Монтирвал ли си е някой въпросния уред на автомобила и ако е как го е направил?Аз си мисля ако го правя да срежа тръбата която влиза в колекторите и да поставя метална снадка с допълнителна тръбичка на която да прикача маркуч или тръба която да управлява уреда.Така ли се прави?Boost MeterЦена: 115.00 лвBoost Meter Amber Производител:Raid hp LED осветление на дисплея и черно стъкло Измерителна единица:bar Диаметър:52мм http://www.redline-tuning.com/compon...mart/Itemid,8/
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли някой с монтиран Boost Meter
Collapse
X
-
офф преди време питах един френд и той каза че може, но каза нещо си спомням, да се сложи някъде един трипръстник, на който допълнителен пръст отива Бууст-метъра... но а сега като не помня за къде ставаше на въпрос, ако искаш може пак да го попитам и да ти кажа
A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
e30 forever!
-
Надявам се ,че ще е точно там където и аз си мисля точно с тройник.Ще съм благодарен за предоставена информация.BEX---GT написа:офф преди време питах един френд и той каза че може, но каза нещо си спомням, да се сложи някъде един трипръстник, на който допълнителен пръст отива Бууст-метъра... но а сега като не помня за къде ставаше на въпрос, ако искаш може пак да го попитам и да ти кажа
Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Вярно пробивам си колектора нарязвам му резба да речем 6 мм и готово за маркуче.Esper написа:На темпрата уреда за налягането на турбината е включен в самия всмуателен колектор посредством едно 5мм маркуче.Буст метър или както там му викате е просто манометър какъвто е и фабричния на темпрата и мястото му е именно там.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Точно така.На снимката въпросното маркуче е точно под дебелия, който идва от интеркулера.Маркуча за който говорим отива основно към ГНП-то и от там се разклонява към датчика за налагане на турбината.Дебелостенен е и затова изглежда поне 10мм в диаметър. Всъщност отвора е 5 или 6мм.Ако те интересува точно ще проверя, но не мисля че е толкова важно.Завърташ един щуцер и си готов.Ако разбира се от твоя колектор не тръгва нанякъде подобен маркуч - тогава може да ползваш него с разклонение.Tornado написа:Вярно пробивам си колектора нарязвам му резба да речем 6 мм и готово за маркуче.Esper написа:На темпрата уреда за налягането на турбината е включен в самия всмуателен колектор посредством едно 5мм маркуче.Буст метър или както там му викате е просто манометър какъвто е и фабричния на темпрата и мястото му е именно там.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
На коя кола ще го слагаш? Този прибор не е нищо друго освен един комбиниран за вакум(подналягане) и налягане манометър.Свързва се с смукателния колектор.Най-удобно с тройник на изхода за ГНП.Не очаквай на празен ход(като я форсираш на място) да вдигне налягане повече от 0.4 бара.Показания от около 1 бар ще има само когато колата е под товар на 2;3 и 4 предавка (само тогава човек сипозволява да я смачка яко както се казва) и ако е изправен турбо компресора и уплатнен добре пътя на въздухаот него до смукателния колектор. Успех!
Коментар
-
На колата от подписа разбира се мисля да го поставям Фиат Мареа 1,9 ТД100specialista написа:На коя кола ще го слагаш? Този прибор не е нищо друго освен един комбиниран за вакум(подналягане) и налягане манометър.Свързва се с смукателния колектор.Най-удобно с тройник на изхода за ГНП.Не очаквай на празен ход(като я форсираш на място) да вдигне налягане повече от 0.4 бара.Показания от около 1 бар ще има само когато колата е под товар на 2;3 и 4 предавка (само тогава човек сипозволява да я смачка яко както се казва) и ако е изправен турбо компресора и уплатнен добре пътя на въздухаот него до смукателния колектор. Успех!Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Със сигурност намя да гледам колко е часа на него ,а показанията от стойностите на създаваното налягане от турбината.1115 написа:Другия вариант е да го свържеш с тройник към маркуча за гейта.Нещо сега не си намирам снимката на турбината за да ти покажа.п.п. а за какво ти е този уред?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
По всичко изглежда че това е маркуча който ти трябва. Трябва да монтираш един тройник на него и към него да закачиш прибора.При мен тройника е монтиран на самото ГНП, част от помпата си е.Между другото, колко струва такъв прибор?Мисля че преди време гледах в нета но цените бяха доста солени, около стотарката в лева.Но определено е по-добър от оригиналния, най-малкото защото освен налягане, мери и вакуум.Друг е въпроса доколко последното е практически обосновано но едно време си спомням че монтирахме подобни прибори на соц-возилата.Бяха разграфени на зони за икономичен режим на каранеTornado написа:Мерси.Този посочен със стрелката ли е?specialista написа:На тази кола сигналния маркуч който отива към ГНП е отгоре на смукателния колектор,т.е. достъпа до него е много лесен . Успех!
Естествено мереха само в минус, тоест вакуум
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Толкова са около 100 лв. се върти цената.Ето http://www.redline-tuning.com/compon...id,8/vmcchk,1/Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
Реклама
Collapse


ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар