Изчетох цялата тема. Ще сипя и аз 300мл. масло на 1 резервоар пък каквото ще да е. И на мене ми е жал сутрин как трака първите няколко секунди. JTD 105 е колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Двутактово масло в нафтата
Collapse
X
-
Абе и на мен ми беше странно тва твърдение..............BO написа:Би ли се обосновал защо при добавяне на масло в нафтата ще повиши компресията?FGRC написа:Нещо не разбрах,провери си отговора.Става въпрос за добавяне на двутактово масло в нафтата,а скороста на изгаряне и е по голяма от на маслото.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Колега FGRC, стрнни работи пишеш
при 2мл /л двутактово масло, какво ще се промени в изгарянето на горивната смес, и как това масло, като влиза с нафтата, 2 мм преди буталото да стигне ГМТ и изгаря до достигане на буталото в ГМТ, ще смазва цилиндрите, като ще е напълно изгоряло ? А как ще промени скороста на изгаряне на горивната смес, като е в такова съотношение с нафтата ? Я поясни малко, че ми срина всички надежди да съм на ясно с работата на ДВГ ?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Споко, предполагам какъв ще е отговора и имам подготвени контра въпросиMury написа:Абе и на мен ми беше странно тва твърдение..............BO написа:Би ли се обосновал защо при добавяне на масло в нафтата ще повиши компресията?FGRC написа:Нещо не разбрах,провери си отговора.Става въпрос за добавяне на двутактово масло в нафтата,а скороста на изгаряне и е по голяма от на маслото.

A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Kолеги маслото като изгаря в цилиндупъра се отделят маслени пари.Тези пари или газове както щете ги наречете,те са мазни и оплътняват в малка степен сигментите.Буталото слиза надолу вследствие на експлозията и докато не се отвори изпускателния клапан газовете са вътре в цилиндъра.Колкото по бързо изгаря горивото,толкова по тих е двигателя.Чукането при дизелите не е механично а е вследствие на термодинамични процеси.За JTD мотора е направо пагубно да се слага масло в дизеловото гориво.Аз казвам моето мнение и никой не е длъжен да се съобразява с него.С двата милилитра на литър само си мърляш газовете и нищо не правиш.Аз спирам до тук.Поздрави на всички.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
1. Как тези пари ще ти вдигнат компресията на двигателя?2. Как по-бързото изгаряне на горивото ще ти донесе по-тиха работа?FGRC написа:Kолеги маслото като изгаря в цилиндупъра се отделят маслени пари.Тези пари или газове както щете ги наречете,те са мазни и оплътняват в малка степен сигментите.Буталото слиза надолу вследствие на експлозията и докато не се отвори изпускателния клапан газовете са вътре в цилиндъра.Колкото по бързо изгаря горивото,толкова по тих е двигателя.Чукането при дизелите не е механично а е вследствие на термодинамични процеси.За JTD мотора е направо пагубно да се слага масло в дизеловото гориво.Аз казвам моето мнение и никой не е длъжен да се съобразява с него.С двата милилитра на литър само си мърляш газовете и нищо не правиш.Аз спирам до тук.Поздрави на всички.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да маслените сегменти обират маслото в цилиндъра,а какво става когато се поизносят.Маслото започва да преминава в над буталното пространство и двигателя започва да го гори.Съответно започва да зацапва свещи, дюзи,клапани и работата на двигателя се влошава.При преминаването си то спомага за оплътняване на компресионните сегменти и временно компресията се запазва сравнително добра.Ако се погледнат изходящите тръби ясно се вижда мазния нагар по тях точно както при двутактовия двигател.Точно това се получава при слагане на масло в горивото.За двигатели с директно впръскване е пагубно слагането на масло във горивото защото инжекторите са силно чувствителни към лошото гориво и повишения разход на масло.В момента когато маслото достигне до смукателния колектор вече двигателя е за основен ремонт.Като напълните две спринцовки едната с масло а другата с нафта при коя ще е по лесен шприца.Още един път казвам,никои не е длъжен да се съобразява с мен.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Абе човек,няма ЖТД което да няма масло в смукателния колектор............................Те хората/инженери/ по света казват че е добре,пък ти пробвай да ги оборишFGRC написа:Да маслените сегменти обират маслото в цилиндъра,а какво става когато се поизносят.Маслото започва да преминава в над буталното пространство и двигателя започва да го гори.Съответно започва да зацапва свещи, дюзи,клапани и работата на двигателя се влошава.При преминаването си то спомага за оплътняване на компресионните сегменти и временно компресията се запазва сравнително добра.Ако се погледнат изходящите тръби ясно се вижда мазния нагар по тях точно както при двутактовия двигател.Точно това се получава при слагане на масло в горивото.За двигатели с директно впръскване е пагубно слагането на масло във горивото защото инжекторите са силно чувствителни към лошото гориво и повишения разход на масло.В момента когато маслото достигне до смукателния колектор вече двигателя е за основен ремонт.Като напълните две спринцовки едната с масло а другата с нафта при коя ще е по лесен шприца.Още един път казвам,никои не е длъжен да се съобразява с мен.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Не бъркай черния нагар от рециркулацията на отработените газове с масло.Наличието на масло в колектора означава лоша вентилация или тръгнала турбина.Колите са ни стари все пак.Не съм чул инженерите да казват,че е добре да има масло в колекторите.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
А хонинга на цилиндъра знаеш ли какво правиFGRC написа:Да маслените сегменти обират маслото в цилиндъра,а какво става когато се поизносят.Маслото започва да преминава в над буталното пространство и двигателя започва да го гори.Съответно започва да зацапва свещи, дюзи,клапани и работата на двигателя се влошава.При преминаването си то спомага за оплътняване на компресионните сегменти и временно компресията се запазва сравнително добра.Ако се погледнат изходящите тръби ясно се вижда мазния нагар по тях точно както при двутактовия двигател.Точно това се получава при слагане на масло в горивото.За двигатели с директно впръскване е пагубно слагането на масло във горивото защото инжекторите са силно чувствителни към лошото гориво и повишения разход на масло.В момента когато маслото достигне до смукателния колектор вече двигателя е за основен ремонт.Като напълните две спринцовки едната с масло а другата с нафта при коя ще е по лесен шприца.Още един път казвам,никои не е длъжен да се съобразява с мен.
Също така правиш ли разлика между 2Т и останалите видове масло
Знаеш ли, че 2Т масло е направено да изгаря на 100% и да не прави нагари.........Гледал си тарбанчета....... преди 20г че правят ауспуха мазен..... и те го правеха мазен защото всеки се престараваше с маслото, никой не сипваше толкова колкото трябва и никой не го разбъркваше предварително.Дори и на двигатели които си имаха резервоар....... за подаване на масло към двигателя, ганьо пак си добавяше масло в бензина.П.С В гората някой професор като прекали с маслото "за да си пази двигателя" и тези след него умират
Затова 2Т последни на опашката
Коментар
-
Колега, прав си до някъде. Първо, двутактовото масло се слага за да смазва ГНП, а не да подобри горене и други подобни, както твърдят някои колеги. Тази малка пропорция от 2мл/л , не оказва влияние на вискозитетеа на горивото. Изгарянето на масло в цилиндрите си го има постоянно, защото картерните газова съдържат значително количество маслени изпарения които влизат в цилиндрите през смукателната система. Когато в ДВГ се зарежда масло, прдписано от производитела, или подходящо аналагогично, то не оказва отрицателно влияние на инжекторите. В ДВГ с ЕГР, отсъствието на тези маслени изпарения е дори вредно, защото маслото за ДВГ с ЕГР съдържа съставки, очистващи смукалтелния колектор от сажди и нагар, навлизащи през ЕГР клапана. Маслото нанася щети, когато е в наднормени количества и не е предвидено за изгаряне както двутактовото. На двутактовите машини - те са бензинови, двутактовото масло си върши работата по смазване на двтайлите преди да изгори. Проблема с нагара по изпускателната система на двутактовите ДВГ е в следствие от добавяне на двутактово масло в горивото, в значително по-големи дози от предписаните, както и от температурата и разликата в скоророста на изгаряне на бензина и маслото. Бензина изгаря значително по-бързо от нафтата и маслото, което води до непълно изгаряне на двутактовото масло в горивната камера съответно и до изхвърляне на неизгоряло масло. Колкото по-бързо изгаря горивото в цилиндъра, при един и същ момент на впръскване при дизела и един и същ момент на подаване на искра в бензиновия ДВГ, толкова по-осезаемо се чуват детонациите в горивната камера и толкова по-шумно работи ДВГ. За да се избегнат тези нежелани детонации, се коригира октановото число при бензина и цетановото при дизела, както и момента на впръскване при по-новите дизели, и момента на подаване на искра при бензиновите ДВГ, в зависимост от режима на работа на ДВГ.FGRC написа:Да маслените сегменти обират маслото в цилиндъра,а какво става когато се поизносят.Маслото започва да преминава в над буталното пространство и двигателя започва да го гори.Съответно започва да зацапва свещи, дюзи,клапани и работата на двигателя се влошава.При преминаването си то спомага за оплътняване на компресионните сегменти и временно компресията се запазва сравнително добра.Ако се погледнат изходящите тръби ясно се вижда мазния нагар по тях точно както при двутактовия двигател.Точно това се получава при слагане на масло в горивото.За двигатели с директно впръскване е пагубно слагането на масло във горивото защото инжекторите са силно чувствителни към лошото гориво и повишения разход на масло.В момента когато маслото достигне до смукателния колектор вече двигателя е за основен ремонт.Като напълните две спринцовки едната с масло а другата с нафта при коя ще е по лесен шприца.Още един път казвам,никои не е длъжен да се съобразява с мен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар