ogi28b написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри
Collapse
X
-
И имате малка грешка, защото тези 6 мг. са за главното впръскване, и имате още Х милиграма за подготвителното впръскване, което не се вижда в случая, но трябва да се прибави, за да се види "общото количество на впръскването на такт". Както си и забелязал, пред впръскването намалява с увеличаване на товара на двигателя, като над определен товар изчезва напълно. Тогава би се вързала сметката, но на празен ход е малко сгрешена.А и за грешката в ЕГР-а - то ЕГР-а не се следи главно от това дали ти работи соленоида, който го управлява, а се следи и дава грешка по косвени други показатели. Така, че дори и соленоида да не се прекъсва, при физическо изолиране на ЕГР-а той веднага ще ти даде грешка, което в твоя случай е нормално
А това за което казваш - "нЕмам нищо, нЕма да ми повЕрваш" - при теб не може да даде грешка, защото е шунтирано
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
При мен EGR системата си работи - не съм правил никакви интервенции по нея. Въпреки това и при мен имаше записана такава грешка.Явно се появява рядко при мен, понеже вече 2 седмици нямам никакви грешки, докато на другите колеги които са изолирали маркуча към клапана грешката се появява веднага след запалване на двигателя.Иначе аз за тест вадя конектора от електромагнитния клапан докато съм подал контакт и веднага се записва грешка "EGR device".Освен тази грешка имах още 2 които не знам какво означават. Но явно и те са случайни или се дължат на лош контакт някъде:Transmission/Gear Sys(5)Cam/Crank Sign SynchEGR device (5)Интересно и какво означават цифрите 5 в скоби след грешката ?
Коментар
-
Да не би да е записана грешката 5 пъти.ilkor написа:При мен EGR системата си работи - не съм правил никакви интервенции по нея. Въпреки това и при мен имаше записана такава грешка.Явно се появява рядко при мен, понеже вече 2 седмици нямам никакви грешки, докато на другите колеги които са изолирали маркуча към клапана грешката се появява веднага след запалване на двигателя.Иначе аз за тест вадя конектора от електромагнитния клапан докато съм подал контакт и веднага се записва грешка "EGR device".Освен тази грешка имах още 2 които не знам какво означават. Но явно и те са случайни или се дължат на лош контакт някъде:Transmission/Gear Sys(5)Cam/Crank Sign SynchEGR device (5)Интересно и какво означават цифрите 5 в скоби след грешката ?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tази добавка към поста ти не бях я чел.А и се канех да те попитам защо не виждам в теста никъде параметър предварение на впръскването/Dynamic timing/,което е важно.Ако са тези 10 градуса,които цитираш ми се струват твърде ниски.Ако измерването е по система Bosch както предполагам би трябвало да е поне 15-16 градуса.Ако е по система Tehnotest отива към 12.При следващи измервания е важно да го видите колко е защото това е параметър,който задължително се пипа при чипване и е интересно да се установвят променените стойности.ogi28b написа:....................ред.: даже сега се сещам че имаше някъде, но не знам защо не го бяхме изкарали, на мястото на едно от двете fuel pressure. Миналата седмица на ilkor му отчиташе 1573 градуса предварение, а като подаде газ - около 10 градуса.
Коментар
-
При 850 об двете стойности/ на пилотното впръскване и главното/ по време е почти еднакво.По количество би трябвало да е същото: pilot-1,0 ms; main-1,2 ms;ogi28b написа:При 850/мин имаш две впръсквания, възможно е едното да отчита само основното врпъскване, а другото - и двете. Ама само така си мисля де...
Коментар
-
снимките на предишната страница Показват точно обратното - времето на основното е над два пъти по-голямо от времето на предварителното, съответно около 1/2 милисекунда и 1/4 милисекунда.Stefan Hadjov написа:При 850 об двете стойности/ на пилотното впръскване и главното/ по време е почти еднакво.По количество би трябвало да е същото: pilot-1,0 ms; main-1,2 ms;ogi28b написа:При 850/мин имаш две впръсквания, възможно е едното да отчита само основното врпъскване, а другото - и двете. Ама само така си мисля де...
Коментар
-
Това което си показал на снимката от Визата,предполагам че е Full Ynjection Time,a не Main.A Pre Injection отговаря на Pilot Time.Иначе ми се струва нереално.Тези стойности които съм цитирал правят Full-2,2 ms и са данни от осцилоскоп.До сега не съм срещал на празен ход, независимо бензинов или дизелов двигател да е с Full Time по малко от 2,00 ms.На 2,4ЖТД например Full Time е 2,5 ms,като главното е 1,5 ms.При другите марки коли е аналогично.Откровено казано на осцилоскоп в реално врме вярвам повече.ogi28b написа:снимките на предишната страница Показват точно обратното - времето на основното е над два пъти по-голямо от времето на предварителното, съответно около 1/2 милисекунда и 1/4 милисекунда.Stefan Hadjov написа:При 850 об двете стойности/ на пилотното впръскване и главното/ по време е почти еднакво.По количество би трябвало да е същото: pilot-1,0 ms; main-1,2 ms;ogi28b написа:При 850/мин имаш две впръсквания, възможно е едното да отчита само основното врпъскване, а другото - и двете. Ама само така си мисля де...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар