Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двутактово масло в нафтата

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #91
    Аз това 1:500 го казвам, защото такава е дозата в момента и колата се чувства много добре. Споделям мнението, че е станала "по-нервна". Мислех, че си въобразявам, но след като и колегата ntodorov го е усетил, значи може и да не си въобразявам.

    Коментар


      #92
      Аз слагам 2Т на "Мобил" за мотоциклети. Такова имах. Маслото е минерално с намалена димност. Останаха ми около 300 грама - ще го довърша и ще търся бездимно масло. Може и полусинтетика да сложа...Възможно е и аз да съм жертва на внушение, но пък внушение или не - резултата ме удовлетворява :D
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #93
        ntodorov написа:
        Аз слагам 2Т на "Мобил" за мотоциклети. Такова имах. Маслото е минерално с намалена димност. Останаха ми около 300 грама - ще го довърша и ще търся бездимно масло. Може и полусинтетика да сложа...Възможно е и аз да съм жертва на внушение, но пък внушение или не - резултата ме удовлетворява :D
        Опитайте следния експеримент - идете с приятел да заредите и не гледайте дали ще ви налее масло, след което вижте дали ще има разлика и се опитайте да познаете дали има масло или няма. Така ще игнорирате плацебо ефекта. Но го направете на полупразен резервоар, за да няма остатъчно масло.

        Коментар


          #94
          Пробвах и този пиниз- не откривам никаква разлика в работата на двигателя. Даже се улях- налях един литър на един резервоар. Даже и не пуши- или поне не виждам в огледалото димна завеса зад колата. Надявам се, ако не помага, поне да не вреди.
          Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

          Коментар


            #95
            Плацебото го изключвам, категорично. Знам как ми звучеше колата оня ден и знам как звучеше днес. Маслото е от Практикер, някакво немско, червено, полусинтетика, бездимно, 12.99/лт.

            Коментар


              #96
              утре ще взема от работата 30мл 2Т за щтилка дето е, и ще го хакна на 30л нафта да видим какво ще се получи

              Коментар


                #97
                30ml са едно .......голяяяяямо нищо.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #98
                  Търсих определения за "щилка" , но не намерих нищо. Верижен трион ли наричате "щилка/щилка" ?

                  Коментар


                    #99
                    ogi28b написа:
                    Търсих определения за "щилка" , но не намерих нищо. Верижен трион ли наричате "щилка/щилка" ?
                    Предполагам че колегата е имал в предвид моторен трион STIHL :D .
                    Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                    Коментар


                      ogi28b написа:
                      Търсих определения за "щилка" , но не намерих нищо. Верижен трион ли наричате "щилка/щилка" ?
                      В разговорният език много хора казват на моторните триони-щилки,но това си е марка моторен трион - STIHL. :D
                      Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                      "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                      Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                      Коментар


                        Чичко Гугъл знае много за 2Т масло в нафтата. Там се допитвах. Синтезирах следните мнения: Никой не е видял лошо от маслото в нафтата, нищожно малко са тези, които не са усетили разлика. Интересуваше ме мнението на хора, които карат автомобили с CR двигатели. Всички са доволни и определено разликата в шума на двигателя е осезаем най-вече там. Точно за 2Т масла за резачки и триони (Щил и Хускварна) има много противоречиви мнения. Едни твърдят, че тези масла не вредят, но и не помагали много, защото били с ниски омазняващи качества и противоречи на ефекта, който ние търсим. ПС: Лично аз по-лесно мога да се сдобивам с 2Т масла за STIHL и ако някой е доволен от тях - веднага ще ги включа в менюто на колата си. :D
                        A17DTС/S
                        Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                        Коментар


                          ntodorov написа:
                          Чичко Гугъл знае много за 2Т масло в нафтата. Там се допитвах. Синтезирах следните мнения: Никой не е видял лошо от маслото в нафтата, нищожно малко са тези, които не са усетили разлика. Интересуваше ме мнението на хора, които карат автомобили с CR двигатели. Всички са доволни и определено разликата в шума на двигателя е осезаем най-вече там. Точно за 2Т масла за резачки и триони (Щил и Хускварна) има много противоречиви мнения. Едни твърдят, че тези масла не вредят, но и не помагали много, защото били с ниски омазняващи качества и противоречи на ефекта, който ние търсим. ПС: Лично аз по-лесно мога да се сдобивам с 2Т масла за STIHL и ако някой е доволен от тях - веднага ще ги включа в менюто на колата си. :D
                          колега гледам си със същия мотор,ще видим дали ще има разлика и ще споделя

                          Коментар


                            И Мерцедеса и Пунтото ги карам с 2Т масло в нафтата. Пропорцията е 5 мл./л. Маслото го купувам от Еко, червено е на цвят и е с тяхна марка - пише си Еко 2Т на тубата. Един литър мисля че беше 9 лева. Една туба стига за 200 литра нафта.И двете коли определено са по-пъргави в ниските обороти, не пушат, особено Пунтото, че Мерцедеса е с верига и има по-лошо газоразпределение от това.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              Моите лични наблюдения върху jtd105 са, че:- мощността си е същата, нито повече, нито по-малко- нервността си беше същата, проверете си "стоп" машинките на съединителя и АРР конектора под жабката- единствения плюс е по-тихата работа на колата, нищо повече- недостатъци не съм видял
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                За полусинтетика е ясно че е по-удачният избор а минерално уместно ли е да се налива ?
                                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                                Коментар

                                Working...
                                X