Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Авансатор на ГНП "Лукас" - отново ми протече

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    проблем с помпата

    Като чета темата за тоя "клапан-авансатор" си мисля че и аз имам проблем с това.Значи Пунтото което карам пали добре ама ако вечерта са го спрял по надолнище.А спра ли го на равно на сутринта не ще.Между другото капи нафтичка от долу от една джажа от помпата .Прилича на някой жигльор и си сълзи щом запаля.После спира да капе.Аз си мисля че гълта въздух от там и май съм прав.Но това вие ще кажете.Да ви кажа още нещо ,казаха ми че помпата не тази която е на Пунтото ми.(от сервиза на Фиат,Ланчия и Алфа -Стара Загора)Те си имали софтуер който като напишеш номера на рамата ти излиза обурудването на автомобила.И ми казаха че помпата трябва да е електронна и сама да си подкачва и там каквото трябва.А тя е обикновенна и наистина хората ми дръпнаха едно жило от Лада та поне да имам обогатител.И наистина има някви кабели дето висят и няма къде да се мушнат.Пали няма проблем (по надолнище трабва да е спряна-не я паля на скорост а си вътря и от раз с дръпнато жило)Аз си обяснявам че по надолнището нафтата не се връща в резервоара а като е на равно или на нагорнище яко си въртя 4-5пъти-все едно се изтича обратно.Ако някой има снимка на помпата на Пунто 1.7ТД да ми я прати (jivo_shamara@yahoo.com)ако може а пък .A аз ще ви покажа от къде капе още утре ще я снимам.Благодаря Ви .
    Fiat Punto 1.7TD
    Toyota Avensis 2.0D4D

    Коментар


      #62
      снимки

      ето Ви и снимките за които казах и кабела дето няма къде да се сложи.Долу висят още 2 но сега на съм сигурен за бройката на долните
      Прикачени файлове
      Fiat Punto 1.7TD
      Toyota Avensis 2.0D4D

      Коментар


        #63
        Колега, нещо мътно има в подкачването нафта май.Реши първо проблема с капенето на нафта. Все пак това е дизел и той е много чувствителен към херметизирането на системата - не трябва да има никакви пропуски на гориво.

        Коментар


          #64
          Авансатора на Фиат Брава1.9 ТД ми изпускаше нафта от кабелчето дето излиза и колата много димеше и тресеше при палене. Облаци дим. В повечето магазини струва 170 - 240 лева+ майстор към 300лв. На мен ми излезе точно 3 лева. Има две О- пръстенчета вътре и две вън МАЙСТОРА на това е на жена ми баща и сега работи без проблем Всеки ми вика ново трябва но...акъл трябва малко но навреме

          Коментар


            #65
            td100

            и аз направих така вси4ко е ок

            Коментар


              #66
              Е вие пък сега. Нали трябва да има хляб и за другите :D

              Коментар


                #67
                chaveto написа:
                Е вие пък сега. Нали трябва да има хляб и за другите :D
                Абе хляб,хляб,ама то направо си е бетер козунак-200-300 лева. И моето леко сълзи,за сега не прави проблеми,ако нещо стане,ще се пробвам и аз.
                Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                Коментар


                  #68
                  Този авансатор и на мен ми създаде същия проблем с теч край кабела на РЕНО МЕГАН 1.9 ТДИ.Същия клапан като на фиата. Оправих го като смених О пръстените.При мен има място за гаечен ключ 27. 4 пръстена по 0.30лв. Успех и на Вас.
                  Тод

                  Коментар


                    #69
                    Тодор С. написа:
                    Този авансатор и на мен ми създаде същия проблем с теч край кабела на РЕНО МЕГАН 1.9 ТДИ.Същия клапан като на фиата. Оправих го като смених О пръстените.При мен има място за гаечен ключ 27. 4 пръстена по 0.30лв. Успех и на Вас.
                    А как го отвори. Нали е капсулован?
                    Fiat Marea TD100

                    Коментар


                      #70
                      Най-просто остъргваш го с малък ъглошлайф отгоре.Яд ме е ,че моя го развалих.
                      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                      Коментар


                        #71
                        Авансатора се разкапсулова на струг и на струг се завалцова. Сменя се един О пръстен. Не е сложно но изисква съответното оборудване и малко професионално умение. За връзка може и GSM *Модерирано*Добре дошъл колега!Предлагам ти да прочетеш правилата на форума,преди да пишеш мнение!Модераторски екип на fiat-bg.org

                        Коментар


                          #72
                          Tornado написа:
                          Най-просто остъргваш го с малък ъглошлайф отгоре.Яд ме е ,че моя го развалих.
                          аз имам един чисто нов не работи
                          Душата в рая на Фиата оборотомера до края!


                          FIAT BRAVO 1.8GT
                          FIAT BRAVO 1.9TD ex

                          Коментар


                            #73
                            .....

                            авансаторчето както някои го наричат подлежи на ремонт,не е нужно да си взимате ново!!!!!!!!!!!!! опръстените вътре са 5 на брои и ги има на доста места,целта е след смяната да се затвори много добре ,може дори да се залепи капсуловката !!!!!
                            .....

                            Коментар

                            Working...
                            X