Това са ти релетата - К1 и К2F6 е предпазителя.
При подаване на контакт помпата работи около 10с. ако не работи - проверяваш IFS.Ако IFS е наред, мериш на куплунга на помпата:
Мери се на пинове 1 и 2. 12-14в трябва да е след подаване на контакт в рамките на 10с.Което напрежение сигурно нямаш.Следва проверка на предпазител Ф6.Проверка на главно реле К1.1
Разкачено, Ignition OFF - на пин 30 и GND трябва да има напрежение = на това от акумулатораРазкачено, Ignition OFF - на пинове 85 и 86 - от 50 до 90 ОhmНа пинове 30 и 87 - над 1 MOhmГледам в Аутодата(виж прикачения файл) пише, че ако се закъсят пинове 30 и 87, помпата тръгва да работи постоянно.Всичко това при изправен IFS.



Коментар