emzo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2 чипнати и 2 нечипнати JTD - работни параметри
Collapse
X
-
Едно въпросче.При мен Fuel Metering на празен ход ненатиснат педал ми е 9.08-10.03 mg/i.Малко височко ми се вижда спрямо вашите от 5.8-6.8 mg/i.Също така Intake Air Quantity на празен ход и ненатиснат педал ми е около 500 а при 3000 оборота 570.Да не би дебитомера да е за смяна?Не съм засичал пълно-пълно скоро но със сигурност ми гори повече от миналото лято.Поне с 1.0-1.5 литра повече.А за методиката за тестване на дебитомера не се наемам сам да си я правя.Ето и снимка при 850 оборота.
Коментар
-
emzo написа:Ами колата е студена, като отвори термостата ще падне стойността.Аз така се подведох и обвиних дебитомера.ДебиЛомера ако не си го чистил, какво чакаш ? Само се осведоми как първо .А за стойностите на Intake Air Quantity не трябва ли да се изменят от 300 mg/iпри 850 рпм до към 1200 mg/i при 4000 рпм.Щото при мен повече от 600 mg/i не станаха(при 3000 рпм).Имам някакви опасения за некоректна работа на дебитомера поради 2 причини:1-завишен разход,2-след 3500 оборота сякаш забива и не иска да върви.Турбината си надува доволно,но май не достига гориво и се спъва,но малко де не много.До 3500 рпм е стрела.Някой ако има резервен работещ дебитомер да го даде на заем за проба.
Коментар
-
vsd написа:janyboy, аз ще ти го изчистя ако теб те е страх. Имам сперй който е точно за целта и няма да прецака нищо.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Кой чувствителен слой. Ако имаш предвид мембраната която се нагрява, споко нищо няма да й стане. Поне моя и на другото момче си работят вече доста км след чистенето, а пък другия пич с бензинката даже е и доволенЧудно ми е колко скапани дебитомера от спрей си виждал. Говоря за тези от нашия тип.
Коментар
-
vsd написа:janyboy, аз ще ти го изчистя ако теб те е страх. Имам сперй който е точно за целта и няма да прецака нищо.
Коментар
-
Нови снимки от днес, след като съм сменил гофрирания маркуч. Не знам дали се вижда хубаво кое какво е, но според числата може да се досетите.Може би има разлика в отчетеното от дебитомера, защото като гледах старите снимки, виждам че ми отчита на празен ход 300.0 , което май е теоретично минималната стойност. Сега отчита 310-315. Все пак - така и не можах да видя повече от 3.8 Волта при пълна газ. Както и преди.
Коментар
-
ogi28b написа:Нови снимки от днес, след като съм сменил гофрирания маркуч. Не знам дали се вижда хубаво кое какво е, но според числата може да се досетите.Може би има разлика в отчетеното от дебитомера, защото като гледах старите снимки, виждам че ми отчита на празен ход 300.0 , което май е теоретично минималната стойност. Сега отчита 310-315. Все пак - така и не можах да видя повече от 3.8 Волта при пълна газ. Както и преди.
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:Ти си с ремап-над 1 бар.Но колко над,ти си знаеш.(Предполагам го знаеш тоя виц за косинус=1.4?)При други коли, например на колегата vsd - на място съм виждал и над 4 В. А иначе не се сещам изобщо къде и как ще постигна едновременно 100 % газ, и двигателя в равновесие? Това май трябва да е на точно определен баир, с сравнително голям наклон? Например в София баирът от румънското към кулата го взимам на 4-та с 1700-1800 оборота, при едва 15-20-25 % газ. Освен да вкарам 5-та, пълна газ, ама пак ще започне да ускорява.... Тва ремапа си е е**ло майката, ей...
Забелязах друго - когато двигателят се уравновеси - например около 2000 оборота, на колкото е и снимката - поаваното количество гориво е дори по-малко, отколкото това при празния ход. Вижда се и на снимката - около 5. Чудя се - дали това е нормално, или има закъснение и неточност в данните? Ако е вярно - как се получава така, че с по-малко гориво двигателят се върти по-бързо? Дали зависи само от момента на впръскване?
Коментар
-
ogi28b написа:Stefan Hadjov написа:Ти си с ремап-над 1 бар.Но колко над,ти си знаеш.(Предполагам го знаеш тоя виц за косинус=1.4?)При други коли, например на колегата vsd - на място съм виждал и над 4 В. А иначе не се сещам изобщо къде и как ще постигна едновременно 100 % газ, и двигателя в равновесие? Това май трябва да е на точно определен баир, с сравнително голям наклон? Например в София баирът от румънското към кулата го взимам на 4-та с 1700-1800 оборота, при едва 15-20-25 % газ. Освен да вкарам 5-та, пълна газ, ама пак ще започне да ускорява.... Тва ремапа си е е**ло майката, ей...
Забелязах друго - когато двигателят се уравновеси - например около 2000 оборота, на колкото е и снимката - поаваното количество гориво е дори по-малко, отколкото това при празния ход. Вижда се и на снимката - около 5. Чудя се - дали това е нормално, или има закъснение и неточност в данните? Ако е вярно - как се получава така, че с по-малко гориво двигателят се върти по-бързо? Дали зависи само от момента на впръскване?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар