Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ПРОБЛЕМ ПЪРВО ПАЛЕНЕ на топло и студено!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ПРОБЛЕМ ПЪРВО ПАЛЕНЕ на топло и студено!!!

    Проблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е Колата е Фиат Седичи като се извади температурния Датчик Колата Пали лесно.И на Топло и на студено първото палене и е трудно след това няма проблем ????

    #2

    Коментар


      #3
      Диагностика и гледане на живи данни при палене .

      Коментар


        #4
        Гледай живи данни,явно датчика дава некоректни данни,мазда3 1,6д вече над 2г. е без реле за подгрев и пали без проблем
        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

        Коментар


          #5
          Проблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е Колата е Фиат Седичи като се извади температурния Датчик Колата Пали лесно.И на Топло и на студено първото палене и е трудно след това няма проблем ????
          Кажи на "майсторите" много поздрави, защото тази разлика е точно това, което грее в камерата и пали сместа. При това изпълнение върха не може и да се охлажда и дано някой ден, докато е в теб колата, не ти се наложи да ги сменяш. Или да му мисли следващия собственик.
          Или накратко - вземи ги изхвърли тези свещи и сложи каквито трябва. Туко виж си решиш и някакъв проблем с паленето.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Проблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е Колата е Фиат Седичи като се извади температурния Датчик Колата Пали лесно.И на Топло и на студено първото палене и е трудно след това няма проблем ????
            Колата скоро ли я придоби и проблема имаше ли го преди смяната на свещи? При температура над 5 градуса подгрев няма,при палене на топъл двигател също. Изчакваш ли я преди да палиш да угасне всичко по таблото или пъхаш ключа и въртиш веднага? Акумулатора как е? Датчика за температура, този който го откачаш каква температура показва? Съвпада ли с реалната?Иначе свещите са два вида дълги и къси и сигурно има защо. Махай късите и си сложи каквито трябва за да се спасиш от бъдещи проблеми .
            Последна редакция от kiriluz1; 19.10.2022, 10:13.

            Коментар


              #7
              Силно се съмнявам, да не кажа че съм убеден, че това не са твоите свещи. Няма как да са с различна дължина и това да не влияе на работата им.
              Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
              Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

              Коментар


                #8
                kiriluz1 написа: Преглед на мнението

                Колата скоро ли я придоби и проблема имаше ли го преди смяната на свещи? При температура над 5 градуса подгрев няма,при палене на топъл двигател също. Изчакваш ли я преди да палиш да угасне всичко по таблото или пъхаш ключа и въртиш веднага? Акумулатора как е? Датчика за температура, този който го откачаш каква температура показва? Съвпада ли с реалната?Иначе свещите са два вида дълги и къси и сигурно има защо. Махай късите и си сложи каквито трябва за да се спасиш от бъдещи проблеми .
                Глобално това не е вярно. Температурата е един от параметрите. Втория е атмосферното налягане. И кривата на подгрев при ниско атмосферно налягане може да е доста изместена и при доста над 5 градуса. И вече става доста различно дали палиш в Бургас или в Доспат.
                Но ако изпаднем в подробности ще разводним цялата идея. Нека първо колата си е с правилните части, пък след това да се търси къде е проблема.
                Последна редакция от BO; 19.10.2022, 15:35.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Глобално това не е вярно. Температурата е един от параметрите. Втория е атмосферното налягане. И кривата на подгрев при ниско атмосферно налягане може да е доста изместена и при доста над 5 градуса. И вече става доста различно дали палиш в Бургас или в Доспат.
                  Но ако изпаднем в подробности ще разводним цялата идея. Нека първо колата си е с правилните части, пък след това да се търси къде е проблема.
                  Без да изпадаме в подробности.Вържи един мултицет на някоя свещ при температура над 5 градуса, и кажи какво се случва. Говорим за комън райл. 1,9 jtd 8 v 120 . Стило unijet 1,9 jtd 115 кончета палеше без подгрев цели две зими с леко замисляне и малко повече пушек на студено и от раз на топло,за София говоря. Дори и да приемем че съм в греша за околната температура и паленето на студено колегата пише че колата не пали и топла. Това как се вързва с подгрева? Затова смятам че проблем с подгрев няма колата на питащия. Но когато дойде време да подгрява ще изпитва определени трудности заради неправилните свещи.
                  Последна редакция от kiriluz1; 19.10.2022, 16:58.

                  Коментар


                    #10
                    По-късата свещ заема по-малко пространство в горивната камера. Така в такт 'компресия' свободния обем остава по-голям.
                    Това трябва да води до по-малко налягане в камерата и до по-лошо запалване на сместа.

                    Тоест - мани ти тия песни любовни за 5 градуса и подгрев модгрев.

                    колегата @BO е прав.
                    Последна редакция от PM_u_bo; 20.10.2022, 17:47.
                    Изкупуване на автомобили на добри цени
                    /////

                    Коментар


                      #11
                      PM_u_bo написа: Преглед на мнението
                      По-късата свещ заема по-малко пространство в горивната камера. Така в такт 'компресия' свободния обем остава по-голям.
                      Това трябва да води до по-малко налягане в камерата и до по-лошо запалване на сместа.

                      Тоест - мани ти тия песни любовни за 5 градуса и подгрев модгрев.

                      колегата @BO е прав.
                      По малкия обем е около 4-5 куб мм. в съотношение към 475 кубически сантиметра на цилиндър и при над 250 атмосфери на горивото в рейла при палене дали оказват такова влияние? И дали толкова е паднала компресията че чак и топла не пали? И основното никъде не пише че не пали след смяна на свещите т.е. това с компресията е преразказ по картинка и най-смешното нещо което съм чел в последно време. Следващият въпрос е как се отнася откачането на датчика за температура към повишаване на компресията та тогава пали.? Мистериите на дизеловите двигатели. Иначе за 5те градуса колегата @BO може и да е прав,но сега температурите са подходящи да закачи един мултицет и да пробва кога има подгрев и кога не. Аз отговора го знам. Като за начало съм готов да заложа на проблем с ЕГР.
                      Последна редакция от kiriluz1; 21.10.2022, 06:29.

                      Коментар


                        #12
                        kiriluz1 написа: Преглед на мнението

                        По малкия обем е около 4-5 куб мм. в съотношение към 475 кубически сантиметра на цилиндър и при над 250 атмосфери на горивото в рейла при палене дали оказват такова влияние? И дали толкова е паднала компресията че чак и топла не пали? И основното никъде не пише че не пали след смяна на свещите т.е. това с компресията е преразказ по картинка и най-смешното нещо което съм чел в последно време. Следващият въпрос е как се отнася откачането на датчика за температура към повишаване на компресията та тогава пали.? Мистериите на дизеловите двигатели. Иначе за 5те градуса колегата @BO може и да е прав,но сега температурите са подходящи да закачи един мултицет и да пробва кога има подгрев и кога не. Аз отговора го знам. Като за начало съм готов да заложа на проблем с ЕГР.
                        И аз и @BO можем да ти отговорим на въпросите.
                        Но и ти можеш да си отговориш ако прочетеш малко техническа литература и сервизни ръковоства.

                        Аз няма да ти отговоря - защото не ми харесва общуването с теб.

                        Иначе техническите и фактологични щуротии, които си написал , най-отгоре са:
                        - разликата в обема е над 10 мм3 , колко точно - може автора да измери и каже.
                        - 475 см3 на цилиндър е в ДМТ, в ГМТ е съвсем друго ... например над 18 ПЪТИ по-малко
                        Последна редакция от PM_u_bo; 21.10.2022, 10:14.
                        Изкупуване на автомобили на добри цени
                        /////

                        Коментар


                          #13
                          PM_u_bo написа: Преглед на мнението

                          И аз и @BO можем да ти отговорим на въпросите.
                          Но и ти можеш да си отговориш ако прочетеш малко техническа литература и сервизни ръковоства.

                          Аз няма да ти отговоря - защото не ми харесва общуването с теб.

                          Иначе техническите и фактологични щуротии, които си написал , най-отгоре са:
                          - разликата в обема е o`ewidno над 10 мм3
                          - 475 см3 на цилиндър е в ДМТ, в ГМТ е съвсем друго ...
                          Четенето с разбиране ти се получава(може би) но последващата обработка на информацията ти е много зле. Никой не попита трудното палене от кога е след смяната на свещите или свещите са сменени заради трудно палене. И няма никакъв начин да вържеш ниска компресия и трудно палене с вързан датчик за температура и ниска компресия и лесно палене с откачен датчик за температура.
                          Иначе си велик гении открил си лечението на дърт дизел ,набиваш дълги свещи откачаш температурния датчик удря компресия 30-35 и го прераждаш . Нема такъв смях. Здраво ги разбираш работите затова поне трима, а може би и повече са те нахранили досега на тема майстор- разбирач ( ако искаш да ровя за цитати кажи,ама ти си ги знаеш) . Хубаво е в спора между нас двамата да не набъркваш колегата @BO ,защото е признак на недобро възпитание . Той ако има нещо може да го направи лично и едва ли има нужда от представител в твое лице. А иначе явно проблема е отстранен ,защото колегата е спрял да пита.

                          Моля без лични нападки и квалификации!
                          Модераторски екип на fiatforum.bg
                          Последна редакция от kiriluz1; 21.10.2022, 10:53.

                          Коментар


                            #14
                            kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                            ....Никой не попита трудното палене от кога е след смяната на свещите или свещите са сменени заради трудно палене.
                            Проблем с първо палене на Топло и Студено.Сложил съм малко по къси свещи понеже такива дойдоха много майстори казват , че не е проблем.Друго какво може да е ...
                            kiriluz1 написа: Преглед на мнението
                            И няма никакъв начин да вържеш ниска компресия и трудно палене с вързан датчик за температура и ниска компресия и лесно палене с откачен датчик за температура....
                            има съвсем очевиден начин "да вържеш" "трудно палене с вързан датчик за температура" и съответно "лесно палене с откачен датчик за температура".
                            Ти съм сигурен , че няма как да го вържеш - вервам ти дето се вика


                            п.с. Не очаквай да ти отговарям, Не съм 'ентерол' за мозъчни разстройства. Вече написах - "не ми харесва общуването с теб".
                            Последна редакция от PM_u_bo; 22.10.2022, 11:35.
                            Изкупуване на автомобили на добри цени
                            /////

                            Коментар


                              #15
                              PM_u_bo написа: Преглед на мнението




                              има съвсем очевиден начин "да вържеш" "трудно палене с вързан датчик за температура" и съответно "лесно палене с откачен датчик за температура".
                              Ти съм сигурен , че няма как да го вържеш - вервам ти дето се вика
                              Датчика и компресията ми кажи как вързваш не ми разтягай лакардии . Щото според теб колата не пали заради ниска компресия и като откачиш датчика тя(Компресията)идва рязко и колата пали . И от първия пост най-отгоре не става ясно(ако можеш да мислиш) дали проблема е след поставяне на новите свещи. Елементарно е тогава няма да питаш а ще знаеш ,сложени нови свещи, непалене,проблем. И обикновенно не откачаш датчик температура след като си сменил свещи и колата е почнала да не пали т.е. в случая търсиш проблем другаде, а не в сменените свещи. Пращай го на водородно почистване и мерене на налягането на горивото ,а и забравих клип на пушека на бели и после на черни плочки за фон и бяла магия за бързо палене при зимни и летни условия "майсторе"
                              Последна редакция от kiriluz1; 21.10.2022, 19:29.

                              Коментар

                              Working...
                              X