Здравейте колеги,ще съм благодарен на всички,който помогнат по заглавието на темата!Та проблема е че когато колата е в високи обороти(когато я настъпя)и гасне! Трябва да я чакам около 5сек и тогава пали на ново. Закачихме колата с Unidiag и бяха записани следните грешки:P1671 - Pressure regulator valveP0191 - Rail pressure monitoringЗа сега не мисля,че проблема ще се окаже в помпата за високото налягане.С колегата (Airfan) направихме тест на дюзите ,както е описал колегата emzo в една от темите и резултата беше трагичен !На празен ход за 1 мин:1-22ml 2-20ml3-9.5ml4-9mlЗначи изключвам 3 и 4та дюзи, защото са в нормата,но на първи и втори цилиндър дюзите върнаха драстично много от нормалното!Според Вас възможно ли е гасненето да се получава от дюзите? Според мен ДА - ниско налягане в рейла и от там бърка регулатора за налягането и явно колата влиза в авариен режим и гасне.Не изключвам и възможноста проблема да се окаже и в самата помпа.Ако някой е имал подомни симптоми и си е решил проблема нека да пише.А и да допълня, че вече колата си гасне и на празен ход.Поздрави!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
Веднъж щом е запалила колата, много трудно би загаснала от дефектен инжектор.Не, че не е възможно но това е по-краен вариант.След като по време на празен ход ти гасне, както си написал, то има голяма вероятност именно дефекта да е в регулатора на налягане. Обикновено тази грешка като се появи има доста варианти, ама предвид по описанието ти, то има голяма вероятност регулатора да прави мизерията.Също така диагнозата, за да е най-бърза, откачи датчика за налягане в рейла и сложи манометър за налягане на горивото от резервоара след филтъра, посока ГНП-то (между филтъра и захранването на ГНП-то). Остави я да загасне отново на празен ход, като следиш за промени в налягане по манометър.След като направиш този тест вече ще мога да гадая кое най-вероятно прави мизерията.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Имаш предвид помпата в резервоара, нали, а не тази за високото налягане?Stefan Hadjov написа:То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Да.Трябва да се измери какво налягане дава в момента на загасване на колата.Airfan написа:Имаш предвид помпата в резервоара, нали, а не тази за високото налягане?Stefan Hadjov написа:То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Това измерване може ли да се извърши с Виза или Унидиаг?Stefan Hadjov написа:Да.Трябва да се измери какво налягане дава в момента на загасване на колата.Airfan написа:Имаш предвид помпата в резервоара, нали, а не тази за високото налягане?Stefan Hadjov написа:То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Не може.Трябва с манометър.Airfan написа:Това измерване може ли да се извърши с Виза или Унидиаг?Stefan Hadjov написа:Да.Трябва да се измери какво налягане дава в момента на загасване на колата.Airfan написа:Имаш предвид помпата в резервоара, нали, а не тази за високото налягане?Stefan Hadjov написа:То така малко с гадаене излиза,но смятам определено че проблема не е дюза.И забрави за тази обратна нафта.По всюка вероятност подкачваща помпа или регулатор на налягането,като по верочтно ми се стррува първото.Без измервания няма да мине.На първо време измери това което колегата BO те съветва.J T D написа:Ще помоля колегата Stefan Hadjov ако е из раздел Дизелови двигатели да вземе отношение по темата,понеже знам,че ги разбира нещата!Ще съм му благодарен!
Коментар
-
Благодаря на всички,който драснаха по нещичко!Тези дни ще направим тестове с колегата Airfan за който казахте колеги,и ще пиша резултатите!А според вас неможе ли проблема да идва от самата помпа!?Гаранция,че регулатора неправи мизерий,слаган е на Капа 2.4JTD-работи безупречно!ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар