BO написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво JTD105-колата гасне!Решено!!!
Collapse
X
-
Проверете предните предпазители в двигателя до АБС-а където бяха.Airfan написа:Май няма предпазител или поне не се знае къде е.BO написа:Не.До предпазителя (в момента нямам схеми да кажа кой е точно), ако го знаете колко волта стигат.Airfan написа:До релето стигат 6 волта - нормално или не?BO написа:Релето е зад жабката.Airfan написа:Така, колата не е в движение вече. До помпата в резервоара стигат 0.7В и съответно същата не върти. Кажете къде да търси предпазител и реле, за да мери там, че е закъсал в другия край на града.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.Airfan написа:Май няма предпазител или поне не се знае къде е.BO написа:Не.До предпазителя (в момента нямам схеми да кажа кой е точно), ако го знаете колко волта стигат.Airfan написа:До релето стигат 6 волта - нормално или не?BO написа:Релето е зад жабката.Airfan написа:Така, колата не е в движение вече. До помпата в резервоара стигат 0.7В и съответно същата не върти. Кажете къде да търси предпазител и реле, за да мери там, че е закъсал в другия край на града.
Коментар
-
Това е така, ама ако мери на релето отново такъв спад в напрежението, то няма да ползва масата на помпата, която минава през ИФС-а както каза, а примерно ще използва най-близката ламарина на купето.Stefan Hadjov написа:Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.Airfan написа:Май няма предпазител или поне не се знае къде е.BO написа:Не.До предпазителя (в момента нямам схеми да кажа кой е точно), ако го знаете колко волта стигат.Airfan написа:До релето стигат 6 волта - нормално или не?BO написа:Релето е зад жабката.Airfan написа:Така, колата не е в движение вече. До помпата в резервоара стигат 0.7В и съответно същата не върти. Кажете къде да търси предпазител и реле, за да мери там, че е закъсал в другия край на града.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Значи,колата в момента не може да запали въобще!Свалих буксата на помпата в резервоара и е замерих!До нея не отива ток!Свалих жабката,като погледнете от дясната страна там се намират две релета(Черно и червено)!Замерих първо червеното реле,на по дебелите пинове + - ми даде 11,67 понеже акумулатора му падна напрежението понеже колата не е палена 2 дни!После замерих и черното реле,но на него неми даде никакво напрежение,но после подадох маса към купето и си дойде напрежение!Значи според мен до едното реле се губи масата,гледах всички предпазители който са по цялата кола,но всички са си читави!И така немога да разбера от къде се губи тази маса!Същата процедура направих и с буксата на помпата,вързах и + и подадох маса на купето и си идва ток!Някой с предложения????ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Aз ти дадох предложения,ама ти не четеш.Първо провери идвали плюс на помпата и ако идва подай и минус от най близката възможна маса.Ако заработи значи проблема е в IFS-a.J T D написа:Значи,колата в момента не може да запали въобще!Свалих буксата на помпата в резервоара и е замерих!До нея не отива ток!Свалих жабката,като погледнете от дясната страна там се намират две релета(Черно и червено)!Замерих първо червеното реле,на по дебелите пинове + - ми даде 11,67 понеже акумулатора му падна напрежението понеже колата не е палена 2 дни!После замерих и черното реле,но на него неми даде никакво напрежение,но после подадох маса към купето и си дойде напрежение!Значи според мен до едното реле се губи масата,гледах всички предпазители който са по цялата кола,но всички са си читави!И така немога да разбера от къде се губи тази маса!Същата процедура направих и с буксата на помпата,вързах и + и подадох маса на купето и си идва ток!Някой с предложения????
Коментар
-
Добре де това го прочетох,ама незнам къде да търся IFS-Inertia fuel shut-off switch и неговия куплунг!?Кажи къде е за да се помъча да направя нещо!Немога да познавам JTD-о кат жена ми!Stefan Hadjov написа:Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.ФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Toва е един бутон с около 20 мм диаметър и се намира доколкото си спомням в краката на човека до тебе от дясно.Но има и модели на които е под седалката на водача.На моята кола се намира под седалката.Лесно ще го намериш,но за да се убедиш че е в него проблема захрани помпата с минус от най близката маса.Ако тръгне значи е от него.J T D написа:Добре де това го прочетох,ама незнам къде да търся IFS-Inertia fuel shut-off switch и неговия куплунг!?Кажи къде е за да се помъча да направя нещо!Немога да познавам JTD-о кат жена ми!Stefan Hadjov написа:Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.
Коментар
-
Значи сега тука има разминаване.Колегата "Airfan" казва, че до релето стигат 6 волта
Ако е така, то трябва да си някой с много отклонения да хванеш и да взимаш "-" от IFS-а и да мериш напрежението на релето, което се намира зад жабката. Не, че не е невъзможно ама се губи смисъла на упражнението.Сега разбирам, че се губила маса на релето, което е друга информация.п.п. Тъй наречения IFS е бутона, който се намира под кората на прага, където стига почти таблото до левия ти крак за съединителя. Горе долу като се наведеш ще видиш, близо е до долната панта на вратата, естествено от вътрешната страна. Не може да сбъркаш.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Не е там. Оги е прав. В ляво е.Stefan Hadjov написа:Toва е един бутон с около 20 мм диаметър и се намира доколкото си спомням в краката на човека до тебе от дясно.Но има и модели на които е под седалката на водача.На моята кола се намира под седалката.Лесно ще го намериш,но за да се убедиш че е в него проблема захрани помпата с минус от най близката маса.Ако тръгне значи е от него.J T D написа:Добре де това го прочетох,ама незнам къде да търся IFS-Inertia fuel shut-off switch и неговия куплунг!?Кажи къде е за да се помъча да направя нещо!Немога да познавам JTD-о кат жена ми!Stefan Hadjov написа:Има предпазител помпата и е 30 А.По това ще го познаеш.Но щом отчиташ 0,7 V надали е предпазител.Помпата получава "-" от IFS-Inertia fuel shut-off switch.Проверете неговия куплунг и замасяването му към корпус шаси.Най често там е проблема.Консумацията е висока на помпата и ако има лоша маса прави голям пад на напрежение.
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар