Равносметката за последния месец:1180км с 85 литра - 7,2/100. Според борд компира - 6,4
От тях - Хасково - София - Хасково и Хасково - В.Търново - Хасково = 800км, останалите близо 400 - тежко градско, вече и с климатик.Извънградското в по-голямата си част е с ’добро’ каране. Правих междинно засичане на около 320км - пълен-пълен, само извънградско по магистрала - 6,5/100, като съм поддържал 140-150 по целия път.Аз съм доволен. Извода е че колата ми е доста икономична за вървежа, който има. Най-икономичната която съм имал досега
Градското ми е ужасно за колата - там разхода с клима е сигурно поне 9,5/100, ако не и 10/100Коцев - разликата от моя и твоя разход е само шофера
Колите са с еднакви мотори
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Фиат брава 1,9JTD-105 с ремап от http://www.vrperformance.net/ среден разход 5,5л/100км със засичане пълно - пълно за изминати 850 км от които около 60% градско и 40% извънградско, без много големи изцепки, но и без влачене. Мисля, че е съвсем прилично като разход. Имайки впредвид, че и климатика си работи постоянно с изключение на сутрините.Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
-
Ренде Лагуна комби, 1600кг, 225/45/17"2.2 дци 150 коня.Трима души я караме, ето статистика:аз - 12.5/100 градско СТЗначалника - 11/100колегата - 14/100климатроника е постоянно включен, термостата е нов, ЕГР-а е запушен, друго не мога да проверя по колата, нямам Рено Клип подръка.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
Ако дизел ми даде 14/100 и то убит като Реното, директно си прерязвам вените.Само за протокола - ако на БМВ-то му взимам душата колкото може, ама през нощта, за да не вися в задръстване по 30 минути на светофар, а и за да може да му вземеш душата истински, над 13 не мога да го докарам.А некъв мототор с 50% по-малка кубатура, по-леко, и само с един задвижващ мост да ми даде 14 и директно харакири, сепуко и анти депресанти на куп, за да е пълна агониятаemzo написа:Ренде Лагуна комби, 1600кг, 225/45/17"2.2 дци 150 коня.Трима души я караме, ето статистика:аз - 12.5/100 градско СТЗначалника - 11/100колегата - 14/100климатроника е постоянно включен, термостата е нов, ЕГР-а е запушен, друго не мога да проверя по колата, нямам Рено Клип подръка.
п.п. Между другото вървя към рекордно нисък разход от както колата е в мен и като имам крайния резултат ще се похваля :Dп.п.2 - Дизела харчи много когато е студен (комън рейл-а) и го караш по-агресивно. Демек ако се кара на къси разстояния и е постоянно в синия сектор на температурата, то е малко кофти ситуация. Като настроя борд-а да ми показва в литри на час и разликата между студен и загрял двигател ми е от порядъка на 3.5 до 4 пъти!
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
зимата наистина много, имам чуството , че бензин малолитражка го превъзхожда, щото загрява 2-3 пъти по бързоBO написа:Ако дизел ми даде 14/100 и то убит като Реното, директно си прерязвам вените.Само за протокола - ако на БМВ-то му взимам душата колкото може, ама през нощта, за да не вися в задръстване по 30 минути на светофар, а и за да може да му вземеш душата истински, над 13 не мога да го докарам.А некъв мототор с 50% по-малка кубатура, по-леко, и само с един задвижващ мост да ми даде 14 и директно харакири, сепуко и анти депресанти на куп, за да е пълна агониятаemzo написа:Ренде Лагуна комби, 1600кг, 225/45/17"2.2 дци 150 коня.Трима души я караме, ето статистика:аз - 12.5/100 градско СТЗначалника - 11/100колегата - 14/100климатроника е постоянно включен, термостата е нов, ЕГР-а е запушен, друго не мога да проверя по колата, нямам Рено Клип подръка.
п.п. Между другото вървя към рекордно нисък разход от както колата е в мен и като имам крайния резултат ще се похваля :Dп.п.2 - Дизела харчи много когато е студен (комън рейл-а) и го караш по-агресивно. Демек ако се кара на къси разстояния и е постоянно в синия сектор на температурата, то е малко кофти ситуация. Като настроя борд-а да ми показва в литри на час и разликата между студен и загрял двигател ми е от порядъка на 3.5 до 4 пъти!
Коментар
-
Между другото понеже имам и впечатления от еднокомби Ксантия 2,0-HDI-110к.с. също с ремап, усещането е, че тегли и тръгва по-добре в ниските, но там турбината е по-голяма от на бравата. Там средния разход се движи около 6, но колата празна е 1500 кг , което е доста в сравнение с килограмите на бравата.
.Но пък и по-мъжката се кара, заради окачването, понеже пък возията там е уникална.HDI-то някак по-не люби високите обороти, докато при JTD имаш усещането, че двигателя си носи спокойно 4500 оборота, без да се сърди много.Иначе колегата emzo ,с реното дето му стигало 14 литра направо ме разби.
Ситроен Ксантия HDI-110 +++
Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар