Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ ПЪРВО ПАЛЕНЕ на топло и студено!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Проблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е Колата е Фиат Седичи като се извади температурния Датчик Колата Пали лесно.И на Топло и на студено първото палене и е трудно след това няма проблем ????
    Оправи ли се проблема след смяната на свещи?
    Изкупуване на автомобили на добри цени
    /////

    Коментар


      #17
      Абе закачете я на диагностика тая кола, проверете показанията на датчиците за температура на ДВГ и температура на входящия въздух. Това какво показва на таблото не е меродавно, защото за ЕКУ има втори датчик за температура на ДВГ. Ако дава бедна смес при палене, е нормално да запали по-трудно. Показанията на дебитомера също са от значение.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #18
        Смени свещите с такива по каталог за модела.Иначе си си отговорил и сам на въпроса.Когато тем.датчик е изключен и колата пали,значи проблема е в него.смени го.Най-лесно е да почнеш с него.Струва 15 лв.Имах същия проблем с трудно първо палене с Браво 2.Разглобихме половината кола докато разберем че темп.датчик е развален/не излезе на диагностика/.При изключен датчик палеше от раз.Смених го и нямам проблем.
        Ланча Капа 2,0 VIS
        Фиат Крома 1,9 multijet 185 к.с. ремап

        Коментар

        Working...
        X