изказваш се неподготвен,без капка опит и т.н.все едно спорим с някой див селянин,който се качва за първи път от магаре на кола.аз пък за статистиката ти казвам,че имам брава,на която съм и сменим през април 2010г 2 носача за по 120лв мисля бяха и след 100к все още не са износени.иначе  е хубаво да си живееш в твоя измислен свят и да си мечтаеш за 124-ка,ама и там ще има проблем-тя пък ще ти гори много.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Stilo 1.9 JTD - гасне и др Свястна диагностика в София ?!?
				
					Collapse
				
			
		
	Заключена тема
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
На моята Мареа за 3 години само една предна биалетка съм ѝ сменил.Като си дал 10лв и си купил кошник, наречено кола, така ще е. Карай си кошника и след това, или преди това, го смени за друг кошник. Продължи да мрънкаш във форума на другия кошник и го смени с трети. И така докато някой ден решиш, че не искаш да караш кошник и си купи читава кола.А иначе ако ти ми дадеш пари за кола, ще ги взема и ще чакам ти да ми кажеш каква да е. Ще си я купя и карам с най-голям кеф. Обещавам!A20DTH
 ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колеги чакам автора да напише дали си е оправил проблема, но явно стана спора.Не може да купиш кола за 3к на 15 години и да очакваш че няма да дава проблеми.По въпроса с окачването леко по нежни са италианките от немците.Това идва главно че колите са направени за пътища, а в бг няма такива.Връщам се към 10-15 годишните коли дето ние им викаме НОВИ при придобиване.Те са изхвърлен брак от белите западни страни и препродаден от родните търгаши.Фиат е марка като съотношение оборудване и цена дава всчико на собственика си.Fiat Brava 1.9 JTD
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Не съм видял човек с 124 който да е правил ремонти колко мене за 3 месеца.Добре тогава термостата и не е 150 а 15 лвИ за свещи за работа не ми искаха 80 а 8 лвЗа картера ми взеха 20 а не 80 лвЩом така викаш...ivel написа:изказваш се неподготвен,без капка опит и т.н.все едно спорим с някой див селянин,който се качва за първи път от магаре на кола.аз пък за статистиката ти казвам,че имам брава,на която съм и сменим през април 2010г 2 носача за по 120лв мисля бяха и след 100к все още не са износени.иначе е хубаво да си живееш в твоя измислен свят и да си мечтаеш за 124-ка,ама и там ще има проблем-тя пък ще ти гори много.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Не са 10 лв а са 3000 лв и за 3/4 години и 3 000 с няколко оставания на пътя.... Така беше и с предишната за 4 500 .... Така е била и на колежката брадвата ... Така беше и братовчеда алфата. Ставаш сутринта особено зимата с огромен въпросителен над главата. Ще запалили??? Или ще ме закарали до работа ... не ми трябват чистачки парно или стъкла да запалиBO написа:На моята Мареа за 3 години само една предна биалетка съм ѝ сменил.Като си дал 10лв и си купил кошник, наречено кола, така ще е. Карай си кошника и след това, или преди това, го смени за друг кошник. Продължи да мрънкаш във форума на другия кошник и го смени с трети. И така докато някой ден решиш, че не искаш да караш кошник и си купи читава кола.А иначе ако ти ми дадеш пари за кола, ще ги взема и ще чакам ти да ми кажеш каква да е. Ще си я купя и карам с най-голям кеф. Обещавам!
  
 Инак така се кара кола в бг. даваш сега 1500/2000 за една кола качваш се може маслото да смениш и караш 2/3/4 ако изкара без да пъкне си  голям пич! С средна заплата  500/600/700 лв толкова... Няма кредит да тегля  като емин  циганина  12 000 лв  кредит  за 156  .... Накрая е*а пед*ли  за пари  за си оправи кредита  (писах какво стана с новата му 156 по горе).
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Не 3 000 а ауди 80 за 1750 лв купено заедно с моята чудесия 4 г работи без отказ и обслужване даже е ????????Автора получи 2 отговора, но изчезна някъде може би си кара колата вече и е забравил.nemobg написа:Колеги чакам автора да напише дали си е оправил проблема, но явно стана спора.Не може да купиш кола за 3к на 15 години и да очакваш че няма да дава проблеми.По въпроса с окачването леко по нежни са италианките от немците.Това идва главно че колите са направени за пътища, а в бг няма такива.Връщам се към 10-15 годишните коли дето ние им викаме НОВИ при придобиване.Те са изхвърлен брак от белите западни страни и препродаден от родните търгаши.Фиат е марка като съотношение оборудване и цена дава всчико на собственика си.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Купуването мина злото е сторено...Точно това се опитвам да обеся трошлива барака вечно иска грижи и много скъпа за ремонт. Не може на мерцедес термостата да е 20 лв а обслужването 100 а на фият 150 и около 300/400. Обратното е по реално.Дето викаше един приятел дето продава коли ( мерцедеси предимно от 8 к нагоре)-Къв е този фият ??? Я е продавай веднага!ivel написа:ами купи си ауди80 мерцедес 124 и т.н,а не да мрънкаш като неграмотен мангал.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Масло ролки ремъци филтри - ако си с верига няма ролки и ремъци за ангренажKay_ написа:Какво разбираш под "обслужване"?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И ти колко мислиш, че трябва да струва обслужването?rangel88 написа:Масло ролки ремъци филтри - ако си с верига няма ролки и ремъци за ангренажKay_ написа:Какво разбираш под "обслужване"?ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Зависи кви части аз си купих от 6 лв горивен филтър а маслен от 10 и такаИма и по 50 лв....Гледам ангренажни комплекти има и по 200 има и по 300 лв като сложиш и работата....Ако си с верига забравяш за ангренажа един пистов и си патрон. Тая верига трябва стотици хиляди да навърти....Kay_ написа:И ти колко мислиш, че трябва да струва обслужването?rangel88 написа:Масло ролки ремъци филтри - ако си с верига няма ролки и ремъци за ангренажKay_ написа:Какво разбираш под "обслужване"?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Дам баща ми произведе ключове за дюзи свещи и стартер... И много работи е произвел банциг циркуляр планя електрожени и др. Еди ремък дето за циркуляр е 5 лв... добре тоя има зъби добре 10/15 .. Не 60/80Ало асинхронен двигател се навива за 80/100 лв Като каза произвеждане се сетих, че съм произвел много неща НЧУ от печатна платка до цялостен вид и навиване на трансформатор (за моите специфични НЧУ нужди 16v 12 A) че и тон колони по 180 см 20 инча басисти. Питай комшиите и полицията как свириspecialista написа:Рангеле,вземи ги произвеждай тия термостати и разните му там скъпи за теб частии ги продавай на изгодни за клиентите цени!Ще те позлатят колегите от форума да знаеш!И ако искаш мога да те лиша от проблема с колата!
 И как ще ме избавиш  като е поправиш ли  
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Ох какво напипах и то от форума.Донорите с италиански коли !http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...er=asc&start=0Един е прогледнал...ехе какъв е тоя термостат бе колега.това са много пари , баси .... а до колегата според мен ТД100 или ЖТД 105 са ти изборите... Very HappyИ още ще сменяш доброжанецо...За предпочитане-ЖТД мотор, може и 110. По възможност да е HLX изпълнение. При ускорение двигателя трябва да се развърта до 4500об/мин, автомобиола трябва да ускорява бързо. Ако не- изгорял дебитомер. Обслужването на ЖТД е малко по-скъпо от ТД, но си заслужава. За 14000 км съм сменил дебитомер,ремъци с ролки,масло и носачи. А дали ще е 2.4 или 1.9- зависи на теб какво ще ти хареса. Успех в търсенето.Да прав си има немско или японско за повече пари . И пак си минал евтино 2500 за ремонти на италианка.... Това е само като е купиш дори и без да караш то започва да цъка вътре и ги имаш 2 500 нищо, че може да струва 1 500 колата.ОтдругадеКолега утре ще ида да я видя и ако ми хареса ще я взема,ще огледам за проблеми и т.н.До колкото за цената доста ниска е но повече от 2500лв аз лично не бих дал за фиат над тези пари вече има и немски коли с доста добри показатели,но в момента това ми е възможността и нямам друг избор и се насочвам към най-ефтините марки на пазара като гледам и екстрите естествено.Преди време имах Алфа 145 2.0 ТС мн доволен от вървенето но за 15000км съм дал около 2500лв за ремонти и затова така съм настроен към италианките,сега имам Ауди Б4 2.6 пак бензин супер доволен сум от него но ми трябва и работна кола за не мн пари.Дано се улучи поне да не е мн заминала вече да искара някой месец пък после ще видим Smile)))).Мерси много за коментарите!5 дена картер е баща ми му трябваше 2 дни и много псувниRe: Мнение за Fiat MareaМнениеот Eprom » Сря 30 сеп 2009 21:37Колега, карал съм такава, зет ми има същата. Освен това съм и лежал доста под нея
 Мисля обаче, че колата е 2,4ТДИ , а не само ТД, въпреки за така пише на калника  
 Като разход на гориво е задоволително към 7 градско, а що се отнася до вървене мога да кажа,че е доста добре. За поддръжката: тежък двигател -->проблеми с предницата и ако ресхисх да си сменяш всеки път частите ще трябва да правиш предница със смяна на масло  :063: , но ние го решихме с рециклиране- няма проблеми вече 40К км мога и да дам контакт на майстора. Демферната шайба е доста по евтина от рази на нашите колици, но като цяло не е по-евтина за поддръжка. Да кажа само, че с този голям двигател в коша отпред няма никакво място и е много сложно и трудно за работа. Каквото и да заработиш по нея ще е много сложно и неприятно. Пример: сваляне и качване на картер - 1,5 дни. В общи линии не мога да го сравня с нашата марка, но ако мислиш, че тази, която смяташ да вземеш е в добро състояние, то става за временно ползване без да се набиваш в излишни разходи за ремонти.П.С. Един познат продаваше Пасат Б5 1,9ТДИ (110к.с.),автоматик( майче) , който беше поддържан, та ако се интересъваш пиши на Л.С., за да проверя дали още има такава колица.
			
		То само си говори....e: Мнение за Fiat MareaМнениеот radi_nrj » Чет 01 окт 2009 9:04Еми хайде и аз да се изкажа. Имам горчив опит от Фиат Брава. Колата е 97-ма 190 000км и няма нещо по тая кола, което да не сме сменяли или не е за смяна. Е двигателя не сме сменили, но му е правен основен ремонт
. Преди няколко години сестра ми уцели една дупка и се скъсаха всички тампони, които дъжат предно дясно колело (на Макферсона и на носача). От както я имаме съм се поинтересувал доста за тея барутници и единственото хубаво нещо, което съм чувал е, че дизелите били добри.Има вариант да попаднеш на читав Фиат и това е предишния собственик да е сменил всичко по колата. Няма по бездънна яма от това недоразумение на автоиндустрията. Браво, Брава и Мареа са правени в едни не много добри години за Фиат, виж за Стило лоши думи не съм чул.
			
		То не остана за чупене нищо освен краката си...Сега мой бивш съученик, настоящ състудент си купиха Марея - с двигател 101кс.Значи колата има огромна турбодупка, вътре качеството на сглобката не е на никак добро ниво - счупи се шофьорската седалка, колра на вратата, ръчката за управление на огледалото и това е май вътре.Два пъти пука глава, счупи се полуоска, дюзи сменя, ГНП също мисля, че я сменя.Но колата си има и свои предимства - голямо пространство вътре, сравнително комфортна возия, много елегантен външен вид, нисък разход на гориво.Карал съм я и много ме дразнеше турбодупката - отвратително е. То всеки дизел от онова време има такава, но.Да отбележа, че колата е от първите години от производството на модела - и някои от тези болести може да са отстранени по натам.З 2.4 литровия двигател - само съм чел и то не бляскави нещо.Според мен не си заслужава.Поздрави.http://vbox7.com/play:af85879a&start=16Фиата си е Фиат - евтина изработка, калпаво инженерство.... абе с 2 думи евтина кола с всички предимства и недостатъци на това.Конкретно за Мареа - имам познати които вече от 4-5 години имат Мареа 1.8 16V - почти не я карат, и въпреки това непрекъснато проблеми - я климатик, я генерация, я алтернатор.... отделно е доста нисичка.Иначе вози меко.хора където правят минети и спагети коли не могат да правят
400Основен проблем е ГНП-то, понеже е Лукас и няма майстори, но в фиат форума има доста хора, които ги правят.И аз минах по тоя път преди около 25000км.Нищо особено, 400лв сменят гумички , стендове и т.н
 Стига толкова че ми писнаЛА ГАДНЕ БОКЛУКИКО СЕНЙОРЕ мога да кажа
							
						
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар