор,който да завърти само стартера.Имах съмнения да не би да пада много напрежението и да блокира управляващия блок.Но и така няма никакъв ефект.Stefan Hadjov написа:Провери с колко ти пада напрежението при стартиране след релето,което включва контролера.Joro711 написа:Аз хубаво ще опитам.Обаче се чудя защо при спускане по наклон запалва със самото завъртане?И то съвсем леко превъртане на коляновия вал.
Коментар
-
Провери това за всеки случай,независимо че слагаш и друг акумулатор.Някои неща трябва да се елиминират чрез измерване.Щом нямаш записани грешки.Иначе на колкото сервиза отидеш,толкова неща ще смениш и накрая знаеш резултата.Stefan Hadjov написа:Провери с колко ти пада напрежението при стартиране след релето,което включва контролера.Joro711 написа:Аз хубаво ще опитам.Обаче се чудя защо при спускане по наклон запалва със самото завъртане?И то съвсем леко превъртане на коляновия вал.
Коментар
-
Колега след като проблема е бил в дюза от която пада налягането и не може да запали. Откачи ел.част и обратното гориво на същата дюза, виж като тръгнеш да палиш дали ще връща гориво. Ако връща гориво отново няма да запалиш на стартер защото няма да може да вдигне налягане в рейла. По същият начин може да си провериш и останалите дюзи, но трябва да имаш на предвид, че ще ти запише грешка и при някой автомобили над една грешка за дюзи не пали Трябва да се изчисти грешката или да се изчака малко време.Хайде свърши нещо, защото и тука няма да запали този Хюндай или там каквото беше :D
Коментар
-
Интересно защо въпросната дюза не връша гориво и не пада налягането в рейла,когато пали двигателя по инерция по нанадолнище,а пали на един метър по данни на колегата.Обясни този факт.chaveto написа:Колега след като проблема е бил в дюза от която пада налягането и не може да запали. Откачи ел.част и обратното гориво на същата дюза, виж като тръгнеш да палиш дали ще връща гориво. Ако връща гориво отново няма да запалиш на стартер защото няма да може да вдигне налягане в рейла. По същият начин може да си провериш и останалите дюзи, но трябва да имаш на предвид, че ще ти запише грешка и при някой автомобили над една грешка за дюзи не пали Трябва да се изчисти грешката или да се изчака малко време.Хайде свърши нещо, защото и тука няма да запали този Хюндай или там каквото беше :D
Коментар
-
Или имаш проблем по горивната система (ГНП, дюза и т.н.) поради което не може да ти вдигне достатъчно налягане на стартер, за да запалиш, или имаш проблем с датчика на коляновия вал.Щом си обикалял сервизи за диагностика, закарай я на място когато не иска да запали и гледайте какво "вижда" ЕКУ-то. Това е най-бързия начин.Joro711 написа:Аз хубаво ще опитам.Обаче се чудя защо при спускане по наклон запалва със самото завъртане?И то съвсем леко превъртане на коляновия вал.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар