Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

3-баров МАП от каква кола ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    3-баров МАП от каква кола ?

    Колеги въпроса ми от каква кола мога да взема такъв датчик ? Колата е браво 1.9 JTD 100 коня 2001г.Турбината е сменена с GT2256V от АР 2.4JTD.Имам проблеми с постоянното пренадуване на турбото и влизането в авариен режим.Имам и механичен буустконтролер.

    #2
    Re: 3-баров МАП от каква кола ?

    JTD RACER написа:
    Колеги въпроса ми от каква кола мога да взема такъв датчик ? Колата е браво 1.9 JTD 100 коня 2001г.Турбината е сменена с GT2256V от АР 2.4JTD.Имам проблеми с постоянното пренадуване на турбото и влизането в авариен режим.Имам и механичен буустконтролер.
    От жтдм.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Коментар


      #3
      Има ли значение дали е от фиат или алфа ромео някакъв конкретен модел ? Ще трябва ли намеса по софтуера след слагането на такъв датчик

      Коментар


        #4
        JTD RACER написа:
        Има ли значение дали е от фиат или алфа ромео някакъв конкретен модел ? Ще трябва ли намеса по софтуера след слагането на такъв датчик
        Със сигурност от Алфа става, но би трябвало и от Фиат да става. Като питаш за Фиат, то от Добло става.Естествено, че ще трябва намеса и върху софтуера. Да не си помислиш, че го слагаш и ЕКУ-то започва да вижда веднага реалността. Трябва да му отвориш очите. Ама за да сложиш 2256, то трябва тая кола да я караш на 1.8+ налягане. Ако е така то каква е била идеята на този, който е правил колата да остави оригиналния МАП?
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Коментар


          #5
          BO написа:
          JTD RACER написа:
          Има ли значение дали е от фиат или алфа ромео някакъв конкретен модел ? Ще трябва ли намеса по софтуера след слагането на такъв датчик
          Със сигурност от Алфа става, но би трябвало и от Фиат да става. Като питаш за Фиат, то от Добло става.Естествено, че ще трябва намеса и върху софтуера. Да не си помислиш, че го слагаш и ЕКУ-то започва да вижда веднага реалността. Трябва да му отвориш очите. Ама за да сложиш 2256, то трябва тая кола да я караш на 1.8+ налягане. Ако е така то каква е била идеята на този, който е правил колата да остави оригиналния МАП?
          И от Крома става,няма значение от кой ЖТДм е,всички са еднакви.Иначе практиката показва,че този мотор не е много хубаво да се кара на толкова налягане,карали сме и на 2.2,ама не изкара много.
          Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
          Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
          Ventura garage

          Коментар


            #6
            Аз си купих това http://www.axm-auto.com/index2.php?b...намерих си от една морга 4-ри пинова букса открих с мултицет кой кабел къде трябва да е(отрязах кабела за температурният датчик) сложих го даваше ми грешка, направиха ми корекция в софта и всичко е окей дори и на 2.2бар.
            Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

            Коментар


              #7
              cveiba написа:
              Аз си купих това http://www.axm-auto.com/index2.php?b...намерих си от една морга 4-ри пинова букса открих с мултицет кой кабел къде трябва да е(отрязах кабела за температурният датчик) сложих го даваше ми грешка, направиха ми корекция в софта и всичко е окей дори и на 2.2бар.
              В този случай си приготви един парцел на Орландовци скоро, за да може да я погребеш достойно.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                BO написа:
                cveiba написа:
                Аз си купих това http://www.axm-auto.com/index2.php?b...намерих си от една морга 4-ри пинова букса открих с мултицет кой кабел къде трябва да е(отрязах кабела за температурният датчик) сложих го даваше ми грешка, направиха ми корекция в софта и всичко е окей дори и на 2.2бар.
                В този случай си приготви един парцел на Орландовци скоро, за да може да я погребеш достойно.
                Е няма , 1.8-9бар е максималният буст пробвал съм на 2.2бар но за кратко . По принцип имам навити около 100 000км с това налягане на макс и 3-ри турбини сменени . При нормално каране със 100км/ч турбото ми държи 0.20/бар налягане , това по равен път. :D
                Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                Коментар


                  #9
                  Re: 3-баров МАП от каква кола ?

                  JTD RACER написа:
                  Колеги въпроса ми от каква кола мога да взема такъв датчик ? Колата е браво 1.9 JTD 100 коня 2001г.Турбината е сменена с GT2256V от АР 2.4JTD.Имам проблеми с постоянното пренадуване на турбото и влизането в авариен режим.Имам и механичен буустконтролер.
                  Здравей колега, след слагане на турбото има ли правена софтуерна интервенция по колата? Ако колата е със стандартен чип, невиждам смисъл да я караш на налягане по-голямо от 1.4-1.5Нямал съм досег с ЖТД100, но при ЖТД105 софтуерно се премахва влизането в авариен режим, заради високото налягане. Единствения недостатък при мен е, че докато налягането е над 1.5-1.6 чека свети и падне ли под 1.5 угасва, но това по никакъв начин не влияе на мотора.Моята си я карам на 1.7-1.8 и за момента не ми се дават пари за този датчик.За да ти е всичко както трябва и да няма пресвяткащи лампи от време на време, слагаш датчика и правиш ремап.
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

                  Коментар


                    #10
                    Re: 3-баров МАП от каква кола ?

                    mitaka_neikov написа:
                    JTD RACER написа:
                    Колеги въпроса ми от каква кола мога да взема такъв датчик ? Колата е браво 1.9 JTD 100 коня 2001г.Турбината е сменена с GT2256V от АР 2.4JTD.Имам проблеми с постоянното пренадуване на турбото и влизането в авариен режим.Имам и механичен буустконтролер.
                    Здравей колега, след слагане на турбото има ли правена софтуерна интервенция по колата? Ако колата е със стандартен чип, невиждам смисъл да я караш на налягане по-голямо от 1.4-1.5Нямал съм досег с ЖТД100, но при ЖТД105 софтуерно се премахва влизането в авариен режим, заради високото налягане. Единствения недостатък при мен е, че докато налягането е над 1.5-1.6 чека свети и падне ли под 1.5 угасва, но това по никакъв начин не влияе на мотора.Моята си я карам на 1.7-1.8 и за момента не ми се дават пари за този датчик.За да ти е всичко както трябва и да няма пресвяткащи лампи от време на време, слагаш датчика и правиш ремап.
                    Митак в една не без известна автоморга в София на дали този датчик е повече от 15-20лв . Аз го нямам този проблем благодарение на теб
                    Fiat Bravo 1.9 JTD 105 HP+чип+//// powered by mitaka_neikov

                    Коментар

                    Working...
                    X