emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Имате ремапната кола, е усещате ли разликата ?
Collapse
X
-
Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
А ако двата лога са идентични, най-вероятно едните дюзи пръскат повече от другите.Към колегата Суперфиата: А пробвахте ли да размените дебитомерите на колите, то ако се направи лог ще се разбере дали може да е от единия невървенето де.emzo написа:Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
не не идеята не е да се състезаваме или нещо такова просто ни направи впечатление и никой не търси причината а просто споделям и леко любопитствам.утре отивам на море и нямам търпение да видя дали ще има разлика в разхода???mitaka_neikov написа:А ако двата лога са идентични, най-вероятно едните дюзи пръскат повече от другите.Към колегата Суперфиата: А пробвахте ли да размените дебитомерите на колите, то ако се направи лог ще се разбере дали може да е от единия невървенето де.emzo написа:Тя турбината и износена , може да си прави налягането.Друг е въпроса, ако не прави правилното налягане. Ама обикновено отзад пуши стабилно, освен ако не е нещо друго, което да реже горивото.И колкото и е да клиширано - лог на едната кола, лог на другата. И накрая нищо чудно да се окаже, че няма ветрец.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
Това може да е изказване на човек който никога не е виждал и другата страна Всеки може да потвърди че плюсовете са много повече от минусите ( ако ти е читав мапера ) в обратния вариант минусите са повечеDeqn написа:Е аз това не го разбирам. Купувам си кола 1.9 105 коня на ебати далаверата и после с едно софтуече тя става резачка. Кого лъжем не мога да разбера? То ако така ставаше колите щяха да бъдат компютри. При положение, че има минуси НЕ БЛАГОДАРЯ. Моята ще си я карам така.Power Under Pressure
Коментар
-
Мда, вероятноchaveto написа:Не пуши защото ония са тъпи и не знаят да напишат добре софтуера
На форумния гуру звездите му казаха, че софта е свален от нета, а допълнителната електроника на Magneti Marelli не съществува. За проба я пуснах в eBay за 400 евра и замина на втория ден, д@ба и ментето. :D :D :D
207 тиква автомат
новокромаджия 2.4 печка
Коментар
-
карал съм и двата варианта-естествено,че има разлика в полза на ремапа.моето мнение е,че при качествен ремап всичко би трябвало да е 6.друг е въпроса ,че според мен повече от 140-150кс няма да бъдат понасяни добре от съединитела(независимо оригиналния или от hgt),както и скоростната кутия.темата е мн.добра,но може би трябва да има и тема от сорта имате ли проблеми след ремапа.в този ред на мисли не си давайте парите на разни учещи се майстори,материята е сложна и по-добре залагайте на доказани майстори,които ОТДАВНА са го минали този път.
Коментар
-
Каквото го дъвчите толкова този ремап, проблеми може да има винаги и с ремап и без, за бездарния собственик това е без значение. Много важно е шофьора как се отнася към колата си, без значение има ли- няма ли ремап, ако колата се кара като за последно, не може да се очаква да няма ремонти по нея и да не се чупи.В тоя ред на мисли, ако има ремап и шофьора кара като баба, все тая имали- няма ли.Ако хвана едно сток браво и въртя гуми на всеки светофар и по завои, ще го скапя много по- бързо от такова с ремап и да го карам бавно!А за тия колеги дето се отричат от ремап-а, има 2 варианта или не са наясно с нещата или им е се тая дали ще разполагат с 105 или 140 коня примерно, защото така или иначе си карат полека и искат да си спестят инвестицията.п.с. Колега Ивел, абе добре ги понасят и съединителя и скоростната кутия, ама хич не им е леко :Divel написа:карал съм и двата варианта-естествено,че има разлика в полза на ремапа.моето мнение е,че при качествен ремап всичко би трябвало да е 6.друг е въпроса ,че според мен повече от 140-150кс няма да бъдат понасяни добре от съединитела(независимо оригиналния или от hgt),както и скоростната кутия.темата е мн.добра,но може би трябва да има и тема от сорта имате ли проблеми след ремапа.в този ред на мисли не си давайте парите на разни учещи се майстори,материята е сложна и по-добре залагайте на доказани майстори,които ОТДАВНА са го минали този път.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар