Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа ТД100 уреда за количеството на горивото-ОПРАВЕНО

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа ТД100 уреда за количеството на горивото-ОПРАВЕНО

    Понеже скоро не ми се е налагало да пълня резервоара догоре ,а сега ми предстоят пътувания до София и ако имам възможност до срещата на Милеви скали го напълних.Завъртам в положение конткат и хоп стрелката подскочи нагоре зачуди се и падна на нула и лампата свети.Покарах така 1 км. и като видях ,че не се оправя спрях изгасих после вкл’чих отново на контакт и се оправи ,но пак не показва пълно докрай макар да си зареждах сам и напълних до гърловината.Сещам се имаше нещо писано във форума ,че след демонтаж на сонда трябва да се направи нещо за да показва точно уреда ,но не съм сигурен.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    #2
    BAI MILE написа:
    :D братле извади и почисти сондата
    Колко пъти да го правя колега?Вече съм го правил два пъти ей така за профилактика.Никога не е била нито зацапана нито затлачена цедката и.КОлегите които се натъкват на запушени сонди да се замислят с какви горива са управлявани автомобилите им.Моята поне в България друго освен ОМВ,ЕКО и Ромпетрол не е виждала и то само от едни и същи обекти.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      И на мен стрелката ми правеше такива въртели 3-4 дена.Сама си се оправи :D
      Тря'а напиша нещо тука, нали

      Коментар


        #4
        GbGzTeaM написа:
        И на мен стрелката ми правеше такива въртели 3-4 дена.Сама си се оправи :D
        Явно иска постоянно да стои на макс.Ще се опитам да и угодя ама да видим.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Нз ама аз като я видях за 1ви път направо изтръпнах карам си и гледам как пада от средата до долу.Така 3-4 дена се мяткаше като луда.Тука 1 колега ми беше обяснил там за 1 деления да ги оправям, и таман се бях нагласил да почвам да ровичкам и стрелката сама си се оправи.От тогава 4-5 месеца някъде не ми е правила проблеми.И проблема ти е май същия като моя-някви графитени деления не правели добър контакт с няква пластинка
          Тря'а напиша нещо тука, нали

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            BAI MILE написа:
            :D братле извади и почисти сондата
            Колко пъти да го правя колега?Вече съм го правил два пъти ей така за профилактика.Никога не е била нито зацапана нито затлачена цедката и.КОлегите които се натъкват на запушени сонди да се замислят с какви горива са управлявани автомобилите им.Моята поне в България друго освен ОМВ,ЕКО и Ромпетрол не е виждала и то само от едни и същи обекти.
            Колега, знам че си на ясно със свалянето и почистването, така че съвети от рода "почисти си сондата" няма да давам. Хрумва ми нещо друго. Каква е вероятността при демонтажа или при монтажа да се е изкривило малко телчето, държащо поплавъка? Тогава си мисля, че може да ти даде такова отклонение.

            Коментар


              #7
              naskobg написа:
              Колега, знам че си на ясно със свалянето и почистването, така че съвети от рода "почисти си сондата" няма да давам. Хрумва ми нещо друго. Каква е вероятността при демонтажа или при монтажа да се е изкривило малко телчето, държащо поплавъка? Тогава си мисля, че може да ти даде такова отклонение.
              Кое телче я погледни сондата на снимката ?Да виждаш телче?
              Прикачени файлове
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                И аз го имах този проблем,но се оправи след като напълних 2 пъти резервоара...

                Коментар


                  #9
                  Tornado написа:
                  naskobg написа:
                  Колега, знам че си на ясно със свалянето и почистването, така че съвети от рода "почисти си сондата" няма да давам. Хрумва ми нещо друго. Каква е вероятността при демонтажа или при монтажа да се е изкривило малко телчето, държащо поплавъка? Тогава си мисля, че може да ти даде такова отклонение.
                  Кое телче я погледни сондата на снимката ?Да виждаш телче?
                  Моето е JTD и отстрани на тази сонда има телче с поплавък, та реших че може да е същото. (Моята не съм я свалял, но скоро свалях на един колега.)

                  Коментар


                    #10
                    Явно като не се пълни до горе резервоара става нещо.Сега вече е добре оправи се от само себе си.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #11
                      Колегата с ,,телчето" явно има в предвид четките, закрепени на поплавъка. При демонтаж и монтаж в инвънсервизни условия, много често се случва да се изкривят пластините на четките и да не контактуват правилно със съпротивлителната пътечка. Това съединение е малко трудно при монтаж и се наложи и аз да го оправям на два пъти. Ако се внимава и се работи с предварително изготвени приспособления, няма проблем после в работата. Също така е важно двете пружини в поплавъковата камера да са точно оразмерени и да не са уморени. Долната и горната пружини, действат в посока една срещу друга и по този начин неутрализират тежеста на поплавъка, за да може да плува в тясното пространство на камерата.. Т.ест имат роля на балансиращи елементи. Препоръчително е да се разтеглят малко или да се сменят. Много е важен и малкия отвор на дъното на камерата, да не е запушен или с увеличено сечение, тъй като той има определена пропускателна способност, която оказва голямо влияние върху точноста на показанията. Според мен цялата конструкция не е удачно проектирана, но ижинерите на Фабрика Италиано Аутомобиле Торино, така са го измислили.
                      Fiat Marea TD100

                      Коментар


                        #12
                        iuly_vn написа:
                        Колегата с ,,телчето" явно има в предвид четките, закрепени на поплавъка. При демонтаж и монтаж в инвънсервизни условия, много често се случва да се изкривят пластините на четките и да не контактуват правилно със съпротивлителната пътечка. Това съединение е малко трудно при монтаж и се наложи и аз да го оправям на два пъти. Ако се внимава и се работи с предварително изготвени приспособления, няма проблем после в работата. Сшо така е важно двете пружини в поплавъковата камера да са точно оразмерени и да не са уморени. Долната и горната пружини действат в посока една срещу друга и по този начин неутрализират тежеста на поплавъка, за да може да плува в тясното пространство на камерата. Т.ест имат роля на балансиращи елементи. Много е важен малкия отвор на дъното на камерата да не е запушен или с увеличено сечение, тъй като той има определена пропускателна способност, която оказва голямо влияние върху точноста на показанията.
                        Е този отговор очаквах.Най-накрая един свестен отговор по темата.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #13
                          Малко го редактирах колега.
                          Fiat Marea TD100

                          Коментар


                            #14
                            Tornado написа:
                            iuly_vn написа:
                            Колегата с ,,телчето" явно има в предвид четките, закрепени на поплавъка. При демонтаж и монтаж в инвънсервизни условия, много често се случва да се изкривят пластините на четките и да не контактуват правилно със съпротивлителната пътечка. Това съединение е малко трудно при монтаж и се наложи и аз да го оправям на два пъти. Ако се внимава и се работи с предварително изготвени приспособления, няма проблем после в работата. Сшо така е важно двете пружини в поплавъковата камера да са точно оразмерени и да не са уморени. Долната и горната пружини действат в посока една срещу друга и по този начин неутрализират тежеста на поплавъка, за да може да плува в тясното пространство на камерата. Т.ест имат роля на балансиращи елементи. Много е важен малкия отвор на дъното на камерата да не е запушен или с увеличено сечение, тъй като той има определена пропускателна способност, която оказва голямо влияние върху точноста на показанията.
                            Е този отговор очаквах.Най-накрая един свестен отговор по темата.
                            Ами колкото и да не ми е "свестен" отговора, пак казвам - помислих, че е същото като на JTD. Но като видях снимката и разбрах, че е коренно различно. А там поплавъка е извън този корпис на сондата на едно телче. Движението му посредством него се предава на един реостат, влизащ в два улея и закрепен с щипка на корпуса на сондата.

                            Коментар


                              #15
                              Колегата има предвид странното приспособление за отчитане на нивото...може би е гениално, но за мен е идиотско!
                              Прикачени файлове
                              Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                              Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                              http://www.keepfighting.ms

                              Коментар

                              Working...
                              X