Jimy написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
"Чип туниг" - митове и реалност
Collapse
X
-
Ми при мен гумите бяха неизбежни защото бях със зимните. Взех си едни Bridgstone, но изглежда са по твърда смеската и доста се въртят. Ще търся други за отпред. Зимните бяха 185/55/15 и на втора само тръгваха да превъртат, но си държеха. Летните са 195/50/15 и са малко по-ниски и като вземем предвид и по-твърдата смес и става въртележка. Иначе компа няма какво да се шашне, ако нещата са направени както трябва. Чел съм че може да не иска да запали колата, след ремап, заради една чексума, но този проблем се появява когато се копва директно софтуера от една на друга кола, до колкото си спомням. Затова най-добрия вариант е да се модифицира твоя, а не сляпо да се копира друг. Ако хората, които ти го сменят, знаят какво правят няма да имаш проблеми. В този ред на мисли, именно заради лесната смяна на софтуер и лесното копиране от друга кола, много хора почват да се занимават и си копират на воля без да знаят какво точно копират, така че хубаво подбери човека, които ще ти сменя софта. Хората, които си разбират от работата най-често се захващат с определена марка автомобили и двигатели, а не мапват всичко каквото се сетиш
Спирачния път не се променя, колата си спира както и преди - много добре
Иначе няма да е лошо да смениш филтрите, ако са към края на ресурса си. Аз лично съм с K&N въздушен, защото не ми се сменя често филтър.
-
БРАВО ето за такива отговори говоря!!!Благодаря ви!!!Нека и други колеги се включат,без излишно мерене на ..... Yellow_Flash_Colorz_PDT_45 !Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Не знам от къде си го чел,но е съвсем верно и материяла ти е бил достоверен.Това са така наречените защити, които фирмите прилагат за да предотвратят несанкционирана промяна на софтуера.Има и други софтуерни ключове и трикове които прилагат фирмите за да не може да се променя фабричния софтуер.Но хакерите действат сполучливо.Последното,което прочетох в гаранционната книжка на последното ново БМВ-голфовия клас е че фирмата не признава гаранцията на колата/а забележете тя за Германия е 3 години без ограничение в изминатите километри/ако е правено опит за промяна на фабричния софтуер.А фирмата си има софт-маркери които и позволяват да разбере имало ли е такъв опит.Но като познавам добре дисциплинираноста на немеца и вроденото му качество да се движи винаги по правилата ,малцина са тези които биха предприели подобни действия.Има си лицензирани тунинг-фирми които се занимават с тази дейност и официално са оторизирани от фирмата производител на колата.И промяните които правят не са само софтуерни.Поздрави.vsd написа:........Чел съм че може да не иска да запали колата, след ремап, заради една чексума..........
Коментар
-
Чел съм го във форум. Вече не помня кой. Беше отдавна и малко съм позабравил някои неща. Специално тази сума, и да се получи друга, пак може да се оправят нещата, въпроса е че ако софта го сменя,някои дето само копира, няма да знае как. Темата за ремапа в някои страни стига и до там, че застрахователя може и да не ти признае застраховката, ако е сменян софтуера. А производителите почват да отказват гаранции, не само по технически причини. Чип тунинга си е добър бизнес, в който според мен и фирмите производителки искат да се намесят. Спомням си в Top Gear показваха едно BMW М6 май с две версии на софтуера 400 и 500 к.с.
Коментар
-
BREZEL от фауве форума има доста голяма тема по въпроса.Именно там разяснява за този чек.Той има бизнес с чипове и физически и такива като наще!Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
http://www.keepfighting.ms
Коментар
-
Верно е и за бизнеса.Фирмите производители са в синджир с фирмите за тунинговане.Но поне го правят професионално.vsd написа:Чел съм го във форум. Вече не помня кой. Беше отдавна и малко съм позабравил някои неща. Специално тази сума, и да се получи друга, пак може да се оправят нещата, въпроса е че ако софта го сменя,някои дето само копира, няма да знае как. Темата за ремапа в някои страни стига и до там, че застрахователя може и да не ти признае застраховката, ако е сменян софтуера. А производителите почват да отказват гаранции, не само по технически причини. Чип тунинга си е добър бизнес, в който според мен и фирмите производителки искат да се намесят. Спомням си в Top Gear показваха едно BMW М6 май с две версии на софтуера 400 и 500 к.с.
Коментар
-
Търся чипнато Браво-Брава-Мареа 1.9JTD с мотор като моя. От Варна. Или някой който си е получил оригинална и "чипната" карти във вид на файл.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ти да не си започнал да се занимаваш с чипосване.Флашер направи ли си??Това което търсиш един колега ми го изпрати на ЛС, само че е за 2,4.За 1,9-чакам.jenshen73 написа:Търся чипнато Браво-Брава-Мареа 1.9JTD с мотор като моя. От Варна. Или някой който си е получил оригинална и "чипната" карти във вид на файл.
Коментар
-
Няма особено голямо значение за версията. Става въпрос за друго - решаване на спор с доказателствен материал. Трябват ми оригинална и модната горивни карти на един и същ мотор. 1.9JTD 105к.с.rosenmvr написа:Ако ми кажеш коя версия ти е софта. мога и да направя нещо.jenshen73 написа:Търся чипнато Браво-Брава-Мареа 1.9JTD с мотор като моя. От Варна. Или някой който си е получил оригинална и "чипната" карти във вид на файл.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Ако съм те рзбрал правилно ще ти ли свършат работа карти от либра 1.9 JTD че от нея имам ори.jenshen73 написа:Няма особено голямо значение за версията. Става въпрос за друго - решаване на спор с доказателствен материал. Трябват ми оригинална и модната горивни карти на един и същ мотор. 1.9JTD 105к.с.rosenmvr написа:Ако ми кажеш коя версия ти е софта. мога и да направя нещо.jenshen73 написа:Търся чипнато Браво-Брава-Мареа 1.9JTD с мотор като моя. От Варна. Или някой който си е получил оригинална и "чипната" карти във вид на файл.
Коментар
-
Ще свършат работа. Нали моторя е еднакъв с 1.9JTD на Fiat Bravo-Brava-Marea???rosenmvr написа:Ако съм те рзбрал правилно ще ти ли свършат работа карти от либра 1.9 JTD че от нея имам ори.jenshen73 написа:Няма особено голямо значение за версията. Става въпрос за друго - решаване на спор с доказателствен материал. Трябват ми оригинална и модната горивни карти на един и същ мотор. 1.9JTD 105к.с.rosenmvr написа:Ако ми кажеш коя версия ти е софта. мога и да направя нещо.jenshen73 написа:Търся чипнато Браво-Брава-Мареа 1.9JTD с мотор като моя. От Варна. Или някой който си е получил оригинална и "чипната" карти във вид на файл.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Вандал Yellow_Flash_Colorz_PDT_37 Как може да напъваш каретата с пълен завъртян волан.ogi28b написа:Мит - съединителя се прецакваРеалност - каретата ги счупих много преди да свърши съединителя
Дясното вече тропа за здрасти, а лявото като го изнасилвам на пълен завой!
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар