друг е въпроса ,че според мен повече от 140-150кс няма да бъдат понасяни добре от съединитела(независимо оригиналния или от hgt),както и скоростната кутия
Ами тя мойта е 150 кс сток. От тука нагоре почва надграждането... И си ги понася добре. Но е вярно, че и аз съм по-скоро от бавните пенсионери Използвам мощността само ако някой ми се пречи и дразни. Но е хубаво да знам, че има на какво да разчитам при нужда.
След ремапа, осеща се повече мощ, колата набира значително по-добре. Повече мощност предразполага за повече настъпване, но ако караш по-спокойно и разхода е по-малък.Извънградско съм правил засечка сам в колата 4.7 с климатик.Иначе в града ми гори около 6-6.5 зависи как карам.
Не пуши защото ония са тъпи и не знаят да напишат добре софтуера
Мда, вероятно На форумния гуру звездите му казаха, че софта е свален от нета, а допълнителната електроника на Magneti Marelli не съществува. За проба я пуснах в eBay за 400 евра и замина на втория ден, д@ба и ментето. :D :D :D
Не че нещо, но от това което си написал излиза, че автомобила ти стоков е пушил а след ремапа всичко е станало супер.А ония - производителите са по тъпи от нашите мапери и затова ти е пушил.Нещо не ясно
Не пуши защото ония са тъпи и не знаят да напишат добре софтуера
Мда, вероятно На форумния гуру звездите му казаха, че софта е свален от нета, а допълнителната електроника на Magneti Marelli не съществува. За проба я пуснах в eBay за 400 евра и замина на втория ден, д@ба и ментето. :D :D :D
Не че нещо, но от това което си написал излиза, че автомобила ти стоков е пушил а след ремапа всичко е станало супер.А ония - производителите са по тъпи от нашите мапери и затова ти е пушил.Нещо не ясно
Да ясно е , Колата е 140 заводско , махане на катализатора и почна да изпушва -> ремапване= спря да пуши и върви доволно , искане на още коне -> и почна доволно да си чади Буст 1.4демек всичко зависи какво изкаш
в сравнение с старото ми браво тва не върви грам,изобщо , никак ... онова нови гуми хубав пресен асфалт , 2-ра стигне ли 2000 об. почват да пушат тикерлиците и скача на 4500 ...апък тва дето са съм с него понякога даже и на 1ва неще да върти само като му подам газ .... А пуши да си е*е до 2000 об от там спира да пуши .. на старото бях с 205/50 15 са с това съм 175/65 15 и неиска да ги завърти на 2-ра и те тва е а е ремапната във варна
в сравнение с старото ми браво тва не върви грам,изобщо , никак ... онова нови гуми хубав пресен асфалт , 2-ра стигне ли 2000 об. почват да пушат тикерлиците и скача на 4500 ...апък тва дето са съм с него понякога даже и на 1ва неще да върти само като му подам газ .... А пуши да си е*е до 2000 об от там спира да пуши .. на старото бях с 205/50 15 са с това съм 175/65 15 и неиска да ги завърти на 2-ра и те тва е а е ремапната във варна
Е като ти я ремапваха, за проблеми негледаха ли? След като не си доволен от резултата защо не си си оставил оригиналния файл и да идеш другаде?
FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
При мен разликата си е осезаема-като взехме на баща ми стилото и веднага усетих разликата. Лошото е че като свикнем и не ни прави впечатление. Относно къдежа-мисля, че е както преди.
Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар