TIP написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
JTD105 - скърцане от към ремъците при студен двигател+видео
Collapse
X
-
Купих го от Ауто плюс, а цената е солена - 38.40 лв, но така се зарадвах, че имат точния размер, че си го купих веднга. Аналогът му на Bosch е 1840 мм, т.е. не ми върши работа.Между другото вече го сложих - доста зор видях, но успях все пак. В следващите дни ще си покаже ще скърца ли на мокрото или не. Стискайте палци!
-
От цялата тема до тук не можах да разбера на дължината на ремъка ли отдавате скърцането?Тези 2-3 мм.смятате ,че карат по-големия ремък да приплъзва ли?Еее нещо по евтино на JTD отколкото на ТД.За ТД въпросния въздуховод е 66 пари.hit-ko написа:Колеги, виждам, че става въпрос за един много важен въздуховод за 1.9JTD с ориг. номер 46536465 и ви информирам, че го имаме наличен във всички магазини на АХМ-AUTO, на цена 25.60 за потребители на форума!Въздуховода е оригинален, пакетиран от Malo, не ни е бил наличен единственно в средата на юни!http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&edit=1Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Малко ми наакаха темата Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 някои мили другари, ама ще им простя.Та... след последната интервенция имаше тишина 2 дни, на втория щурчето се завърна, но много много леко. За да игнорирам възможността това да е от вече прецакан ремък, в следствие на хипотетичното блокиране на някоя ролка, шайба и т.н., днес монтирах чисто нов ремък с правилен размер, тъй като до сега карах с ремъци по-дълги с 5 мм. Теоретично тези 5 мм не са проблем, но на практика не се знае... Още по-тъпото е, че от няколо дни щуреца самоволно изчезна, но в следващите дни ще вали, а обикновено след дъжд свиреше повече, така че ще си покаже...ЕДИТ: ВАЖНО! - Ако някой се е почувствал обиден от коментара ми за "наакването" нека да приеме извиненията ми - беше в шеговит тон, но очевидно не добре поднесено.Tornado написа:От цялата тема до тук не можах да разбера на дължината на ремъка ли отдавате скърцането?Тези 2-3 мм.смятате ,че карат по-големия ремък да приплъзва ли?Еее нещо по евтино на JTD отколкото на ТД.За ТД въпросния въздуховод е 66 пари.hit-ko написа:Колеги, виждам, че става въпрос за един много важен въздуховод за 1.9JTD с ориг. номер 46536465 и ви информирам, че го имаме наличен във всички магазини на АХМ-AUTO, на цена 25.60 за потребители на форума!Въздуховода е оригинален, пакетиран от Malo, не ни е бил наличен единственно в средата на юни!http://www.axm-auto.com/index2.php?b...menkl=2&edit=1
Коментар
-
При старт на двг просвирва ли за момент...части от секундата ,например? Питам за ситуацията със стария ремък!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
При мен шумовете от към пистовия ремък изчезнаха след подмяна на обтяжния механизъм + ролката и ремонт на алтернатора (смяна на 2 лагера, който ремонт ми струва 74лв). Ремъка ми е като новият на Airfan - винаги е бил такъв де
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Май и водната помпа не си сменил още! Майтапа на страна,но това е драхти филма дето се вкара...успяхте ли с Red Storm да оправите нещата?Airfan написа:Ами пичове... незнам какво да ви кажа - скърцането както го чувате на видеото по-рано е отново на линия!
Всичката галимация за нищо, за сега. От всичко, остана несменен само лагера на климатика май...Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Не съм го закачал... а и пак спря междувременно.Jimy написа:Май и водната помпа не си сменил още! Майтапа на страна,но това е драхти филма дето се вкара...успяхте ли с Red Storm да оправите нещата?Airfan написа:Ами пичове... незнам какво да ви кажа - скърцането както го чувате на видеото по-рано е отново на линия!
Всичката галимация за нищо, за сега. От всичко, остана несменен само лагера на климатика май...
Коментар
-
Tornado написа:И аз го имам същото.Съмнявам се за лагер на шайбата на компресора за климатика.Другото ми съмнение е за обтегателния механизъм на обтяжната ролка.Насочил съм към проблема още в първия ,и пост и първото изречение.Airfan написа:Ами пичове... незнам какво да ви кажа - скърцането както го чувате на видеото по-рано е отново на линия!
Всичката галимация за нищо, за сега. От всичко, остана несменен само лагера на климатика май...Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Мда, това остана, но може и да съм пропуснал да кажа, че когато се разскърца, ако пусна климатика то скърцането не спира, а в този момент вече е започнал да се върти друг лагер. Това не е ли признак, че там няма проблем?Tornado написа:Tornado написа:И аз го имам същото.Съмнявам се за лагер на шайбата на компресора за климатика.Другото ми съмнение е за обтегателния механизъм на обтяжната ролка.Насочил съм към проблема още в първия ,и пост и първото изречение.Airfan написа:Ами пичове... незнам какво да ви кажа - скърцането както го чувате на видеото по-рано е отново на линия!
Всичката галимация за нищо, за сега. От всичко, остана несменен само лагера на климатика май...
Коментар
-
Реално е така ,но не се знае все пак.Днес ще обърна ремъка наобратно да видим какво ще се получи.Airfan написа:Мда, това остана, но може и да съм пропуснал да кажа, че когато се разскърца, ако пусна климатика то скърцането не спира, а в този момент вече е започнал да се върти друг лагер. Това не е ли признак, че там няма проблем?Tornado написа:Насочил съм към проблема още в първия ,и пост и първото изречение.Tornado написа:И аз го имам същото.Съмнявам се за лагер на шайбата на компресора за климатика.Другото ми съмнение е за обтегателния механизъм на обтяжната ролка.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: ..
Не съм го обръщал ама днес забелязах ,че като го натисна за проверка натегнатостта и ролката поддава доста както и ми се струва доста хлабав.Ще сменям ролка цяла явно.Имам една стара здрава.Тези глезотии като опъвателни ролки нещо не ме кефят.На москвича както го опънеш така си караше цяла година.Kroko61 написа:Tornado,имаше ли ефект обръщането на ремъка?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар