Стефане, би ли ми показал термостата на радиатора на парното в ЕПЕР за JTD105 или 130? Според мен, охладителната течност циркулира постоянно в него, а една клапа регулира въздушния поток дали да обдухва радиатора или да не го обдухва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
За колко време загрява JTD?
Collapse
X
-
Не разбирам защо ми задаваш този въпрос към мен. Къде съм твърдял,че радиатора на парното има термостат на JTD.Нещо си се объркал.Напротив,в един от постовете ми потвърдих че охлад.течност циркулира посточно през него както си го написъл и ти.Термостат на радиатора на парното съм виждал само на VAG kолите.Airfan написа:Стефане, би ли ми показал термостата на радиатора на парното в ЕПЕР за JTD105 или 130? Според мен, охладителната течност циркулира постоянно в него, а една клапа регулира въздушния поток дали да обдухва радиатора или да не го обдухва.
Коментар
-
Извинения, нещо не съм прочел правилно.Stefan Hadjov написа:Не разбирам защо ми задаваш този въпрос към мен. Къде съм твърдял,че радиатора на парното има термостат на JTD.Нещо си се объркал.Напротив,в един от постовете ми потвърдих че охлад.течност циркулира посточно през него както си го написъл и ти.Термостат на радиатора на парното съм виждал само на VAG kолите.Airfan написа:Стефане, би ли ми показал термостата на радиатора на парното в ЕПЕР за JTD105 или 130? Според мен, охладителната течност циркулира постоянно в него, а една клапа регулира въздушния поток дали да обдухва радиатора или да не го обдухва.
Коментар
-
абе моето сутрин като стана го запалвам .... влизам вътре оправамсе (боличам се ,мия си зъбите, прическата на 6) и като излезна отвънка вече е на 2-рата скала и докато тръгна да го извадя от двора вече е на средата и парното е убиец
(това става в порядака на 10-15 мин. не сам ги засичал с точност)
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Колега , след около месец и половина очаквам да пуснеш тема "Ненормално висок разход, какво да правя"ivan_dice написа:абе моето сутрин като стана го запалвам .... влизам вътре оправамсе (боличам се ,мия си зъбите, прическата на 6) и като излезна отвънка вече е на 2-рата скала и докато тръгна да го извадя от двора вече е на средата и парното е убиец
(това става в порядака на 10-15 мин. не сам ги засичал с точност)
Аз така преди чаках по 10-на минути преди да тръгна, след запалаване, но карах по 4-5 - 10 км, и гася, така за 100 км ми се събираха около 10-12 чакания по 10 минути - 2 часа, = 2 литра разход отгоре.
Коментар
-
е да може и да има недостатъци но пък като се кача вече климатроника е издухал въздуха в купето и е загрял кожените седалки и като седна вътре ... все едно си сядам на дивана в хола .... така че ще прежалям някакви си 2 литра ... Yellow_Flash_Colorz_PDT_08AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Това е от тази сутрин

каране 3-4 мин и престой около 3-4мин докато оставя детето на детска, след това каране до достигане на 9-та минута но докато пусна телефона и показа, че съм карал 10мин :D но както и да е за една минута няма да го правя на проблем. Не съм вдигал повече от 1400-1500 об/м. Снимал съм за такова време защото само на едно място имам възможност да отбия и да снимам без да преча.
Коментар
-
Аз съм новото табло - кръглите уреди и МНОГО деления!Маркуча към радиатора е 100% студен докато, двигателя НЕ загрее, но стрелката седи едно деление от долу, не точно на средата. Самият уред е малко шашнат, та незнам да ли да му вярвам 100% - скача си стрелката, от време на време....лош контакт в таблото, но ме мързи да разглобявам!Темеперетурата се движи в това деление, но под него не пада, НЕЗАВИСИМО как шофирам.Ако натоваря мотора, качва до средата и много рядко над......качване на Витиня в жегата със 160....нещо ракова. Перката се пуска при подминаване на средното деление.Сега незнам да ли някой ИТАЛИАНСКИ майстор не е мръднал самата стрелка, при отваряне на таблото.....?!?Т’ва са фактите!Загрява нормално - в големият студ 6-8 км градско, но ужасно топло не може да духа на външен кръг......ама всичко, което чета за новите дизели е, че зимата са си СТУДЕНИ, като цяло.Дали има термостати за топли и студени страни, ами не, ако са достатъчно бързи, ако не са - трябва!Няма да правя сравнения със спортни автомобили, но е ФАКТ, че в жегата и натоварено каране IMPREZA WRX, прегрява, докато изречеш "WRX".....т’ва малко пресеилно, но е така!Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
И при мен в момента загрява така,дори по добре,но...идват температури под 10 градуса и аз не пътувам 10 мин до работа.Когато стигна сутрин стрелката тогава отлепя а в купето е студ.chaveto написа:Това е от тази сутрин

каране 3-4 мин и престой около 3-4мин докато оставя детето на детска, след това каране до достигане на 9-та минута но докато пусна телефона и показа, че съм карал 10мин :D но както и да е за една минута няма да го правя на проблем. Не съм вдигал повече от 1400-1500 об/м. Снимал съм за такова време защото само на едно място имам възможност да отбия и да снимам без да преча.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Аз пътувам по 30км в едната посока за да отида на работа. На 4км спрях защото там имах възможност да спра и да снимам. Иначе при нормално каране пътувам около 30мин. Но нали се сещаш, че топлото е дошло много по рано от тези 10мин или 4км и това е защото съм я галил, много мразя да съм измил цялата кола и в понеделник сутринта да я изцапам защото след дъжда навсякъде е кал. Но винаги на студен двигател си карам по един начин и винаги след първо запалване я оставям да поработи мин. 30сек за да качи масло хубаво навсякъде и чак тогава тръгвам. След това докато оставя детето я карам на 2-ра почти без газ и вече след това си позволявам да я настъпвам повече. Тези дни го дават да стане по студено и тогава отново ще видя как ще загрява, но все си мисля, че разликата няма да е много голяма защото досега на 3*С отново си имах топло на едно и също място.
Коментар
Реклама
Collapse



ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар