Щом фъщи толкова много най вероятно си спукал маркуча на турбото или се е пробил интеркулера. На втора скорост пък от 2000 оборота трябва да ти къса врата. При мен ако не плъзне съединителя върти гуми направо. Но съм само с ремап на жтд 105. Нямам клип точно такъв да видиш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлики между JTD100 и JTD105
Collapse
X
-
и аз имам съмнение за маркуч...не че нещо ама единия маркуч от турбото който излиза е обвит с нещо като тиксо явно има пукнатина там и продавача е решил да го закърпи с тиксо....иначе няма логика да стои там това тиксо...а кулера ако е пукнат вероятно щеше да е омаслено мястото а той си е напълно чист....Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Добре е да определиш кой маркуч не е здрав. Входящия или изходящия. Така както си го написал - ако е изходящия - лошо, колата губи въздух и налягане и съответно - мощност и евентуално пуши чернилка отзад. Ако е входящия - много лошо, колата губи мощност поради неправилно отчетен въздух, не дими чернилка, но и не върви както трябва. Може да засмуче някой неприятен боклук, който да доведе до по-тежки последствия за турбината. Ако все пак нямаш горните симптоми, да знаеш, че това тиксо е от ден до пладне. Ако е самовулканизираща лента или нещо подобно, което да запечати и да държи на налягане - може да изкара повече време, но все пак - мисли за смяна със здраво.
Коментар
-
Колега, точно на входящия маркуч има тиксо малко преди участъка където се свързва с турбото. Маркуч е един много къс който свързва турбото с някаква пластмасова кутия. Имам предвид тая част на турбото която прилича на отвор на чаша мисля че това е входа но може и да греша...скобите на маркуча са с винт което ме навява на мисълта че е свалян този маркуч...А тиксото е едно такова сиво като лента...100% под него има дупка, но мястото е много тясно мисля си, че за да го сваля трябва да махна пластмасовия въздуховод отгоре и да махна вентилаторите че да имам мегдан да отвивам скобите...ти как мислиш и ако има дупка мога ли вътре да пъхна някаква ПВЦ тръба със почти същото фи и да хвана със скоби от двете страни за да изолирам дупката ? А иначе да колата не пуши сякаш поне като гледам на огледалото и сякаш няма достатачно мощност...ogi28b написа:Добре е да определиш кой маркуч не е здрав. Входящия или изходящия. Така както си го написал - ако е изходящия - лошо, колата губи въздух и налягане и съответно - мощност и евентуално пуши чернилка отзад. Ако е входящия - много лошо, колата губи мощност поради неправилно отчетен въздух, не дими чернилка, но и не върви както трябва. Може да засмуче някой неприятен боклук, който да доведе до по-тежки последствия за турбината. Ако все пак нямаш горните симптоми, да знаеш, че това тиксо е от ден до пладне. Ако е самовулканизираща лента или нещо подобно, което да запечати и да държи на налягане - може да изкара повече време, но все пак - мисли за смяна със здраво.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
вчера свалих въпросния маркуч и цепнатината беше колкото бадем....и от беднотийка побългарих маркуча докато се видя с някой излишен лев за новия, че сега ме съкращават от работа точно...та побългаряването стана като взех тръбата за въздушния филтър от старото ми браво 1.4 срязах я в частта където е меката връзка и напъхах вътре цепнатия маркуч...Хванах здраво със скоби около цепнатината като оставих краищата на заводския маркуч да стърчат леко навън колкото да се виждат леглата за скобите които се стягат към турбото и към пластмасовата кутийка..на пръв поглед се получи доста здрава конструкция и сложих "новата" тръба на мястото си...не казвам, че е перфектно решение но по-добре от колкото турбото да си смуче от там прахоляци и финно да ми шлайфа перката...докато беше свалена тръбата проверих за луфтове във перката и не усетих такива...следващите дни продължавам с проверки на другите въздуховоди...emzo написа:
Честа болежка е да се скъса гофрето.Сменяй го ама с нов, че от морга не се знае, колко ше изкара.Цени от 30 до 60лвFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар