на стръмен наклон със 110-120, трудно ще убие инерцията и ще слезе до долу с прилична скорост - предполагам няма моторна спирачка в автомобила си, а на малки наклони какво се прави - даваме газ надуваме до 160 и пускаме 300 метра по инерция ? И виж какво питам аз, а ти колега къде заби, освен това отговора на моя въпрос е в учебника, не е предмет на хипотези, така че не виждам смисъл от коментар.Просто исках да се досети кое е по-икономично.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как карате дизелите си? Колко ви горят?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
А ти защо мислиш, че дори съм си помислил, че по инерция гори по-малко отколкото без газ на 5-та
Без газ, над 1000 оборота, на която и да е предавка, гориво не се впръсква (разход 0/100), щото имаш ППХ (Принудителен Празен Ход).ППХ го използвам винаги когато имам нужда да намаля скоростта, но когато имам нанадолнище като 10 км спускане по Витиня, си карам на ПХ (Празен Ход), щото ми гори примерно 1 литър на час, а не 5/100 км.И за да не спамя темата, да споделя, че прогнозния ми разход с 2 студени старта по 5 км на ден ми идва около 6,5-7 литра.
iwo19 написа:мислиш, че по инерция гори по-малко отколкото без газ на 5-та ?M5kov написа:Тц, толкова го сметнах и пак казвам, че не е 1000 % точно.2ма души, празна кола, каране по инерция на няколко места и те така."Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Ако спуска Шипка (примерно)- ок, иначе скоростта се убива достатъчно бързо.iwo19 написа:на стръмен наклон със 110-120, трудно ще убие инерцията и ще слезе до долу с прилична скорост - предполагам няма моторна спирачка в автомобила си, а на малки наклони какво се прави - даваме газ надуваме до 160 и пускаме 300 метра по инерция ? И виж какво питам аз, а ти колега къде заби, освен това отговора на моя въпрос е в учебника, не е предмет на хипотези, така че не виждам смисъл от коментар.Просто исках да се досети кое е по-икономично.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
FIAT Idea 1.9 MultiJet Маршрут : Плевен - София - ПлевенСреден разход - 4,7 л/100 км, по трип-компютър. Начин на каране: на магистралата - 120-130 км/ч; по останалата пътна мрежа - 90 - 100 км/ч и спазване на ограниченията,Товар - трима пътника или около 300 кг.Fiat - Idea - 1.9 JTD (101 Hp)
Коментар
-
Двугодишна история нагледно.Синя точка - зимаЧервена точка - лятоЖълто поле - извънградскоДемек това е историята за 2 години със само 4 извънградски маршрута. Всичко останало е в София.
За по-любопитните, 4-те извънградски зареждания (маршрута) по ред на точките (разхода):- София - Созопол - София- София - Кюстендил - София- София - Враца - София- София - Плевен - София
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Да до ск.лост пише DSG . А отзаде 2.0 TDI .Ще кажа едно само за този голф както вървя вървя яко и изведнъж гарнитура на главата ... след това и помпа за високо налягане на нафтата и до там вече е на скрап ( За части го продадоха ):Demzo написа:Нормален си е разхода, DSG ли е ?И все пак това е TDI, колкото и да ги плюят са по-икономични от jtd.Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
Ex.Bravo 1997 1.8 GT
Коментар
-
това с какъв автомобил е - доближава разхода на мондеото ми :DBO написа:Двугодишна история нагледно.Синя точка - зимаЧервена точка - лятоЖълто поле - извънградскоДемек това е историята за 2 години със само 4 извънградски маршрута. Всичко останало е в София.
За по-любопитните, 4-те извънградски зареждания (маршрута) по ред на точките (разхода):- София - Созопол - София- София - Кюстендил - София- София - Враца - София- София - Плевен - София
Коментар
-
с две паления на ден / през работните дни/ с 4 км маршрут в едната посока, средно 7-7.5 л, 1.9 JTD , 105 кс + ремап , ако това има значение, извън града малко над 4мондео 1.8 TD , 90 кс + ремап, под 8.5 - 9 зимата не падам, лято 7-7.5 , извън града 5.5-6.5а някой беше написал че турбото е по- икономично от комън рейла - на мен да го казва :D :D :D , няма как да повярвам
Коментар
-
колега те и двете са с турбо,само горивните системи са различниiwo19 написа:с две паления на ден / през работните дни/ с 4 км маршрут в едната посока, средно 7-7.5 л, 1.9 JTD , 105 кс + ремап , ако това има значение, извън града малко над 4мондео 1.8 TD , 90 кс + ремап, под 8.5 - 9 зимата не падам, лято 7-7.5 , извън града 5.5-6.5а някой беше написал че турбото е по- икономично от комън рейла - на мен да го казва :D :D :D , няма как да повярвамBravo 1.9d 97г
Коментар
-
интересно ми е само комън рейла има ли турбо? :D според мене погледнати чисто механично и двете са турбо дизели(независимо коя е с класическо гнп и с-ма комънрейл)по темата:браво 1.9д за 220км точно 22л кара го жената(сутрин/вечер по 5км)iwo19 написа:колега , мързеше ме да пиша ама за теб специално - едното е комън рейл, другото турбо дизел, друго да уточнявам лиBravo 1.9d 97г
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар