При мен също термостата нещо не работи много коректно, вчера като застудя и в града стрелката седи на 90*С но като тръгна да карам малко повече без да спирам по светофари и т.н пада на 75*С и си мисля, че термостата нещо май не е в час. Другото което пак се получи, че при 90*С парното на ниските обороти изчезва, има го само на 1300об/м и нагоре Yellow_Flash_Colorz_PDT_21 По едно време обаче както си карах и реши да дойде както си трябва и направо ми запали потника Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Не знам точно какъв е вътре термостата но като гледам все едно има нещо което прави бай пас на радиатора на парното и не знам дали там не е проблема.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
Днес си поставих за цел да видя за колко километра ще почне да духа топло.Сутринта 7,30 ч в Плевен беше 4 градуса и за 2,5-3 км /7-8 мин/ започна да духа топло,след още толкова си загря както трябва,макар че при мен термостата ми отваря на по ниска температура-70 гр.Ще трябва да го сменя,че май ще оказва влияние на разхода.
Коментар
-
Днес - 8-9 градуса, паля, 2 мин работа на място докато изчистя листата и жената нагласи детето в столчето, след което отсечка от 2.3 км към края, на която вече духаше приятно топло. Не горещо, но топло. Отсечката се състои от 3 светофара и едно кръгово, а на самите светофари се чака по един сигнал максимум. След връщането, т.е. 2 х 2.3 км стрелката сочеше първата дебела черта на уреда.Горе-долу както съм го снимал тук:
Коментар
-
Процедурата която аз знам е следната. Сутрин когато палиш колата и е напълно студена, пипаш радиатора и горния маркуч от термостата, за да видиш че са с околна температура (студени). Палиш колата и можеш или на място да чакаш или да покараш 2-3 минути съвсем леко, колкото да отлепи стрелката само. Спираш, и пипаш първо маркуча от термостата после радиатора. При работещ изрядно термостат би трябвало маркуча да е студен или леко топъл (но това не е критерии) и радиатора да ти е напълно студен (това вече е критерии). Идеята е следната, при такъв тест термостата трябва да е затворил и да се върти само малкия воден кръг което значи, че вода през радиатора не върти и той не трябва да е загрял изобщо. Ако термостата ти е постоянно отворен, ще върти през целия кръг нон стоп с което още на втората или третата минута радиатора ще е топъл (горещ) заради минаващата вода, и двигателя ще загрява много по-бавно, трудно или при студени дни никога.jsivkov написа:каква е процедурата?ogi28b написа:Е ние как да разберем дали проблемът ти е в термостата ? Трябва сам да разбереш, отнема около 30 секунди.'08 Alfa Romeo 147 Q2
ex. Modified '02 FIAT Stilo 1.9 JTD powered by Garrett GT2256V
Коментар
-
Днес по същия път но в обратна посока, и при 2 градуса по-ниска температура (2 градуса), стрелката се хоризонтира за 8км.Хем по-малко градуси, хем с една идея по-малко съм стоял по светофарите хем загря по-бързо.Извода: Пътя има малко повече наклон в едната посока. Дори и това оказва влияние.Важен тест, който следва:Да се засече при външна температура от ХХ градуса (примерно както днес от 2 градуса), на всяка кръгла минута температурата, която излиза от духалките на парното при средна степен на силата на вентилатора и отворена циркулация на въздуха в купето.п.п.Ако държите толкова много да се топлите и имате излишни средства, то погледнете тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=38829BO написа:Днес на 4 градуса до пълното хоризонтиране на стрелката изминаха точно 10км, без голям товар на двигателя.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Един обикновен домакински сешоар топли 10 ПЪТИ повече,прави си сметката това колко върши работа...колегата беше взел такъв за колата си и временно го пробвахме на служебната,голям цирк се оказа...ако пръднем по веднъж с него,по-бързо се стопля колата,отколкото с това чудоkrasio_79bs написа:Гледах на един магазин за автоаксесоари продаваха едни малки калориферчета които се включват в запалката.Струваха около 20 лева и предполага стават за затопляне докато загрее двигателя.
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
Днеска си купих термостат за 11лв по тая тема по доло и утре вечер ще го сложа на Стилото защото сегашния е постоянно отворен . :D http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23613
Коментар
-
В линка който съм дал е написано за Рено 5 на 83 градуса. Вчера като го вземах от магазина гледаха по компютъра и там за Рено са все с един и същ външен размер .Имаше един на друга фирма производство но беше 22лв.Довечера планувам да правя това дето колегата е правил но си заслужава .Къде са 11лв и къде са над 100лв пък и за поставянето на оригиналния искат 60лв че бил на терсене място.
Коментар
-
Това едва ли ще ви оправи проблема с бавното згряване. Просто jtd си згрява за 5-6-7 км и това си е. Ако искате да загрее по-бързо трябва да настъпвате колата. Тази сутрин при -2 градуса на третия км парното духаше топло а малко след 4-тия беше загряла, но нарочно държех по-високи обороти и й давах газ. Не съм я настъпвал на макс, но колкото да се стресне. Ааа и преди да тръгна работи 3-4 минути на място.
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар