Здравейте колеги от няколко месеца съм собственик на Браво JTD 100 конски сили. Колата си е наред върви идеално но една вечер реших да се поинтересувам защо версията със 105 коня има с 55 нютонметра повече въртящ момент а е само с 4-5 коня по мощна. При 100 коня имаме 200 нютона а при 105 - 255. В нашия форум срещнах някъде че при 100 конната версия турбината била с променлива геометрия а при 105 с уейстгейт. В алфа форума пък пише че турбините били само с уейстгейт но имало няколко различни датчика....другаде пише че разликата е в софтуера. Реално някой знае ли какво се сменя че да постигна и аз този въртящ момент от 255нм. Благодаря предварително ако някой вземе участие в размислите ми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Разлики между JTD100 и JTD105
Collapse
X
-
Re: Разлики между JTD100 и JTD105
Здравей колега, ЖТД105 в Браво също е 200 Н.М. Алфите и ланчиите ЖТД105 са 255 Н.М., заради по- добрия маховик и съединител с който са.Основните разлика са, компютър, дюзи, турбо.Ако искаш повишаване на мощността и въртящия момент правиш ремап. Успех.mitkosoft написа:Здравейте колеги от няколко месеца съм собственик на Браво JTD 100 конски сили. Колата си е наред върви идеално но една вечер реших да се поинтересувам защо версията със 105 коня има с 55 нютонметра повече въртящ момент а е само с 4-5 коня по мощна. При 100 коня имаме 200 нютона а при 105 - 255. В нашия форум срещнах някъде че при 100 конната версия турбината била с променлива геометрия а при 105 с уейстгейт. В алфа форума пък пише че турбините били само с уейстгейт но имало няколко различни датчика....другаде пише че разликата е в софтуера. Реално някой знае ли какво се сменя че да постигна и аз този въртящ момент от 255нм. Благодаря предварително ако някой вземе участие в размислите ми.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
-
105 - висок данък, 100 - нисък. Общо взето си направил правилния избoр. За момента - незнам какво си се вторачил толкова, все пак мощността ти е равна на момента по обороти в/у 9550, ти ако смениш различните части - теоретично пика на момента ще дойде в по - ниси обороти и от там - мощността ще си остане същата, с разликата че в по - ниски обороти ще тегли повече... най - вероятно написах адските глупости, но аз така си я обяснявам разликата в момента.FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps
Коментар
-
Колега, малко объркваш с поста си според мен. Като цяло, глупаво е да се сложат части от ЖТД105 на ЖТД100 - компютрите са различни, дюзите на ЖТД100 даже са по- големи от тези на ЖТД105!Няма никакъв смисъл от такива размисли според мен. Както написах по-рано, решението за проблема на автора е ремап.vicool написа:105 - висок данък, 100 - нисък. Общо взето си направил правилния избoр. За момента - незнам какво си се вторачил толкова, все пак мощността ти е равна на момента по обороти в/у 9550, ти ако смениш различните части - теоретично пика на момента ще дойде в по - ниси обороти и от там - мощността ще си остане същата, с разликата че в по - ниски обороти ще тегли повече... най - вероятно написах адските глупости, но аз така си я обяснявам разликата в момента.FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.
Коментар
-
да бе ясно е че няма да сменям нищо щом са толкова различни частите то като едно време като имах 1.4 12в се чудих двата мотора що имат и те 5 коня и така и не разбрах...но сега при този дизел ми е ясно...просто ме нерви че като настъпя от 2000 оборота примерно на четвърта и почва да тегли яко от 2200 до кам 3500 и после имам чувството че графиката на въртящия момент си остава права линия колкото и да се вдигат оборотите. Но карам и едно служрбно пежо HDI и то е така...тегли яко само от 1800 до 2500 и после нищо...но кво да се прави с тея турбинки които са големи колкото капачка от лютеница от тея малките лютенички по 200 грама дето са.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
На 110 е с променлива геометрия, за тази не съм сигурен.mitkosoft написа:е и турбината на 100 коня е с променлива геомтрия
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Направи си ремап и ще започне да дърпа от 1000 до 4000 както сега ти дърпа от 2500 до 3500, а на 5а предавка ускорява както на 3а.mitkosoft написа:да бе ясно е че няма да сменям нищо щом са толкова различни частите то като едно време като имах 1.4 12в се чудих двата мотора що имат и те 5 коня и така и не разбрах...но сега при този дизел ми е ясно...просто ме нерви че като настъпя от 2000 оборота примерно на четвърта и почва да тегли яко от 2200 до кам 3500 и после имам чувството че графиката на въртящия момент си остава права линия колкото и да се вдигат оборотите. Но карам и едно служрбно пежо HDI и то е така...тегли яко само от 1800 до 2500 и после нищо...но кво да се прави с тея турбинки които са големи колкото капачка от лютеница от тея малките лютенички по 200 грама дето са.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
абе незнам или и свикнах на тая кола или нещо и има...примерно на втора съм на 2000 оборота набивам газта до мокета и турбото почва да свири и не ми се струва да дърпа толкова колкото се чува турбината...незнам при вас чува ли се...при мен се чува като драг кола супер силно чак хората се обръщат...отначало като се качих от малолитражката на тоя мотор ми се струваше че излита незнам явно съм и свикнал...аз ежедневно я карам на пълна газ...другия вариант е да прегрява интеркулера и от там да пада мощността знам ли...и един друг експеримент примерно набивам от 2000 оборота до долу после веднага отпускам и пак набивам и има осезаема разлика в тягата що се получава товаFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар