Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлики между JTD100 и JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Щом фъщи толкова много най вероятно си спукал маркуча на турбото или се е пробил интеркулера. На втора скорост пък от 2000 оборота трябва да ти къса врата. При мен ако не плъзне съединителя върти гуми направо. Но съм само с ремап на жтд 105. Нямам клип точно такъв да видиш.
    Ситроен Ксантия HDI-110 +++
    Фиат Брава ELX 1,9JTD-105 +++
    Рено Лагуна 1 фаза 2 - 1,6 16v K4M

    Коментар


      #17
      и аз имам съмнение за маркуч...не че нещо ама единия маркуч от турбото който излиза е обвит с нещо като тиксо явно има пукнатина там и продавача е решил да го закърпи с тиксо....иначе няма логика да стои там това тиксо...а кулера ако е пукнат вероятно щеше да е омаслено мястото а той си е напълно чист....
      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

      Коментар


        #18
        Добре е да определиш кой маркуч не е здрав. Входящия или изходящия. Така както си го написал - ако е изходящия - лошо, колата губи въздух и налягане и съответно - мощност и евентуално пуши чернилка отзад. Ако е входящия - много лошо, колата губи мощност поради неправилно отчетен въздух, не дими чернилка, но и не върви както трябва. Може да засмуче някой неприятен боклук, който да доведе до по-тежки последствия за турбината. Ако все пак нямаш горните симптоми, да знаеш, че това тиксо е от ден до пладне. Ако е самовулканизираща лента или нещо подобно, което да запечати и да държи на налягане - може да изкара повече време, но все пак - мисли за смяна със здраво.

        Коментар


          #19
          ogi28b написа:
          Добре е да определиш кой маркуч не е здрав. Входящия или изходящия. Така както си го написал - ако е изходящия - лошо, колата губи въздух и налягане и съответно - мощност и евентуално пуши чернилка отзад. Ако е входящия - много лошо, колата губи мощност поради неправилно отчетен въздух, не дими чернилка, но и не върви както трябва. Може да засмуче някой неприятен боклук, който да доведе до по-тежки последствия за турбината. Ако все пак нямаш горните симптоми, да знаеш, че това тиксо е от ден до пладне. Ако е самовулканизираща лента или нещо подобно, което да запечати и да държи на налягане - може да изкара повече време, но все пак - мисли за смяна със здраво.
          Колега, точно на входящия маркуч има тиксо малко преди участъка където се свързва с турбото. Маркуч е един много къс който свързва турбото с някаква пластмасова кутия. Имам предвид тая част на турбото която прилича на отвор на чаша мисля че това е входа но може и да греша...скобите на маркуча са с винт което ме навява на мисълта че е свалян този маркуч...А тиксото е едно такова сиво като лента...100% под него има дупка, но мястото е много тясно мисля си, че за да го сваля трябва да махна пластмасовия въздуховод отгоре и да махна вентилаторите че да имам мегдан да отвивам скобите...ти как мислиш и ако има дупка мога ли вътре да пъхна някаква ПВЦ тръба със почти същото фи и да хвана със скоби от двете страни за да изолирам дупката ? А иначе да колата не пуши сякаш поне като гледам на огледалото и сякаш няма достатачно мощност...
          Fiat Bravo 1.9 JTD 100

          Коментар


            #20
            Честа болежка е да се скъса гофрето.Сменяй го ама с нов, че от морга не се знае, колко ше изкара.Цени от 30 до 60лв
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #21
              Сменяй го. Като го свалиш хвани оста на перката на турбината и виж са луфтове в двете посоки.И аз го смених този маркуч.
              04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

              Коментар


                #22
                добре тази дни ще я направя тази манипулация и ще пиша
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #23
                  emzo написа:
                  Честа болежка е да се скъса гофрето.Сменяй го ама с нов, че от морга не се знае, колко ше изкара.Цени от 30 до 60лв
                  вчера свалих въпросния маркуч и цепнатината беше колкото бадем....и от беднотийка побългарих маркуча докато се видя с някой излишен лев за новия, че сега ме съкращават от работа точно...та побългаряването стана като взех тръбата за въздушния филтър от старото ми браво 1.4 срязах я в частта където е меката връзка и напъхах вътре цепнатия маркуч...Хванах здраво със скоби около цепнатината като оставих краищата на заводския маркуч да стърчат леко навън колкото да се виждат леглата за скобите които се стягат към турбото и към пластмасовата кутийка..на пръв поглед се получи доста здрава конструкция и сложих "новата" тръба на мястото си...не казвам, че е перфектно решение но по-добре от колкото турбото да си смуче от там прахоляци и финно да ми шлайфа перката...докато беше свалена тръбата проверих за луфтове във перката и не усетих такива...следващите дни продължавам с проверки на другите въздуховоди...
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                  Коментар


                    #24
                    Там няма високо налягане, така че трябва да издържи и с побългаряване.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #25
                      emzo написа:
                      Там няма високо налягане, така че трябва да издържи и с побългаряване.
                      коя от тръбите по дъздуховодите след тази се пука най-често
                      Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                      Коментар

                      Working...
                      X