Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Реле за подгревни свещи-възможно ли е диагностициране?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Има клещи , но при извадена букса може и с мултиметър да се премерят , без допълнителен кабел , едната сонда в Акумулатора , другата в буксата. Само дето уреда трябва да е до 20А.

    Коментар


      #17
      iwoto написа:
      Има клещи , но при извадена букса може и с мултиметър да се премерят , без допълнителен кабел , едната сонда в Акумулатора , другата в буксата. Само дето уреда трябва да е до 20А.
      Това изречение ми звучи като теоретично, или просто говориш за 3-то лице. Че има клещи, има, но ти дали имаш? Също така и уред до 20А, както каза.Ако имаш и двете, то по-точния вариант обикновено е вторият.
      A20DTH ЖТД ама не баш
      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

      Коментар


        #18
        Уредите не са проблем , но не са лично мои , затова пиша има . Мерси за съвета.

        Коментар


          #19
          iwoto написа:
          Уредите не са проблем , но не са лично мои , затова пиша има . Мерси за съвета.
          Ами хващай клещите и мери всички свещи наведнъж и делиш на броя им.Ако получиш число различаващо се много от 15А на свещ, тогава минаваш към втория вариант.
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #20
            Направих 3 подгрева един след друг:1ви - 52 А2 ри - 45 А3 ти - 40 АНо защо трябва да са 15А/свещ при 1 Ом ? Не са ли по-скоро 12-13?

            Коментар


              #21
              iwoto написа:
              Направих 3 подгрева един след друг:1ви - 52 А2 ри - 45 А3 ти - 40 АНо защо трябва да са 15А/свещ при 1 Ом ? Не са ли по-скоро 12-13?
              Ако вземем средната стойност от 45А, то излиза 3х15=45А. Или една изгоряла свещ.Колко дълъг беше подгрева? Защото колкото по-дълъг е подгрева, толкова тока ще намалява. За това взех средната стойност като ориентир и заключение, че имаш една изгоряла свещ.Мига ли ти лампата за изгоряла свещ?Ако мига - откачаш буксата и мериш всяка свещ по отделно. Ако не мига - караш и не се занимаваш. :D
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #22
                BO написа:
                Колко дълъг беше подгрева? Защото колкото по-дълъг е подгрева, толкова тока ще намалява. За това взех средната стойност като ориентир и заключение, че имаш една изгоряла свещ.
                Тока намалява при задържане на подгрева. Показаните стойнисти са при начален ток - върхов. Затова приемам първото измерване като вярно , понеже после са били подгрети и са консумирали по-малко ток. При 1ом на 12- 13V излиза 12-13A x 4 =52 A. Май са ОК.
                BO написа:
                Мига ли ти лампата за изгоряла свещ?Ако мига - откачаш буксата и мериш всяка свещ по отделно. Ако не мига - караш и не се занимаваш. :D
                Лампата не мига , но като падне t под + 2-3 градуса колата пали от 2ро , 3то въртене .Писал съмза проблема в темата - Стилото пали трудно. Но явно проблемът ще е другаде.

                Коментар


                  #23
                  iwoto написа:
                  Лампата не мига , но като падне t под + 2-3 градуса колата пали от 2ро , 3то въртене .Писал съмза проблема в темата - Стилото пали трудно. Но явно проблемът ще е другаде.
                  Е така кажи.При 2-3 градуса проблема не е в свещите. Още от начало трябваше да кажеш. По време на стартер какви обороти ти прави двигателя?Пробвал ли си с подаване на ток от друг автомобил каква е разликата в паленето? Ако не си пробвал, пробвай и сподели резултата.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар


                    #24
                    Синтезирано какво съм правил до момента - смених акумулатор (разлика от стария има , пали по-лесно , но не както трябва) , проверих масите и ЕГР. Сега отхвърлих и свещите. Май остават по-неприяните възможности. Прави ми впечатление ,че при въртене минава периодично през такт при който аха да запали , но не успява.Не съм обръщал внимание колко оборота вдига на стартер - утре ще погледна. Колко трябва да са?Моля да прехвърлим разговора от тук нататък в тази тема:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...r=asc&start=60

                    Коментар


                      #25
                      Изравям малко тази тема, но за да не отварям нова, как се отваря въпросното реле..?
                      Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                      Коментар


                        #26
                        batproho написа:
                        Изравям малко тази тема, но за да не отварям нова, как се отваря въпросното реле..?
                        Малко вандалски. Капсуловано е. Оттук, оттам чоплиш с отверката, като внимаваш, де не се набучиш и така.
                        Ex: Fiat Tipo 1.4 карб. с АГУ
                        Fiat Marea Weekend 1.9 JTD, 2000 г.-много вярна и послушна беше
                        Citroen Xsara Picasso 1.6 16V, 109 HP, 2007 с ГИ-

                        Коментар

                        Working...
                        X