ЗдравейтеКолата не пали изобщо в студено времe,акумулатора си върти... от ауспуха излиза бял пушек и неще. Миналия месец я карах на майстор, прави пълна диагностика показа някакви грешки различни от този проблем. Свещите каза че са наред, сменил някакъв регулатор за налягането... каза ми че проблема може да се дължи на това че съм заредил 30-40л нафта от една новооткрита бензиностанция с ниски цени. След като я взех от сервиза палеше но пак малко трудно но и времето не беше толкова студено.Като минавах годишен преглед човека каза че компресията не била наред.Възможно ли е това да е причината за това че не пали защото четох и в други форуми на хора с такъв проблем и след ремонт имало значителни подобрения ??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1.9жтд не пали!!
Collapse
X
-
Пълната диагностика включва освен компютърна и ред други проверки,като проверка на компресиятапроверка на зацепването,проверка хлабина на клапаните,проверка на свещите и напрежението към тях.Няма как да се провери всичко и да не излезе повредата.Притеснителното е в случая че колата пуши бяло когато неще да запали.За мен има основателна причина да се провери компресията.Успех!
Коментар
-
това за бензиностанцията си го избий от главата.болшинството са доволни от качеството,както и аз.и за мен първото нещо от което трябва да започнеш е компресията и то задължително на студен двигател сутринта т.е точно тогава когато не пали,а още по ми е интересно как на прегледа установиха,че няма компресия
Коментар
-
Понеже не съм голям разбирач, как мога сам да замеря компресията и какви уреди са нужни. Сега четох как се мери но надали ще мога да го направя както трябва.Ако запали по-случайност тези дни я карам да я правят ,(кажете някой сервиз където ще ти обърнат внимание и ще свършат работа, без да се налага да ходя по майстори след 1месец пак... за Варна става говоря? )
Коментар
-
Като се заговори за свещи, та и аз да попитам (надявам се колегата да не се сърди), заслужава ли си да се дават доста повече пари за Беру, Бош и т.н. или и Искра ще вършат същата работа..?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
-
Твърдо не. Поне моя опит е такъв с Беру. Изсипах се преди време за тях, а Искра-та вече изкарва по-дълго време.Сега - какво Беру съм си купил също е друг въпрос.batproho написа:Като се заговори за свещи, та и аз да попитам (надявам се колегата да не се сърди), заслужава ли си да се дават доста повече пари за Беру, Бош и т.н. или и Искра ще вършат същата работа..?
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
СЪГЛАСЕН.Аз на -10 палих без нито една подгряваща свещ,и то защото нямаше кой да погледне предпазителя,че е изгорял.evgeni85 написа:Нещата може да са много. Така че все от някъде трябвада се почне. Давам пример. В движение ми прескочи ремък с 1 зъб. Почна да трака като стара печка и да не върви. Ама не удари. Знае ли се ?! Но проблема 52725272527 % не е свещи. Това да не ти е перкинс 1914гшофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
-
Сега съжалявам че преди време не направих снимки на показанията на един километраж.Пунто 2 с показания 916*** км.Колата слезе от автовоза и видимо имаше проблем с работата на мотора.Оказа се че единия разпръсквач беше блокирал.Както и да е стана и заработи добре.Беше лятото.След няколко месеца колата се върна отново,вече продадена беше зима и клиента се оплака от труден старт,на киломертажа вече пишеше 180*** км.Стартера върти добре,налягането в рейката перфектно,свещи работят и т.н.Само не ме питайте как съм сигурен че е същата кола.Много е трудно да кажеш на някой че мотора е заминалНали не трябва да обяснявам какво е компресията и защо трябва да я има в нужните стойности?Поздрави!kazama1 написа:Ех тази компресия много ви мъчи всичките.Каквото стане компресията ви виновна.
Коментар
-
Съгласен съм така е,но колегата е хубаво да сподели откога я има колата,как се е държала преди и кога спря да пали.Малко предистория.specialista написа:Сега съжалявам че преди време не направих снимки на показанията на един километраж.Пунто 2 с показания 916*** км.Колата слезе от автовоза и видимо имаше проблем с работата на мотора.Оказа се че единия разпръсквач беше блокирал.Както и да е стана и заработи добре.Беше лятото.След няколко месеца колата се върна отново,вече продадена беше зима и клиента се оплака от труден старт,на киломертажа вече пишеше 180*** км.Стартера върти добре,налягането в рейката перфектно,свещи работят и т.н.Само не ме питайте как съм сигурен че е същата кола.Много е трудно да кажеш на някой че мотора е заминалНали не трябва да обяснявам какво е компресията и защо трябва да я има в нужните стойности?Поздрави!kazama1 написа:Ех тази компресия много ви мъчи всичките.Каквото стане компресията ви виновна.шофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар