Stefan Hadjov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Диагностика ма МAF-sensora/дебитомера/ на 1.9 JTD и 2.4 JTD
Collapse
X
-
Да бе ма старите вкуумни ЕГР-и е по-добре да се затапят,отразява се добре на колата,докато Мултиджетите трябва само чистене,макар че и чист пак се ебава много гадно,софтуерно не реагира токкова бързо колкото педала на газта,което причинява едно леко замисляне/това говоря при мойта кола-100% проверено че е от ЕГР-а,с изключен го няма,но колата работи 5 мин.и след това умира,не можеш да и дадеш газ-демек решението е софтуерно премахване/Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
-
С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.
Коментар
-
Ако се чисти редовно на Мултиджета,както каза ти,нямат проблеми,макар че съм виждал 2 с блокирали соленоиди,и тогава може да стане страшно,едно Браво/ново/ си беше стопило колектораStefan Hadjov написа:С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Е сега частни случаи няма да разглеждаме.Който не иска да си чисти ЕЖР,да си купи бензинова кола,а ако му е скъпо возенето,да си сложи ГУ,може и ГИ.Там други неща ще чисти.Mury написа:Ако се чисти редовно на Мултиджета,както каза ти,нямат проблеми,макар че съм виждал 2 с блокирали соленоиди,и тогава може да стане страшно,едно Браво/ново/ си беше стопило колектораStefan Hadjov написа:С затапването на ЕЖР-а едно оправяш,друго разваляш.За това смятам че е решение с компромис.На мултижета ЕЖР клапана е с електрическо задвижване а не с вакум и също с охладител,така че там проблеми би трябвало почти да няма.Може да има проблеми със софтуера,традиционо за италианските софтуерни специалисти.Непрекъснато си променят софтуерите и винаги са с бъгове.

Коментар
-
Не помня, P0404 май....Mury написа:И каква е грешката,че ми е интересноemzo написа:Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.
Конектора му изключих. На таблото не индикира по никакъв начин, че има проблем.Stefan Hadjov написа:А как изключи ,софтуерно или механично с запушване или дръпна куплунга на клапана.Грешките са различни.emzo написа:Мойта Евро тройка, я покарах малко с изключен ЕГР .... ми май не усетих никаква промяна, а грешка набива като мина 3000рпм.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар