От цялата тема разбрах че предницата е здрава, и че не са ясни стойностите, които връщат температурните датчици. Само информативно да питам още - Като зареждаш, къде се намира стрелката ти, и при определеното положение колко литра сипваш? Не може да има такава кола, няма къде да отиде толкова гориво. Проверени ли са данните в реално време от датчиците, особено този за налягане на горивото в общата тръба? Проверени ли са внимателно всички турбо-пътища?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход на JTD.
Collapse
X
-
Може да има такава кола,и по-лош случай даже.И има къде да отиде горивото.Теч от някой от нафтопроводите,и то само по време на движение.Има такива случаи.Но дали на колегата случая е такъв не мога да кажа.Проверка и изследване................ogi28b написа:....................Не може да има такава кола, няма къде да отиде толкова гориво. .........................
Коментар
-
Колега на скоро един приятел имаше същия проблем на 2.4Жтд извън грацко харчеше 7-8 а грацко 11л/100.В краи на сметка се оказа, че проблема идва от китайски дебитомер въпреки че напреженията му бяха в норма.Ако имаш възможност и не си го правил досега , смени дебитомера за проба и я засечи.Да отбележа че колата вървеше еднакво и с двата дебитомера.Ако не намериш ми пиши ще ти сваля моя за няколко дена за да пробваш стига да си с 0280218019 .G.Konzolev написа:Помагайте, тази пуста машина не пада и не пада под 10-10.5/100Засичах я на 100 и на 300км и все така.Извънградско също не пада под 6/100 дори и с 90-100км/ч.За n-ти път проверих въздухопроводите, всичко е наред.Дебитомера го мерих, стойностите са ок:Термостат - сменен и изряден.EGRто сме го запушили с ламаринка.Слагах и добавка някаква за чистене, сменихме и катализатора т.е. махнахме го.Какво да я правя ? Давайте идеиПри 850рпм - 2.2в При 3000 - 3.5в Максималното напрежение, което запомни уреда(предполагам е точен, че е скъпичък) е 4.1в
Коментар
-
Опитай следното: 3-5 минути работа на място,след това в рамките на 2 до 3 км би трябвало стрелката на температурата да "отлепи" дори и в най-големите студове. От там нататък ,до като не подмине/говоря за същата стрелка/ втората чертичка на таблото - опитай се да не падаш под 1900-2000 оборота. В резултат на това двигателя влиза доста по-бързо в оптимална работна температура. След това вече може да галиш или ако икаш дя му баеш на тоя педал...твоя работа,но със сигурност разхода ще ти падне. При мене падна с литър-литър и половина. Експеримента при мен беше нарочен и се оказа успешен.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Благодаря, но не ми помагаш !Ходих в Примотек , води се Фиат сервиз в СТЗ и по други причини.Закачаха я и я гледаха имам си:Vehicle Speed Sensor - за която грешка не знаеха нищо там, дори къде е този датчик.и грешка за ЕГР, който съм затапил.По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.Тръгнах си и после закачих на колега "читаво" JTD и сравнявах всички стойности - ами еднакви са да му се не види.Колата си загрява, не се кара на къси разстояния и студена.Ако наистина при 90 км/ч ти дава 6/100 разход извън града....то според мен сменяй колата....Аз при 90 км/ч ми дава 4.1/4.2 на 100 км...
Не съм майстор, но не съм и с две леви ръце.Ако има някой датчик, който да проверя кажете къде да го търся и да ги елиминирам един по един.
Коментар
-
Бягай надалече от този сервиз те сега се учат.G.Konzolev написа:По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Общо взето това е средното ниво на компетентност на всички професии в БГ-лекари,учители,политици,съдебна система,държавна администрация и т.н.И това е отговора на въпроса защо като общество и държава сме в това състояние.Tornado написа:Бягай надалече от този сервиз те сега се учат.G.Konzolev написа:По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.
Коментар
-
Сигурно са имали предвид дюзите, не вярвам да са чак толкова зле от сервиза.Tornado написа:Бягай надалече от този сервиз те сега се учат.G.Konzolev написа:По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.
Коментар
-
Аз вярвам,и хич не ме учуди.Има и по-тежки сличаи...........vsd написа:Сигурно са имали предвид дюзите, не вярвам да са чак толкова зле от сервиза.Tornado написа:Бягай надалече от този сервиз те сега се учат.G.Konzolev написа:По препоръка на колега от друг форума ги накарах да проверят дали са регулирани клапаните, ми казаха че са електрически и ако има нещо диагностиката щяла да го хване.
Коментар
-
моет метод е следният палня до горе минажам 100 километра и се вра6там да заредя и ми излиза мейду 7 и 8 а са6то оби4ам да я цедя пове4ко вапреки 4е не я заси4ам 4есто а и какво зна4ение 4ак толова като я карам 6те гори много ясно но 4ак пак 11 има гре6ка според менпреди FIAT-BRAVO1.9JTD сега FIAT-MAREA1.8-16v
Коментар
-
Да не би да направи експеримента, който ти казах.Ако се разровиш в една тема за дебитомери, там съм писал защо не можеш да разбереш само от изходен сигнал под формата на напрежение, дали да вярваш на дебитомера.A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар