vsd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добавки за Дизел
Collapse
X
-
Логично е ако се разтворят някакви боклуци, те да отидат във филтъра. Но никой няма да каже категорично. Аз като си взех колата, отначало почти винаги карах с една добавка на redex (вече не я намирам) и при първата смяна на филтъра след около 11000км цвета на хартията вътре беше черен. Имаше някъде снимка във форума.Ето тук вижте филтъраhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...E8%EB%F2%FA%F0
Коментар
-
Колеги, нека споделя и аз малко опит.Много хора ми се оплакват от GoldEagle и STP. Вярно е че те са най-евтините , но все пак не това е целта - нали ? Резултатите изчезват след изгарянето на добавката - т.е. тя вдига само цитановото число и толкова. Другия ефект е разлагане на маркучетата по горивната система.Аз лично съм за REDEX. Толкова години на всякакъви двигатели съм я слагал - вършат си работата. Без никаква забележка, било за дизел, било за бензин. Предлагат 2 вида - ударна и третираща. Ударната реално чисти, а третиращата поддържа състемата в добро състояние. Ударната не трябва да се ползва по-често от 10 000 км, защото може да повреди дюза или разпръсквач.RS добавките ги "прави" вносителя на REDEX. Внася REDEX с варели и ги разфасова по 50мл. АнтиГел сложена на лятна нафта си е 6 - баща ми така кара ТДИ-то цяла зима. Ако някои иска мога да му доставя по-голяма разфасовка на по-ниска цена - не е проблем. За 500л ми излезе 24 или 34лв, не помня.Лики Моли също са свястни. Те имат добавка специално против замръзване и беше за някакво ужастно количество ........ за 500 или 1000 литра. Това нещо е измислено за голям резервоар - трактор , комбайн или камион. За кола - ........сигурно трябва да се мери дозата със спринцивка.Добавката на BMW също върши работа, само че ако се сипе в резервоара става третираща. Ако се ползва директно директно - двигателя само нея да гори - става ударна (изчистваща). На мен не ми харесва цената - последно я видях на 30лв.А бе в Оффроуд форума има пространна тема /със експерименти/ за добавките против "желиране" оказва се че нещо ефтинко, което продават Лук Ойл "RS - antigel" е най-добрата добавка против желиране.Аз не съм съгласен с колегата Crusader !!!Ако става дума за D или TD - да така е! При това при тях може да се сложи биодизел до 50% през лятото ! Но ако ще си говорим за комън рейл ................ неееееееееееееПри производството на биодизела се ползва керосин, който остава в последствие. Принципно биодизела е със същите характеристики като дизела, но е по "твърд". Той няма смазването на истинския дизел. Никъде не съм прочел че JTD е пригоден за биодизел ! Моля , покажете ми.Който иска да си счупи помпата - да пробва. Аз съм се нагледал на такива "икономисти".Известни са ми само 2 двигателя които фабрично им дават работа със 100% биодизел, но те са на трактори.Мисля да спа с лекцията, че мещо май се уляхСъвет: ако искате чиста горивна система, напролет покарайте 1000-2000 км на биодизел, после сменете горивния филтър и не би трябвало да имате повече ядове с горивната с-ма. Биодизела както почиства системата от наслоявания, така почиства и дюзите...
Fiat Punto '95 TD, Fiat Marea '00 JTD, Fiat Stilo '05 JTD, Fiat Brava '96 D, Fiat Doblo '08 MJTD, Fiat Doblo '08 metan, Fiat Multipla '05 metan
Коментар
-
И двете добавки са от по-скъпите, а не от по-евтините. GoldEagle беше от сорта на 18 лв. Иначе разбира се че резултатите изчезват след изгарянето на добавката - то това й е идеята и си го пише на нея, само че четете на английски писаното, а не на български.Кое кога да се ползва си го пише на опаковката. Ние не можем да кажем на колко км, хората са преценили и са го написали.BEKI написа:Много хора ми се оплакват от GoldEagle и STP. Вярно е че те са най-евтините , но все пак не това е целта - нали ? Резултатите изчезват след изгарянето на добавката - т.е. тя вдига само цитановото число и толкова. Другия ефект е разлагане на маркучетата по горивната система.Добавката на BMW е същата като на Liqui Moly - Diesel Purge, само дето е произведена за BMW. Слагах такава добавка в резервоара и общо взето разлика никаква. Или всичко е чисто по системата или не върши работа. Надявам се да е първотоBEKI написа:Лики Моли също са свястни. Те имат добавка специално против замръзване и беше за някакво ужастно количество ........ за 500 или 1000 литра. Това нещо е измислено за голям резервоар - трактор , комбайн или камион. За кола - ........сигурно трябва да се мери дозата със спринцивка.Добавката на BMW също върши работа, само че ако се сипе в резервоара става третираща. Ако се ползва директно директно - двигателя само нея да гори - става ударна (изчистваща). На мен не ми харесва цената - последно я видях на 30лв.
Коментар
-
Добре де....в крайна сметка каква добавка ще ми препоръчате за почистване на горивната система...Миналата зима ползвах една зимна добавка - Хелиос и си мислех, че има някакъв ефект, обаче тази година реших да не слагам нищо и отново нямах никакви проблеми с паленето....Та сега съм решил да сложа нещо за почистване, ама мнения много и се чудя и аз какво да правя?Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
Мойта тая зима правеше много мизерий ... светваше дюзата чат пат.... пишеше високо налягане...чат пат като е студена работеше на 3 цилиндъра... работеше твърдо и тресеше... бее ужас...Отвсякъде миришеше на запушени дюзи...интересното беше, че като влезне в обороти проблеми няма ...както и да е...Напълних колата, сложих Лики Моли за 75 литра, и 90% от проблемите изчезнаха
Май на нея пишеш че нептрябва да се слага отново в следващите 2000км... и сега смятам да повторя процедурата да видим кво ще стане ,че пак чат пак работи кофти
ALFA ROMEO 145 1.9JTD '99 DIESEL IS COOL
vs Stilo jtd
vs 145 1.8 ts
Alfa Romeo 156 2.4jtd '99 (бившата)
(скапани критерий за подпис ) ооффф.....
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар