Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авансатор на ГНП "Лукас" - отново ми протече

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Утре от 10 ч. съм се уговорил да слагат авансатора, да гледат дюзи и да мерят компресия.Какъв е резултата ще пиша утре.Влади, никой не се наема да го ремонтира или дори да го развие и да го погледне. Ще ме е много яд, ако проблема е в запушени цедки Така или иначе ще си пазя и стария авансатор.

    Коментар


      #17
      doofiat написа:
      Влади, никой не се наема да го ремонтира или дори да го развие и да го погледне. Ще ме е много яд, ако проблема е в запушени цедки
      Чел ли си списание "Направи си сам"?
      VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
      VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
      VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
      VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
      Нека Силата на бъде с Нас...

      Коментар


        #18
        kiro_of_the_day написа:
        doofiat написа:
        Влади, никой не се наема да го ремонтира или дори да го развие и да го погледне. Ще ме е много яд, ако проблема е в запушени цедки
        Чел ли си списание "Направи си сам"?
        Чел съм, но какво правим, ако нещо се прецака по авансатора?В събота съм обиколил поне 30 магазина из София и само в един магазин имаше един капариран авансатор и аз капарирах втория, който беше на път.Не мога да рискувам кола, която пали (макар и трудно), но върви прилично, да стои поне месец докато намеря друг авансатор.Предпочитам да играя на сигурно :D

        Коментар


          #19
          Здравейте,Имам същият проблем с ГНП Лукас само че на форд ескорт 1.8тд. Така като гледам снимката помпата е същата. Бихте ли ми казали от кой магазин на Симеон мога да си купя този авансатор.Благодаря предварително

          Коментар


            #20
            Колега, магазина се намира на ул. "Цар Симеон" 16702/831 31 780888 592 2350888 369 750Резултатът от днес е отново по-скоро лош. Сменихме авансатора и колата заработи по-добре. Провериха ми дюзите и едната от тях беше за смяна и смениха разпръсквача - 40 лв. Компресията беше според мен и майсторите добра 21-21-20,5-22.Лошото обаче е, че пак смучи въздух и това го установих към 17 ч.(когато майсторите си бяха тръгнали) след като я оставих за час-два.Надявам се да се оправи сама, защото вече и лев няма да дам. А върви доста по-добре след поставянето на новия авансатор и разпръсквача.

            Коментар


              #21
              doofiat написа:
              Надявам се да се оправи сама, защото вече и лев няма да дам.
              Хайде сега... Голяма дума каза.Ако все пак я откажеш да ти иска пари за гориво, всички ще сме ти адски благодарни да кажеш как си го постигнал
              I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

              Коментар


                #22
                Esper написа:
                doofiat написа:
                Надявам се да се оправи сама, защото вече и лев няма да дам.
                Хайде сега... Голяма дума каза.Ако все пак я откажеш да ти иска пари за гориво, всички ще сме ти адски благодарни да кажеш как си го постигнал
                Ами писна ми да ви кажа. Искам да я дам тая кола на някой, да я оправи да му платя и вече да не се занимавам с глупости.Еба ти колата, няма да й ставам роб бе хора.Като не се оправи, хич не ме интересува. Колата е поддържана, ще я продам, но възниква друг въпрос у мен - каква да е новата? На тази Брава съм сменил почти всичко - амортисьори(газови), накладки, носачи, кормилни накрайници, маслото се сменя на всеки 7000-8000, въздушен филтър на всеки 5000 км, горивен на 12000-13000 км, двигателя както виждате от замерванията по-горе е добър, дюзите са на шест, зареждал съм само 30 л крадена нафта. Една година я карах със скъпата нафта на ОМВ и тази година карах 3-4 резервоара с Лукойл и от скоро вече сипвам само Еко. Грижа се за колата.

                Коментар


                  #23
                  doofiat написа:
                  Esper написа:
                  doofiat написа:
                  Надявам се да се оправи сама, защото вече и лев няма да дам.
                  Хайде сега... Голяма дума каза.Ако все пак я откажеш да ти иска пари за гориво, всички ще сме ти адски благодарни да кажеш как си го постигнал
                  Ами писна ми да ви кажа. Искам да я дам тая кола на някой, да я оправи да му платя и вече да не се занимавам с глупости.-цензурирано- ти колата, няма да й ставам роб бе хора.Като не се оправи, хич не ме интересува. Колата е поддържана, ще я продам, но възниква друг въпрос у мен - каква да е новата? На тази Брава съм сменил почти всичко - амортисьори(газови), накладки, носачи, кормилни накрайници, маслото се сменя на всеки 7000-8000, въздушен филтър на всеки 5000 км, горивен на 12000-13000 км, двигателя както виждате от замерванията по-горе е добър, дюзите са на шест, зареждал съм само 30 л крадена нафта. Една година я карах със скъпата нафта на ОМВ и тази година карах 3-4 резервоара с Лукойл и от скоро вече сипвам само Еко. Грижа се за колата.
                  Стига бе човек...Вярно, малко множко ти е дошло очевидно ама погледнато отстрани, става въпрос за някакъв травиален проблем със въздух в горивната система.Ебаси, ако за това кола се сменяше...Ако я продаваш, поне не го прави докато си афектиран.То и при колите е както при хората - всичко си има криви периоди...
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #24
                    doofiat,съчувствам и те разбирам, тия дни правих сметка колко пари са дадени за миналата година за голфа на майка ми, който чат-пак карам и аз -- то не бяха тампони на носачите, горивен филтър, гумички на клапаните, съединител, тампони на двигателя, семеринг на кол. вал, средно гърне, спирачки, машинка за включване на мигачите, жило на ръчната и последно лагери на задните колела. А част от ремонтите май нищо не подобриха -- както се чуваше виене отзад, така си се чува и сега. Както тресеше на празен ход, така си тресе и сега. Да ги -- цензурирано -- и майсторите. Днес само и сипах бензин за 20 лева и я за.... (цензурирано).... пред блока и си хванах авотбуса да отида на работа. Аман. Някак си ми се изпари мерака да си купувам кола.
                    Тойота Приус

                    Коментар


                      #25
                      doofiat написа:
                      Компресията беше според мен и майсторите добра 21-21-20,5-22.
                      Я пак помисли колко измерихте?! Защото ако е вярно, то тази кола си е за вторични суровини бе човек... или майсторите са за там?!
                      SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4

                      Коментар


                        #26
                        Nino написа:
                        doofiat написа:
                        Компресията беше според мен и майсторите добра 21-21-20,5-22.
                        Я пак помисли колко измерихте?! Защото ако е вярно, то тази кола си е за вторични суровини бе човек... или майсторите са за там?!
                        Да бе да Пичовете казаха, че от завода я вадят с компресия 25.За ремонт става когато компресията стане от 18 надолу.А майсторите са тия, които ти ми каза - Пламен Освен това ако е сдухана ти знаеш ли какво трябва да е отзад - парен влак виждал ли си? Няма нищо общо Е баси майката http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...5%F1%E8%FFТо вярно, че не е нахубаво тая работа.Ама тая компреси не е добра, но като се сетя и как некадърно беше измерена - навиваше дюзите само на една резба.Аз пак съм си спокоен щото колата така си върви, че две приказки няма.И не пуши, освен това.

                        Коментар


                          #27
                          Аз пак съм си спокоен щото колата така си върви, че две приказки няма.И не пуши, освен това.
                          И аз имам проблеми с този авансатор, би ли ми казал какво стана след като го смени аз честно казано се колебая дали да го смемям. Преди пушеше бял пушек като чайник и прекъсваше. После я закарах на майстор, който с това се занимава каза,че не бил авансатора и щял да я оправи. За 160 лева незнам какво я прави и я оправи ама ефекта беше за 1 седмица после пак взе да разваля оборотите. Като му се обадих каза че повече не може да я пипа настройките и били добре но на ръба вече. Следващата стъпка била смяна компютъра. Иначе била една от най-добрите коли които са му карали. Сега се 4удя за тоя авансато в сервиза на БОШ казват че той е проблема. Какво мислиш има ли смисъл да сменям джиджавката!?П.С. От Плевен съм а тук в БОШ ги няма много, имат техника, но само това....
                          Брава 1.9 ТД 100

                          Коментар


                            #28
                            Колега, ако действително е проблема от авансатора и майсторите виждат, че дава грешка точно той, го смени.Но ти мерил ли си компресия? Измери и нея и тогава сменяй авансатора.При мен се усети разлика определено, но имам и друг проблем и ще ти кажа другата седмица за пълния ефект от авансатора.

                            Коментар


                              #29
                              Nino написа:
                              doofiat написа:
                              Компресията беше според мен и майсторите добра 21-21-20,5-22.
                              Я пак помисли колко измерихте?! Защото ако е вярно, то тази кола си е за вторични суровини бе човек... или майсторите са за там?!
                              Да не би това ограденото да е степента на сгъстяване. :D
                              Прикачени файлове
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар


                                #30
                                Ами колегата е написал, че е мерил компресията.Това няма нищо общо със степента на сгъстяване - за справка потърси темата, която беше дъвката доста с двата термина.
                                A20DTH ЖТД ама не баш
                                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                                Коментар

                                Working...
                                X