Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Разлики между JTD100 и JTD105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Разлики между JTD100 и JTD105

    Здравейте колеги от няколко месеца съм собственик на Браво JTD 100 конски сили. Колата си е наред върви идеално но една вечер реших да се поинтересувам защо версията със 105 коня има с 55 нютонметра повече въртящ момент а е само с 4-5 коня по мощна. При 100 коня имаме 200 нютона а при 105 - 255. В нашия форум срещнах някъде че при 100 конната версия турбината била с променлива геометрия а при 105 с уейстгейт. В алфа форума пък пише че турбините били само с уейстгейт но имало няколко различни датчика....другаде пише че разликата е в софтуера. Реално някой знае ли какво се сменя че да постигна и аз този въртящ момент от 255нм. Благодаря предварително ако някой вземе участие в размислите ми.
    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

    #2
    Re: Разлики между JTD100 и JTD105

    mitkosoft написа:
    Здравейте колеги от няколко месеца съм собственик на Браво JTD 100 конски сили. Колата си е наред върви идеално но една вечер реших да се поинтересувам защо версията със 105 коня има с 55 нютонметра повече въртящ момент а е само с 4-5 коня по мощна. При 100 коня имаме 200 нютона а при 105 - 255. В нашия форум срещнах някъде че при 100 конната версия турбината била с променлива геометрия а при 105 с уейстгейт. В алфа форума пък пише че турбините били само с уейстгейт но имало няколко различни датчика....другаде пише че разликата е в софтуера. Реално някой знае ли какво се сменя че да постигна и аз този въртящ момент от 255нм. Благодаря предварително ако някой вземе участие в размислите ми.
    Здравей колега, ЖТД105 в Браво също е 200 Н.М. Алфите и ланчиите ЖТД105 са 255 Н.М., заради по- добрия маховик и съединител с който са.Основните разлика са, компютър, дюзи, турбо.Ако искаш повишаване на мощността и въртящия момент правиш ремап. Успех.
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    Коментар


      #3
      105 - евро2100 - евро3
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        105 - висок данък, 100 - нисък. Общо взето си направил правилния избoр. За момента - незнам какво си се вторачил толкова, все пак мощността ти е равна на момента по обороти в/у 9550, ти ако смениш различните части - теоретично пика на момента ще дойде в по - ниси обороти и от там - мощността ще си остане същата, с разликата че в по - ниски обороти ще тегли повече... най - вероятно написах адските глупости, но аз така си я обяснявам разликата в момента.
        FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

        Коментар


          #5
          vicool написа:
          105 - висок данък, 100 - нисък. Общо взето си направил правилния избoр. За момента - незнам какво си се вторачил толкова, все пак мощността ти е равна на момента по обороти в/у 9550, ти ако смениш различните части - теоретично пика на момента ще дойде в по - ниси обороти и от там - мощността ще си остане същата, с разликата че в по - ниски обороти ще тегли повече... най - вероятно написах адските глупости, но аз така си я обяснявам разликата в момента.
          Колега, малко объркваш с поста си според мен. Като цяло, глупаво е да се сложат части от ЖТД105 на ЖТД100 - компютрите са различни, дюзите на ЖТД100 даже са по- големи от тези на ЖТД105!Няма никакъв смисъл от такива размисли според мен. Както написах по-рано, решението за проблема на автора е ремап.
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар


            #6
            да бе ясно е че няма да сменям нищо щом са толкова различни частите то като едно време като имах 1.4 12в се чудих двата мотора що имат и те 5 коня и така и не разбрах...но сега при този дизел ми е ясно...просто ме нерви че като настъпя от 2000 оборота примерно на четвърта и почва да тегли яко от 2200 до кам 3500 и после имам чувството че графиката на въртящия момент си остава права линия колкото и да се вдигат оборотите. Но карам и едно служрбно пежо HDI и то е така...тегли яко само от 1800 до 2500 и после нищо...но кво да се прави с тея турбинки които са големи колкото капачка от лютеница от тея малките лютенички по 200 грама дето са.
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #7
              недей да мислиш много а се обади на emzo и ще станеш jtd 140
              fiat bravo 1.6 16v gt
              fiat marea 1.9 8v jtd
              fiat punto 1.7 td
              fiat marea 1.6 16v

              Коментар


                #8
                то добре ще стана 140 коня но ми се виждат множко с риск да я окотя за минимално време аз и сега постоянно настъпвам а ако имам 140 коня сигурно и на драг ще ходя хаха в кръга на шегата...ще се свържа с колегата
                Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                Коментар


                  #9
                  разликата между 100 и 105 е само и единствено сфтуерна и никой не може да ме убеди в обратното.
                  fiat bravo 1.6 16v gt
                  fiat marea 1.9 8v jtd
                  fiat punto 1.7 td
                  fiat marea 1.6 16v

                  Коментар


                    #10
                    е и турбината на 100 коня е с променлива геомтрия
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                    Коментар


                      #11
                      mitkosoft написа:
                      е и турбината на 100 коня е с променлива геомтрия
                      На 110 е с променлива геометрия, за тази не съм сигурен.
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #12
                        mitkosoft написа:
                        да бе ясно е че няма да сменям нищо щом са толкова различни частите то като едно време като имах 1.4 12в се чудих двата мотора що имат и те 5 коня и така и не разбрах...но сега при този дизел ми е ясно...просто ме нерви че като настъпя от 2000 оборота примерно на четвърта и почва да тегли яко от 2200 до кам 3500 и после имам чувството че графиката на въртящия момент си остава права линия колкото и да се вдигат оборотите. Но карам и едно служрбно пежо HDI и то е така...тегли яко само от 1800 до 2500 и после нищо...но кво да се прави с тея турбинки които са големи колкото капачка от лютеница от тея малките лютенички по 200 грама дето са.
                        Направи си ремап и ще започне да дърпа от 1000 до 4000 както сега ти дърпа от 2500 до 3500, а на 5а предавка ускорява както на 3а.
                        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

                        Коментар


                          #13
                          Да, да, направо на стартер ще дърпа.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            На стартер не става, защото двигателят става толкова мощен, че стартерът не може да го настигне. Това 140 коня не са малко

                            Коментар


                              #15
                              абе незнам или и свикнах на тая кола или нещо и има...примерно на втора съм на 2000 оборота набивам газта до мокета и турбото почва да свири и не ми се струва да дърпа толкова колкото се чува турбината...незнам при вас чува ли се...при мен се чува като драг кола супер силно чак хората се обръщат...отначало като се качих от малолитражката на тоя мотор ми се струваше че излита незнам явно съм и свикнал...аз ежедневно я карам на пълна газ...другия вариант е да прегрява интеркулера и от там да пада мощността знам ли...и един друг експеримент примерно набивам от 2000 оборота до долу после веднага отпускам и пак набивам и има осезаема разлика в тягата що се получава това
                              Fiat Bravo 1.9 JTD 100

                              Коментар

                              Working...
                              X