ivel написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа ЖТД 105 не пали
Collapse
X
-
Добре ПИЧ .Разбрах те и ти си от разбирачите .Само че едно е да Правиш БАЛКАНЧЕТО на село друго е това.Много се засягаш.Вслушвай се и в други мнения,понякога са от полза.БАЛКАНЧЕТАТА и ние сме им цепили двигателите,та дори и на по големи мотори с кош.шофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
-
Колеги не се карайте.
Шпонката е проверена и е ок. Стартера и той е готов-четките са изпаднали на парчета при отварянето. Всичко според мен води към ел проблем.Никой обаче не коментира въпросната грешка p1673.При положение, че при опит за палене я записва втори път не е ли проблемна?Само аз и колегата kazama1 ли имаме предположения за проблем в ECU?Ще се огледат бушони и релета под капака, вътре малките са проверени.Нещо специално там или към кой бушон да се насоча по - напред?
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Те са в двигателния отсек до спирачната течност една черна кутия,отвория и вътре са предпазителите.Също там под едно капаче има още 3-4 предпазитела.Друго което аз бих пробвал е да запаля с друг компютър от друго JTD.Успех.cokata_23 написа:Колеги не се карайте.
Шпонката е проверена и е ок. Стартера и той е готов-четките са изпаднали на парчета при отварянето. Всичко според мен води към ел проблем.Никой обаче не коментира въпросната грешка p1673.При положение, че при опит за палене я записва втори път не е ли проблемна?Само аз и колегата kazama1 ли имаме предположения за проблем в ECU?Ще се огледат бушони и релета под капака, вътре малките са проверени.Нещо специално там или към кой бушон да се насоча по - напред?шофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
-
Колега провери отново напрежението на кондензатор (capacitor) 1 и 2. До колкото знам наистина трябва да е около 70 волта.Подобно изгасване на двигателя работещ на празен ход имах случай на една КАПА 2.4JTD, но там се оказа дюзи и много мизерия по цедката на помпата в резервоара.cokata_23 написа:Здравейте момчета!Мистерията за съжаление се задълбочава. ...........Закачих я, отново грешка P1673 - injector capacitor 1 voltage (ECU) и познатата грешка за изгорели подгревни свещи.По спомен при следене на живи данни миналата седмица (докато имаше стартер) при въртене на стартер capacitor 1 voltage беше около 14-15V. Прочетох някъде че стойността трябва да е около 70V за да запали колата и това е проблем в ЕКУ (някакъв резистор). Дали точно там не се крие проблема, защото механично - ангренаж и т.н. всичко е оk......Филма е голям и от изчетените теми мисля, че аз съм първият случай с такъв вид не запалване
Да не забравяме, че в италианските коли се чупят немските частиivel написа:еку-тата на тези jtd-ta са железни,а и са все пак бош
FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST
Коментар
-
Аз два пъти. Едно Стило и една Капа. Точно проблем с кондензатор, който си излиза и на грешка, като при колегата. Капата не палеше въобще, а Стилото от време на време решава, че ще умре и умираше, ей така, без нищо. Решава, че няма да пали и не пали. Решава, че ще умре в движение и умира. :DНо при толкова грешки трябва да се проверят много добре напреженията и масите на ЕКУ-то.По всички описания до сега, нещата си отиват към друго ЕКУ.ivel написа:аз не съм срещал такова умряло еку на jtdA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Прегледани са предпазителите и в двигателния отсег. Всичко е точно и там.Тези дни ще сложа и стартера и ще следя волтажа на въпросният параметър да видим какво ще покаже. За смяна на ЕКУ ще ми трябва и другият ключ с патрона. Нещо по имобилайзера трябва ли да пипам?Ако не е ЕКУ се насочвам към дюзите. Въпросът ми е от жтд 115 ще станат ли на жтд 105 за пробата?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
и сега виждам тази неземна простотия писана от kazama1.аз никога не съм правил балканчета,а и никога не искам(не,че не мога).а това ,че ти си неможещ,незнаещ и комплексиран си е твой проблем.вярвай ми че знам доста повече от теб без да се хваля.иначе вярвам напълно на Боби,че е срещал такива екута,но все пак си е прцедент.все пак всяко един детайл е възможно да дефектира,било то кондензатор,интеграла,транзистор и т.н,па макар и бош
Коментар
-
Младеж за твоя информация от БАЛКАНЧЕТАТА се почва и се продължава напред.Дори и да искаш вече да ги ремонтираш за съжаление ги няма.А комплексираният в случая си ти.За всяко нещо си контра.ivel написа:и сега виждам тази неземна простотия писана от kazama1.аз никога не съм правил балканчета,а и никога не искам(не,че не мога).а това ,че ти си неможещ,незнаещ и комплексиран си е твой проблем.вярвай ми че знам доста повече от теб без да се хваля.иначе вярвам напълно на Боби,че е срещал такива екута,но все пак си е прцедент.все пак всяко един детайл е възможно да дефектира,било то кондензатор,интеграла,транзистор и т.н,па макар и бошшофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
-
Използвах днес топлото време за слагането на стартера.Capacitor voltage 1 дава стойности 15-18v.Закачих и на един приятел мареа жтд 105. При запалване даде 72в.Откачих буксата на датчика на разпр. вал за да не запали и пак въртях. С оборотите на стартера се покачи и волтажа до около 72в.Проблема си се оказва в компа, но видимо не успях да забележа надут кондензатор.Някой да има препоръки къде в Сф да нося на ремонт ECU то?Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Днес питах един комшия със същият мотор-мареа за проблема как го е решил.При него палеше ,когато си иска и се оказало някакво реле и стартерния ключ-имобилайзера,сега вече нямал проблем.Може да го питам къде са го излекували.cokata_23 написа:Използвах днес топлото време за слагането на стартера.Capacitor voltage 1 дава стойности 15-18v.Закачих и на един приятел мареа жтд 105. При запалване даде 72в.Откачих буксата на датчика на разпр. вал за да не запали и пак въртях. С оборотите на стартера се покачи и волтажа до около 72в.Проблема си се оказва в компа, но видимо не успях да забележа надут кондензатор.Някой да има препоръки къде в Сф да нося на ремонт ECU то?шофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
-
Едит:Свалил съм някакъв модул, който се намира под задната седалка, а не ЕКУ. Голям смях
Сега като прегледах снимката на компа който е качил колегата се усетих..... :D Та на въпроса къде се намира компа на Мареа?И дали ще стане ако взема комп от браво, брава жтд (смисъл има ли разлика от на Мареа) че ми предлагат такъв. Според мен не би трябвало да има разлика.
Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар