еми купих свещи НГК (по съвет на пичовете от AXM-auto магазина в София). премерих си кабелите днес но се оказа че не съм за свещи ами за кабели. не знам от дължината на отделния кабел ли е но съпротивленията им бяха доста различни като стойности. на 1ви цилиндар бехе точно 3.5кОм, втори - 3,25кОм а на трети 2,65кОм което е доста голяма разлика. на 4ти не спях да го извадя за да го премеря. но май ще трябват нови. дори мисля че са отигиналните БЕРУ които са си с колата.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!
Collapse
X
-
Точно така е.Съпротивлението им е различно,защото зависи от дължината им.Стига с тези кабели и свещи.Всички само това сменявате,с нужда и без нужда.А хич не са малки цените на тези кабели.Направихте ги като консуматив.simeon3000 написа:Кабелите ти са с перфектни съпротивления, не ги сменяй без нужда.
Коментар
-
тука ме утрепахте, аз се си мислех че трябва да са с еднакви съпротивления, за това им слагат и допълнителни в лулите. но явно съм се объркал доволно. не можах да си намеря аутодатата за да видя там какво ще пише, но аз сам си се объркал доволно. Мерси много! тамън бех тръгнал да ги взимам
ъпдейт:намерих си аутодатата ама защо ли никъде не намирам колко трябвада е съпротивлението на кабелите. намерих за свещите и за бобината но за кабелите нищо
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
В Аутодата тези данни не се дават.Съпротивленията на кабелите трябва да е толкова,колкото си ги измерил.И да плува в някакви граници съпротивлението няма нищо фатално.Напрежението в реално време е окоило 15-20 Кв,а тока,който тече през тях е нищожен.И спада на напрежение в тях е също нищожно.Ewing написа:тука ме утрепахте, аз се си мислех че трябва да са с еднакви съпротивления, за това им слагат и допълнителни в лулите. но явно съм се объркал доволно. не можах да си намеря аутодатата за да видя там какво ще пише, но аз сам си се объркал доволно. Мерси много! тамън бех тръгнал да ги взимам
ъпдейт:намерих си аутодатата ама защо ли никъде не намирам колко трябвада е съпротивлението на кабелите. намерих за свещите и за бобината но за кабелите нищо

Коментар
-
така, след смяна на свещите ефект нулев. като свалих тези то колата бяха идеални. керамиката вътре беше идеално бяла, никакви нагари никакви следи от масло или каквото и да е друго. метала идялно опушен с тъмно сив цвят. колата прдължава на студено като почнат да падат оборотите и в диапазона 1250-1150 оборота да прекъсва(това по време на загряване докато падат леко полеко оборотите). като загрее вече го няма проблемът. иначе на газ за сега върви има малко аномалии но върви и не гасне.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Това по принип е до настройки на газовия комп. Ловато по принцип имат малко проблеми с настройките и иска доста точно да се направят. А прекъсването *по този начин който го обясни* няма да го отстраниш нито със свещи нито със кабели а само с настройка на газовия комп. Ще обясня на кратко какво точно се получава и защо. Бензиновия комп на тази кола е само адаптивен и се настройва сам към промяната на датчиците. Газивия комп в тези обороти *който създава проблем* подава малко повече газ и бензиновия комп го засича и сваля времената на бензиновите дюзи а от там и обеднява сместа и от тук при определени обороти прави така до като не започне да работи ламбда сондата че компа пак да си въведе корекциите според бензина.
Коментар
-
u_bo
по-точно описание надали може да се даде ! послушай колегата и няма да съжаляваш.qnisZ написа:Това по принип е до настройки на газовия комп. Ловато по принцип имат малко проблеми с настройките и иска доста точно да се направят. А прекъсването *по този начин който го обясни* няма да го отстраниш нито със свещи нито със кабели а само с настройка на газовия комп. Ще обясня на кратко какво точно се получава и защо. Бензиновия комп на тази кола е само адаптивен и се настройва сам към промяната на датчиците. Газивия комп в тези обороти *който създава проблем* подава малко повече газ и бензиновия комп го засича и сваля времената на бензиновите дюзи а от там и обеднява сместа и от тук при определени обороти прави така до като не започне да работи ламбда сондата че компа пак да си въведе корекциите според бензина.
Коментар
-
аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча
Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
deadairplane -
u_bo
Ewing написа:аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча
Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
слушаш... но не разбираш.предположенията ти не ти решават проблема, поради неразбирането ти ( извинявай ако го възприемаш като обида - не е това целта ми !)свържи се на ЛС със Янко, след като не намираш кадърен газаджия около теб.или просто си карай колата и не й обръщай внимание - и това е решениеБобо правилно е видял проблема, но той не се занимава с газ и не би го решил -
освен с махане на АГУ-то
Коментар
-
да до там ходихdeadairplane написа:Ходил си на авио изложението.Ewing написа:аз слушам всички колеги с голям интерес защото има какво да науча
Голямо БЛАГОДАРЯ за което.а да питам, след като има такова нещо с тези адаптации, означава ли това че ако карам от време на време (да речем 1 път в седмицата) на бензин ток ще си се самообучи и след това няма да прави известно време проблеми докато пак не натрупа грепки един вид. или пък да се включва този емулатор на ламбдата който каза че е вграден докато работи колата на газ за да не се получават такива прекъсваници и от там да се налага да се самообучава компа докаълнително. се ми се струва че с един емулатор ще се рещат мног оот проблемите. е вярно на газ няма да върви кой знае колко колата но поне се надявам да няма проблеми на бензин или с паленето примерно (Бобо ме наплаши че след окол омесец каране на газ няма да мога дори да запаля на бензин)иначе я засеках днес колата. София - Крумово -София (на отиване ръчка до към 130-140, а на връщане почти през целия път на климатик и скорост 100-110, всичкото това с трима души) та среден разход на чисто извън градско 8.25/100.
Трябваше на връщане да се качиш на Витоша
Разгледай снимките от там, ако знаеш кой е QnisZ
. но това другото за Витоша и за QniZ не го разбрах
иначе за него от форума знам.а за снимките... къде са, да ги разгледам?
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Дааа,ти си прав че Бобо правилно е видял проблема.И си прав,че проблема се решава чрез отстраняване на АГУ-то.И още един път си прав,че може да се кара колата като се правиш че нищо и няма и не и обръщаш внимание.Но трябва да имаш желязна нервна система.Аз подкрепям първото решение.u_bo написа:или просто си карай колата и не й обръщай внимание - и това е решениеБобо правилно е видял проблема, но той не се занимава с газ и не би го решил -
освен с махане на АГУ-то
Коментар
-
deadairplane -
Точно обратното.МНОГО ми харесва газта.Ползвам я за газов котлон,газова горелка,газова отоплителна печка и добре си върши работата,но за ДВГ не става.deadairplane написа:А бе пич като не ти харесва газта не пиши в тоя раздел бе!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Аман от разбирачи.Stefan Hadjov написа:Дааа,ти си прав че Бобо правилно е видял проблема.И си прав,че проблема се решава чрез отстраняване на АГУ-то.И още един път си прав,че може да се кара колата като се правиш че нищо и няма и не и обръщаш внимание.Но трябва да имаш желязна нервна система.Аз подкрепям първото решение.u_bo написа:или просто си карай колата и не й обръщай внимание - и това е решениеБобо правилно е видял проблема, но той не се занимава с газ и не би го решил -
освен с махане на АГУ-то
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар