ivel написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Stilo 1.9 JTD - гасне и др Свястна диагностика в София ?!?
				
					Collapse
				
			
		
	Заключена тема
				
				
				
				
				X
X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Ама така са го измислили, че за забравили да ми сложат верига. И така са го направили само те могат да го пипат. Така ги правят, че да им откаже всичко от раз. Че даже и в сервиз на фият не могат да ги оправят.Отделно една дупка и цялата предница е за ремонт. 500/600 км градско и бяха напълно достатъчни да се потроши всичко по предницата. 2 марей е имало в къщи и двете реват от едно и също лоста за скорости (капачката) термостат трудно палене и предница стартер картер. Нови стари гледани не гледани си имат автопилот за сервиз... Един познат така се опари с една 156 за 12 000 още му се вие свят а беше преди 6 г. Прекъсване губене на мощност не може да запали стартера...Да направят една кола като мерцедес (124 примерно) на 30 г да е с заводските си части и нищо да и няма да си и сменил 5 пътя маслото за тези 30 г и да си е спукал от каране. Като на колегата 10/12 г както е купил една смяна на масло и това е. Качваш се и караш.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
мерцедес 124 е наистина кола,а не кенеф,ама е вече баба,все едно да ти предложа 60 годишна жена за съпруга.относно веригата си много в грешка,вече има коли на които им дават от завода 260к за смяна на ангренаж,иначе отново ти желая и мерцедес цди да караш,па да видиш какви са кензефи.тези коли имат само отлична возия и маневреност,всичко друго е инженерни грешки.все пак ти е простено,не си учил в тази материя,но лошото е ,че спориш.италиянските автомобили имат проблем единствено с окачването и то до някоя си година,всичко друго си е нормално.и понеже виждам,че спориш,мога да ти изброя колко общи инженерни грешки има във марките фолксваген и мерцедес,само ,че цената им еееееее.само за форума мога да спомена,че най-долната кола в америка не е фиат,а е фолксваген.на третата година инсталацията им висяла като черва.ами карайте си ги немските коли,просто не са като едно време.по-добре нещо друго.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Е може да е баба ами си върви и изглежда по добре отколкото моята не гони братовчеда рейсовете като мене....Най чупената кола в САЩ е форт Found On Road Deadivel написа:мерцедес 124 е наистина кола,а не кенеф,ама е вече баба,все едно да ти предложа 60 годишна жена за съпруга.относно веригата си много в грешка,вече има коли на които им дават от завода 260к за смяна на ангренаж,иначе отново ти желая и мерцедес цди да караш,па да видиш какви са кензефи.тези коли имат само отлична возия и маневреност,всичко друго е инженерни грешки.все пак ти е простено,не си учил в тази материя,но лошото е ,че спориш.италиянските автомобили имат проблем единствено с окачването и то до някоя си година,всичко друго си е нормално.и понеже виждам,че спориш,мога да ти изброя колко общи инженерни грешки има във марките фолксваген и мерцедес,само ,че цената им еееееее.само за форума мога да спомена,че най-долната кола в америка не е фиат,а е фолксваген.на третата година инсталацията им висяла като черва.ами карайте си ги немските коли,просто не са като едно време.по-добре нещо друго.
 Ако реша  и има пари за кола ще да е японска и с верига.  На  моята умрялата в градинката ако тръгна да вземам ролки и ремъци едно 300/400 не ми мърдат...
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Опитваш се да ми обясниш, че италианските коли са най-здрави и най-евтини и най-лесни за ремонт. От опит зная не са! То и за това като дремех за рейс днес минаха 40 коли и 41 беше италянска.... Явно са имали всичките по една преди.https://www.facebook.com/babs86/vide...ryРемонт на италианка в домашни условияspecialista написа:Явно не разбираш от дума!Чудя се къде са модераторите!!!Поведението ти във форума е без аналог,с други думи,ако зависеше от мен щеше да си до тук.
 За тебе са чудесни щото ремонта им е  двойно  (за пари)Каки звучи   - помпа, стартер, акумулатор, предница лост за скорости термостат подгряването  дибитомер  педал за газ- някой от тези станаха докато колата не беше в  движение....  
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Мнооого наивно и детски мислиш колега, но не ми се занимава да обяснявам защо.Като толкова плюеш, сменяй я с друга марка. Оооо чакай, на теб ти се виждат 200лв много за ролки и ремъци....какво остава за купуване на кола.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Много са за фият...Нищо не мога да сменям за тая един лев не мога да взема. Струва 200 за желязо най-много.Kay_ написа:Мнооого наивно и детски мислиш колега, но не ми се занимава да обяснявам защо.Като толкова плюеш, сменяй я с друга марка. Оооо чакай, на теб ти се виждат 200лв много за ролки и ремъци....какво остава за купуване на кола.
 Тая кола е ползвах за учебна ( нов шофьор съм и ми е подарена ) книжка вадя за работа (в бъдеще)  не  да се возя.  Пари за кола са хвърлени пари на вятъра кола пари не връща! Тая трябваше да изкара поне 2/3 г преди да умре така безславно...Демек пари да ми дадеш сега не бих дал за кола... Има други направления в който като дадеш пари не са на вятъра
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
В такъв случай, давай я за скраб, вземи си 200-те лв. и си свиркай, ама се спри да бълваш змии и гущери ако обичаш...Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Вече един път ти казах Рангеле, като нямаш пари да поддържаш кола, просто я продай, тука и да продължаваш да мрънкаш колата няма да се оправи сама. И още един съвет безплатен при това, бягай да ревеш във вагенския форум там най - добре ще те разберат и влязат в положението за чупливата италианска кола.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Рангеле, казваш, че на Мареа комби дизел, предницата била 900 кг. и за това се скапвало окачването. Да разбирам ли, че само на Мареа дизел, мотора е тежък ? Много тежки били тия JTD-бе, виж другите марки какви леки дизелчета правят - никакви грижи с предниците..Иначе, шегата на страна, но мисля, че ти си просто едно бедно момче, което иска да има собствена кола, но без да плаща и стотинка за поддръжка и гориво. Сипваш ли още от нафтата на черно, дето ти задръства крушите на TD-то ? Ако позволиш един съвет : Спри да гледаш 124-ката на брат’чеди и да слушаш мнението на хората от обкръжението ти. Направи така, че да се отърсиш от беднотията и простотията, която най-вероятно те заобикаля. Смени средата, смени мисленето. Иначе цял живот ще хейтиш по форумите скапаната си кошница и ще квичиш в калта под някоя талига, като тоя от клипа. Ако си узрял достатъчно, ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
вагенския ????Не мрънкам ама някой се опитва да ми набие в главата, че фият били много здрави и евтини коли все едно няма и не зная.todorakiggg написа:Вече един път ти казах Рангеле, като нямаш пари да поддържаш кола, просто я продай, тука и да продължаваш да мрънкаш колата няма да се оправи сама. И още един съвет безплатен при това, бягай да ревеш във вагенския форум там най - добре ще те разберат и влязат в положението за чупливата италианска кола.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
Не ама само при марея имаш убийствена комбинация от тежест и трошливо окачване .Задръстена беше защото е на 18 г и не е чистена и гумата в крушата е амортизирала вече. И нафтата ми не замръзва до - 28 градуса без добавки или спирт а тази от лукой на 15 става няма думи. А и както заредих 2 бъдя спешно от бензиностанция колата му умря - Кво ще кажеш за товаOpenGL написа:Рангеле, казваш, че на Мареа комби дизел, предницата била 900 кг. и за това се скапвало окачването. Да разбирам ли, че само на Мареа дизел, мотора е тежък ? Много тежки били тия JTD-бе, виж другите марки какви леки дизелчета правят - никакви грижи с предниците..Иначе, шегата на страна, но мисля, че ти си просто едно бедно момче, което иска да има собствена кола, но без да плаща и стотинка за поддръжка и гориво. Сипваш ли още от нафтата на черно, дето ти задръства крушите на TD-то ? Ако позволиш един съвет : Спри да гледаш 124-ката на брат’чеди и да слушаш мнението на хората от обкръжението ти. Направи така, че да се отърсиш от беднотията и простотията, която най-вероятно те заобикаля. Смени средата, смени мисленето. Иначе цял живот ще хейтиш по форумите скапаната си кошница и ще квичиш в калта под някоя талига, като тоя от клипа. Ако си узрял достатъчно, ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.
  ???????Не ми трябва кола дето  да е обслужвам  цялостно всяка година за по както каза човека над 1000 ...Трябва ми кола като на колегата с 124 примиерата 10/12 или  без нищо. Както и е брачед ми и другите  качват се и карат 2/3/4/5/6 г.  опел, бора, Хонда Братовчеда ми си купи Сахара  hdi  заедно с моята "кола" еднакви пари. Неговата не го е предала 1 път моята (и винаги слага крадена нафта) само за ремонти плаче 4 г вече ....  Дето викаше брат ми  книжка имаш сега и кола да имаше... с това вънка си донор за сервиза! Проблема му е  то го пише на двигателя и на волана.... На жената путното хем  е на 150 000 реални и в много запазена през няколко месеца в сервиза и за по 200/300/400 лв поне. Ама баща и има пари и е прави. Ама нещо спомена че  тази кола излезе по скъпа от С класа... Май ще е свалям (жена му ) от ТАЗИ колата.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
А какво да кажат колегите с 5-цилиндрови двигатели? Те да не сменят всеки месец предница? Няма кола, която да не се чупи. Друг е въпроса с какви части се поддържа.Една кола не се плаши от каране, а от поддръжка.rangel88 написа:Не ама само при марея имаш убийствена комбинация от тежест и трошливо окачване .Задръстена беше защото е на 18 г и не е чистена и гумата в крушата е амортизирала вече. И нафтата ми не замръзва до - 28 градуса без добавки или спирт а тази от лукой на 15 става няма думи. А и както заредих 2 бъдя спешно от бензиностанция колата му умря - Кво ще кажеш за товаOpenGL написа:Рангеле, казваш, че на Мареа комби дизел, предницата била 900 кг. и за това се скапвало окачването. Да разбирам ли, че само на Мареа дизел, мотора е тежък ? Много тежки били тия JTD-бе, виж другите марки какви леки дизелчета правят - никакви грижи с предниците..Иначе, шегата на страна, но мисля, че ти си просто едно бедно момче, което иска да има собствена кола, но без да плаща и стотинка за поддръжка и гориво. Сипваш ли още от нафтата на черно, дето ти задръства крушите на TD-то ? Ако позволиш един съвет : Спри да гледаш 124-ката на брат’чеди и да слушаш мнението на хората от обкръжението ти. Направи така, че да се отърсиш от беднотията и простотията, която най-вероятно те заобикаля. Смени средата, смени мисленето. Иначе цял живот ще хейтиш по форумите скапаната си кошница и ще квичиш в калта под някоя талига, като тоя от клипа. Ако си узрял достатъчно, ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.
  ???????Не ми трябва кола дето  да е обслужвам  цялостно всяка година за по както каза човека над 1000 ...Трябва ми кола като на колегата с 124 примиерата 10/12 или  без нищо. Както и е брачед ми и другите  качват се и карат 2/3/4/5/6 г.  опел, бора, Хонда Братовчеда ми си купи Сахара  hdi  заедно с моята "кола" еднакви пари. Неговата не го е предала 1 път моята (и винаги слага крадена нафта) само за ремонти плаче 4 г вече ....  Дето викаше брат ми  книжка имаш сега и кола да имаше... с това вънка си донор за сервиза! Проблема му е  то го пише на двигателя и на волана.... На жената путното хем  е на 150 000 реални и в много запазена през няколко месеца в сервиза и за по 200/300/400 лв поне. Ама баща и има пари и е прави. Ама нещо спомена че  тази кола излезе по скъпа от С класа... Май ще е свалям (жена му ) от ТАЗИ колата.Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
		
	
	
	
	rangel88
И със скъпи части кажа че слага един тука и пак каза че през година ги прави.Че няма няма ама има един дето са дежурни в тази област (иналянци) а други и незная какво е чупене на предница (като на всички хора до мене)dobrujanetza написа:А какво да кажат колегите с 5-цилиндрови двигатели? Те да не сменят всеки месец предница? Няма кола, която да не се чупи. Друг е въпроса с какви части се поддържа.Една кола не се плаши от каране, а от поддръжка.rangel88 написа:Не ама само при марея имаш убийствена комбинация от тежест и трошливо окачване .Задръстена беше защото е на 18 г и не е чистена и гумата в крушата е амортизирала вече. И нафтата ми не замръзва до - 28 градуса без добавки или спирт а тази от лукой на 15 става няма думи. А и както заредих 2 бъдя спешно от бензиностанция колата му умря - Кво ще кажеш за товаOpenGL написа:Рангеле, казваш, че на Мареа комби дизел, предницата била 900 кг. и за това се скапвало окачването. Да разбирам ли, че само на Мареа дизел, мотора е тежък ? Много тежки били тия JTD-бе, виж другите марки какви леки дизелчета правят - никакви грижи с предниците..Иначе, шегата на страна, но мисля, че ти си просто едно бедно момче, което иска да има собствена кола, но без да плаща и стотинка за поддръжка и гориво. Сипваш ли още от нафтата на черно, дето ти задръства крушите на TD-то ? Ако позволиш един съвет : Спри да гледаш 124-ката на брат’чеди и да слушаш мнението на хората от обкръжението ти. Направи така, че да се отърсиш от беднотията и простотията, която най-вероятно те заобикаля. Смени средата, смени мисленето. Иначе цял живот ще хейтиш по форумите скапаната си кошница и ще квичиш в калта под някоя талига, като тоя от клипа. Ако си узрял достатъчно, ще разбереш какво се опитвам да ти кажа.
  ???????Не ми трябва кола дето  да е обслужвам  цялостно всяка година за по както каза човека над 1000 ...Трябва ми кола като на колегата с 124 примиерата 10/12 или  без нищо. Както и е брачед ми и другите  качват се и карат 2/3/4/5/6 г.  опел, бора, Хонда Братовчеда ми си купи Сахара  hdi  заедно с моята "кола" еднакви пари. Неговата не го е предала 1 път моята (и винаги слага крадена нафта) само за ремонти плаче 4 г вече ....  Дето викаше брат ми  книжка имаш сега и кола да имаше... с това вънка си донор за сервиза! Проблема му е  то го пише на двигателя и на волана.... На жената путното хем  е на 150 000 реални и в много запазена през няколко месеца в сервиза и за по 200/300/400 лв поне. Ама баща и има пари и е прави. Ама нещо спомена че  тази кола излезе по скъпа от С класа... Май ще е свалям (жена му ) от ТАЗИ колата.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
Коментар