Здравейте колеги! Тъй като немога да намеря отговор на въпроса който ме интересува във форума реших да попитам. Има ли вариант демферният маховик на стило 1,9 Mjt да се замени с обикновен? И ако евентуално може с какъв. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Маховик за фиат стило 1,9 Mjt
Collapse
X
-
Значи колега преди около 40 000 км се появи шум, който идваше откъм скоростите, но не постоянно - на моменти. В последствие шума зачести, но при натискане на съединителят изчезваше. Откарах колата на сервиз. Свалиха скоростите, гледаха мислеха и решиха че демфера е здрав и проблема идва от скоростите. Понеже неможахме да намерим предполагаемите (увредени) лагери, купих скорости втора употреба. Рециклираха ми притискателя и феродовия диск в Пловдив и след което сглобяване! Резултата- първият ден -добре т.е. Без шум, но от втория нататък същата работа. Всичко това преди около 20 000 км. И всичко това съпроводено с много вибрации. Всичко това ме кара да мисля че проблема е в демфера. А последните 3-4 дни е нетърпимо. Дори и при натиск на съединителят не изчезва тракането.И друго- в ниските обороти 1200-1300 на скорост -вибромасажор. :DFiat Stilo 1.9 Multijet 2008.
Коментар
-
Идеята на демпферния маховик е да обира колебанията във въртящия момент между двигателя и скоростите. Демек по-малко вибрация и придърпване. Може и ресори вместо амортисьори да сложиш и хидравликата да махнеш , че и тя е скъпа ама в крайна сметка може и колата да смениш с по-евтина за поддръжка. Но все си мисля , че една инвестиция от 400лв. за демпферния маховик които ще търкаляш следващите 100-150 хил. км. е по-добре от това да правиш автомобил "направи си сам". Иначе по въпроса ти да може да смениш маховика с маховик от 2.0ТС но едва ли ще е по издържлив от оригиналния , а и той не е без пари.Емо написа:Има ли въобще вариант? И няма ли да бъде по здраво в смисъл да забравиш за маховик. И защо да не ми хареса, в смисъл какво се случва след тази промяна?Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Благодаря ти колега за обяснението, наистина от оригинала по-хубаво няма съгласен съм, но на днешно време с тези части незнаеш от къде какво да купиш.А пък и ти с тези 400лв ме учудваш. .Аз питах на едно две места - 800 или 900лв. И ако можеш да ме посъветваш за някоя марка поне. А пък ако знаеш някъде по тънко още по-добре.Fiat Stilo 1.9 Multijet 2008.
Коментар
-
Колега valioboy за VW и аз съм чувал но за фиат незнам, пък и никой от форума нищо не пише. Незнамvalioboy написа:Заместител си се произвежда с твърд маховик,а не да приспособяваш от какво ще стане и как .Купи си комплект съединител с твърд маховик .На 2 коли имаме монтирани такива (VW) и по нищо не можеш да разбереш ,ако не ти кажа.Fiat Stilo 1.9 Multijet 2008.
Коментар
-
Темата според мен е за изходна точка. Демек, не се знае с коя кутия е колата. Трябва повече информация или пък снимки на колата отдолу, така ще се разбере с кои скорости е. На Стило се слага и немска ск. кутия Gertag, но се слага и италианска кутия. При немската кутия задължително е с лагер-помпа, при италианската има и 2-та варианта с външен работен цилиндър, както и с лагер-помпа. Но фабричен или готов вариант с едномасов маховик няма. Каквото и да се прави, ще бъде пригаждане.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар