Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.9жтд не пали!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.9жтд не пали!!

    ЗдравейтеКолата не пали изобщо в студено времe,акумулатора си върти... от ауспуха излиза бял пушек и неще. Миналия месец я карах на майстор, прави пълна диагностика показа някакви грешки различни от този проблем. Свещите каза че са наред, сменил някакъв регулатор за налягането... каза ми че проблема може да се дължи на това че съм заредил 30-40л нафта от една новооткрита бензиностанция с ниски цени. След като я взех от сервиза палеше но пак малко трудно но и времето не беше толкова студено.Като минавах годишен преглед човека каза че компресията не била наред.Възможно ли е това да е причината за това че не пали защото четох и в други форуми на хора с такъв проблем и след ремонт имало значителни подобрения ??

    #2
    свещи.миналата седмица имах същия проблем.
    fiat bravo 1.6 16v gt
    fiat marea 1.9 8v jtd
    fiat punto 1.7 td
    fiat marea 1.6 16v

    Коментар


      #3
      Пълната диагностика включва освен компютърна и ред други проверки,като проверка на компресиятапроверка на зацепването,проверка хлабина на клапаните,проверка на свещите и напрежението към тях.Няма как да се провери всичко и да не излезе повредата.Притеснителното е в случая че колата пуши бяло когато неще да запали.За мен има основателна причина да се провери компресията.Успех!

      Коментар


        #4
        това за бензиностанцията си го избий от главата.болшинството са доволни от качеството,както и аз.и за мен първото нещо от което трябва да започнеш е компресията и то задължително на студен двигател сутринта т.е точно тогава когато не пали,а още по ми е интересно как на прегледа установиха,че няма компресия

        Коментар


          #5
          Това че стартера върти е едно ,а колко оборота прави мотора на стартер е съвсем друго. Като се прави диагностика на комън рейл който трудно пали основните неща са налягането на горивото и оборотите на стартера.
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            Понеже не съм голям разбирач, как мога сам да замеря компресията и какви уреди са нужни. Сега четох как се мери но надали ще мога да го направя както трябва.Ако запали по-случайност тези дни я карам да я правят ,(кажете някой сервиз където ще ти обърнат внимание и ще свършат работа, без да се налага да ходя по майстори след 1месец пак... за Варна става говоря? )

            Коментар


              #7
              Аз лично не съм виждал жтд да не пали от ниска компресия.Затапи ЕГР-а и най-вероятно няма да имаш проблеми.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Като се заговори за свещи, та и аз да попитам (надявам се колегата да не се сърди), заслужава ли си да се дават доста повече пари за Беру, Бош и т.н. или и Искра ще вършат същата работа..?
                Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                Коментар


                  #9
                  аз съм виждал jtd да не пали от компресия,ама тогава причината бяха клапаните.точно това и визирам,макар,че и мен ме съмнява

                  Коментар


                    #10
                    batproho написа:
                    Като се заговори за свещи, та и аз да попитам (надявам се колегата да не се сърди), заслужава ли си да се дават доста повече пари за Беру, Бош и т.н. или и Искра ще вършат същата работа..?
                    Твърдо не. Поне моя опит е такъв с Беру. Изсипах се преди време за тях, а Искра-та вече изкарва по-дълго време.Сега - какво Беру съм си купил също е друг въпрос.
                    A17DTС/S
                    Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                    Коментар


                      #11
                      Ех тази компресия много ви мъчи всичките.Каквото стане компресията ви виновна.
                      шофираме умно!!!!!!!
                      FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                      Коментар


                        #12
                        Нещата може да са много. Така че все от някъде трябвада се почне. Давам пример. В движение ми прескочи ремък с 1 зъб. Почна да трака като стара печка и да не върви. Ама не удари. Знае ли се ?! Но проблема 52725272527 % не е свещи. Това да не ти е перкинс 1914г
                        Powered by Emzo

                        Коментар


                          #13
                          evgeni85 написа:
                          Нещата може да са много. Така че все от някъде трябвада се почне. Давам пример. В движение ми прескочи ремък с 1 зъб. Почна да трака като стара печка и да не върви. Ама не удари. Знае ли се ?! Но проблема 52725272527 % не е свещи. Това да не ти е перкинс 1914г
                          СЪГЛАСЕН.Аз на -10 палих без нито една подгряваща свещ,и то защото нямаше кой да погледне предпазителя,че е изгорял.
                          шофираме умно!!!!!!!
                          FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                          Коментар


                            #14
                            kazama1 написа:
                            Ех тази компресия много ви мъчи всичките.Каквото стане компресията ви виновна.
                            Сега съжалявам че преди време не направих снимки на показанията на един километраж.Пунто 2 с показания 916*** км.Колата слезе от автовоза и видимо имаше проблем с работата на мотора.Оказа се че единия разпръсквач беше блокирал.Както и да е стана и заработи добре.Беше лятото.След няколко месеца колата се върна отново,вече продадена беше зима и клиента се оплака от труден старт,на киломертажа вече пишеше 180*** км.Стартера върти добре,налягането в рейката перфектно,свещи работят и т.н.Само не ме питайте как съм сигурен че е същата кола.Много е трудно да кажеш на някой че мотора е заминалНали не трябва да обяснявам какво е компресията и защо трябва да я има в нужните стойности?Поздрави!

                            Коментар


                              #15
                              specialista написа:
                              kazama1 написа:
                              Ех тази компресия много ви мъчи всичките.Каквото стане компресията ви виновна.
                              Сега съжалявам че преди време не направих снимки на показанията на един километраж.Пунто 2 с показания 916*** км.Колата слезе от автовоза и видимо имаше проблем с работата на мотора.Оказа се че единия разпръсквач беше блокирал.Както и да е стана и заработи добре.Беше лятото.След няколко месеца колата се върна отново,вече продадена беше зима и клиента се оплака от труден старт,на киломертажа вече пишеше 180*** км.Стартера върти добре,налягането в рейката перфектно,свещи работят и т.н.Само не ме питайте как съм сигурен че е същата кола.Много е трудно да кажеш на някой че мотора е заминалНали не трябва да обяснявам какво е компресията и защо трябва да я има в нужните стойности?Поздрави!
                              Съгласен съм така е,но колегата е хубаво да сподели откога я има колата,как се е държала преди и кога спря да пали.Малко предистория.
                              шофираме умно!!!!!!!
                              FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                              Коментар

                              Working...
                              X