и аз съм против такива интервенции
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Термостат от Рено 5
Collapse
X
-
А аз не разбирам, защо спамите след като е ясно, че "оригинален" и скъп темостат с нищо не е повече от този, от реното. Шеста година колата ми си работи с този модифициран детайл и няма признаци за проблем.Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
И защо си против? Дай ми една добра обосновка и веднага махам гадния термостат от рено 5 и слагам оригинален за 150лв, който не се знае кога ще се преебе. От 2011 година карам с набит термостат от ренде и 3 зими никакви ядове. За 150лв ще си взема 15 термостата от ренде и всяка година с нов и пак ще изкара повече от колкото с оригинален боклук.ivel написа:и аз съм против такива интервенцииFIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Не съм платил 4000, а го взех когато още бяха 6-7к. Ако един майстор в официален сервиз на фиат ти поиска 200лв за труд, а друг в обикновен сервиз ти поиска 80лв. ти къде ще идеш, като ще свършат едно и също. Разберете, че разликата между оригинален термостат и термостат от Рено 5 е точно никаква в начина им на работа,а разликата е във външния вид и начина на поставяне. Аз уважавам парите си и не ги пилея, за да съм конте с оригинален термостат, факт е, че колата ми винаги загрява до нормалната темперетура с неоригинален термостат и съм щастлив, че вместо 150 съм дал 9.99.Deqn написа:А защо тогава си купи Стило за 4000 лева, а не си взе 4-5 лади за по 600. И аз съм против тази интервенция.FIAT STILO 1.9JTD 2002
Коментар
-
Преди всичко човек трябва да е сигурен, че оригиналният термостат наистина седи през цялото време отворен. Да не стане беля нали.И аз съм с термостат от рено 5 вече трета година, работи нормално. Иначе и аз бях много против, даже бях приготвил 130 лева за нов. Обаче като пуснах търсачката, видях че карат по година. Ами да ме извиняват. Къде са 130, къде са 10лв. С другите пари си купих два задни амортисьора каяба.
Коментар
-
Хахаха...Аз моето го платих 9000 през 2008,а от 2009 е с термостат от Рено и не е мръднал,както и още 3 италианки пак мои. Иначе след като го купих веднага го смених с "оригинален" и само година по късно се предаде.KUM4o написа:Не съм платил 4000, а го взех когато още бяха 6-7к.Deqn написа:А защо тогава си купи Стило за 4000 лева, а не си взе 4-5 лади за по 600. И аз съм против тази интервенция.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Не е точно така, разликата е такава, че ОРИ термостат като почне да отваря и притваря малкия кръг, не на 100% но го затваря. Като си с термостат от Рено това няма как да се случи. Това обаче е + от страна на отопление зимата. Лятото може да има проблем с охлаждането, но това според мен може да се случи само ако охладителната система си е проблемна.Аз минах почти 100к с такъв термостат и никога не съм имал проблем. Сложих такъв термостат заради цената и времето за монтаж, защото на 2.4 Евро3 си е няколко часа врътнята по смяна на термостата.KUM4o написа:Не съм платил 4000, а го взех когато още бяха 6-7к. Ако един майстор в официален сервиз на фиат ти поиска 200лв за труд, а друг в обикновен сервиз ти поиска 80лв. ти къде ще идеш, като ще свършат едно и също. Разберете, че разликата между оригинален термостат и термостат от Рено 5 е точно никаква в начина им на работа,а разликата е във външния вид и начина на поставяне. Аз уважавам парите си и не ги пилея, за да съм конте с оригинален термостат, факт е, че колата ми винаги загрява до нормалната темперетура с неоригинален термостат и съм щастлив, че вместо 150 съм дал 9.99.Deqn написа:А защо тогава си купи Стило за 4000 лева, а не си взе 4-5 лади за по 600. И аз съм против тази интервенция.
Коментар
-
Привет колеги имам един въпрос мисля да сложа термостат от рено 5 какъв трябва да е по точно на колко градуса да отваря ? И на мареа жтд 110 дали ще стане . Обаче моя работи ама сигурно след 40-50 мин каране стрелката отива до средата и то пак не точно на средата ..... дали ще стане някакъв проблем ?? ако сложа тоя а моя работи до някаква степен ... ? Моля дайте съвет също от къде да го купя термостата за тая антика . Поздрави !Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
Даде но никои не казва дали ще стане проблем ако моя работи но мноого бавно ...... според мен не става 30-40 мин каране и едва едва да качи до 2-рата черта а още колко има до средата..... И до сега мисля че само 1,2 пъти съм чувал да въртят перки в едни огромни задръствания в София..... .wwalker написа:Има ги навсякъде. Аз сложиш наскоро Vernet TH4495.86 на 86 градуса за 7,50лв. Продавачът вика всички такъв слагат на всякакви коли, а не го купувам в бг
Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар