От както си купих колата имам усещането ,че след 2700об/мин има някаква реакция,и определено не е положителна.Като цяло е доста динамична но след тези обороти сякаш нещо и липсва.
Независимо на коя предавка,и с каква скорост се движи автомобила.Нека някой със същият двигател да сподели
Мой приятел си купи скоро 1.9 TD (100),и при него си стига до 4000об/мин без никаква реакция.Дали не е нещо покрай турбото.Диагностиката нищо не показва.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за BRAVO 1.9 JTD--не ускорява след 2700об/мин
Collapse
X
-
потърси с търсачката за "дебитомер". а това за което говориш - "реакцията", на този мотор трябва да я усетиш чак след 3500, и то я усещаш само ако знаеш какво точно искаш да усетиш. ебаси обяснението....а действително, както казва колегата в долния пост, някъде към 2500+ дърпа много силно. Педала нали го лепиш до ламарината?
Коментар
-
re
Колата си стига 4500 об/мин. Проблема е ,че точно на 2700 об/мин при натиснат педал до край,колата трепва за секунда и осезаемо набира по бано.Иначе колата си движи нормално.Всяка седмица ходя на Варна и си я тествам за кратко като на 5 стигна 4200 об/мин.Това трепкане не е проблем за мен,просто ми е интересно защо е така ,и дали е нормално.А дали турбото няма някакъв защитен клапан ,който да отваря прекалено рано?Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
gmg_service ако имаш възможност и желание си махни катализатора. Проблема ти е почти на 99% че не е от него, но не ти пречи да пробваш. Само ще помогне. При мен колата немога да кажа, че дигна 3кс както твърдят доста хора, но има подобрение маалко по-лесно набира. Негативния ефект е че пуши отвреме на време, но какво ти пука нали не караш ти отзад
Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!
Коментар
-
Re: re
Значи този проблем се изразява в "проблем" заложен с компютъра.Всички Брава/о 1.9ЖТД с ВИН до 5103841 го имат този проблем, който е софтуерен.Ако толкова те дразни това прекъсване (насичане) или както там се изразяваш, то може да си го оправиш с препрограмиране на централата.Надявам се вече да си по-спокоен.gmg_service написа:.....Проблема е ,че точно на 2700 об/мин при натиснат педал до край,колата трепва за секунда и осезаемо набира по бано.......Това трепкане не е проблем за мен,просто ми е интересно защо е така ,и дали е нормално......
Ето вече с точно описан от теб проблем, има и точен отговор. За това винаги е добре да се описват проблемите възможно най-точно, за да може "гадаенето" след това да бъде най-точно.
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Re: re
Благодаря ти ВО.Това беше достатъчно да дам 300 лв. за още 30 % мощ.От дълго време се чудя дали да си поровя в компа. и ето ,че дойде момента.Когато има причина е друго.BO написа:Значи този проблем се изразява в "проблем" заложен с компютъра.Всички Брава/о 1.9ЖТД с ВИН до 5103841 го имат този проблем, който е софтуерен.Ако толкова те дразни това прекъсване (насичане) или както там се изразяваш, то може да си го оправиш с препрограмиране на централата.Надявам се вече да си по-спокоен.gmg_service написа:.....Проблема е ,че точно на 2700 об/мин при натиснат педал до край,колата трепва за секунда и осезаемо набира по бано.......Това трепкане не е проблем за мен,просто ми е интересно защо е така ,и дали е нормално......
Ето вече с точно описан от теб проблем, има и точен отговор. За това винаги е добре да се описват проблемите възможно най-точно, за да може "гадаенето" след това да бъде най-точно.
Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
re
Проблема е решен.На моите 105 кс. още 30 кс.Голям звяр стана Фиятката.
Разхода от 6,5 стана 6 л/100За ускорението нямам думи.Решаваш да изпреварваш ,изпреваршваш.Поръчах си Flasher от Brezel от Германия.Вече го тествах на моята кола и всичко е ОК.Ако има желаещи да пишат.http://vid.data.bg/31uqcghf#vid
Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар