ами не, то не копира данни от бензиновото, просто като минеш на газ, газовия комп спира бензиновите дюзи и почва да чете времената на бензиновия прави си разни сметки там ако въобще си прави и си деиства с газовите инжектори, затова не са нужни и имулатори, имулатора си го има в някъв вид в газовия комп, и бензиновия въобще не разбира че някои му е откраднал дюзите, бе малко паразит си пада газовия в случаия, всичко на готово чака
затова и налягането на газта е много важен фактор да е точно колкото е иначе се променят времената и бенз компа се учи на много лоши неща.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
нов ГИ и вече проблеми заради майстори!!!
Collapse
X
-
За БСМ мога да кажа точно какво изчислява еку то на газовия инжекцион. Умножава с определен коефицент времето за което се отваря бензионвата дюза. Този коефицент вариара в зависимост от оборотите на двигателя. При обучаването двигателя се държи на около 3000 оборота и започва превключване от бензин на газ и обратно като се сравняват показателите на ламбда сондата и се коригира коефицента докато се получат еднакви стойности. След това се прави осредняване за различните оборти на двигателя според това какъв режим на каране сте избрали икономичен. нормален и спортен. Стойността на коефицента е между 1.5 и 3 /ориентировъчно/ ако ЕКУ то не успее да постигне равни резултати на бензин и на газ при обучението според това дали трябва по-малък или по-голям коефицент дава информация да се коригира размера на дюзите. Отделно има възможност и за ръчна корекция на този коефицент. Предполагам на този принцип работят и другите типове ГИ.
Коментар
-
Учи се и още как :D така се учи че ме накара и аз да се понауча за тез инжекциониSlavi_Lancia написа:ами не, то не копира данни от бензиновото, просто като минеш на газ, газовия комп спира бензиновите дюзи и почва да чете времената на бензиновия прави си разни сметки там ако въобще си прави и си деиства с газовите инжектори, затова не са нужни и имулатори, имулатора си го има в някъв вид в газовия комп, и бензиновия въобще не разбира че някои му е откраднал дюзите, бе малко паразит си пада газовия в случаия, всичко на готово чака
затова и налягането на газта е много важен фактор да е точно колкото е иначе се променят времената и бенз компа се учи на много лоши неща.
зада му избия лошите неща от "главата"
Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.
Коментар
-
ами значи кой ще каже на бензиновото ЕКИ за ламбда сондата. нали режима и на работа на газ не е същия като на бензин. и съответно докато работи газовото ЕКУ, бензиновото ще трупа грешки от ламбдата понеже ще дава странни данни. има ли начин за байпасване на лабдата за бензиновото ЕКУ и връзването на нейно място на емилатор за да не трупа грешки?biker_81 написа:разбира се че работи,кой ще ти дава искрата и аванса иначеEwing написа:ами не е имало грешки преди понеже както каза преди работеше супер. пък и като я купувах преди 3-4 месеца я карах пак лри Бобо и каза че всичко и било наред. никакви грешки никакви проблеми и т.н.иначе единствената грешка която даде вчерабеше за ламбда-та. сега ще я покарам няколко дена на бензин и в понеделник ще видим какво ще кажат газаджиите. специално ще ги питам и за това как е вързана сондата. интересно ми е само как газовиа ЕКУ копира инжекторното време, като вкюча на газ нали тези дюзи се изключват. или то копита даните само 1 пат и после си прави по тях някви сметки. или при всяко включване на газ копира последните времена от на бензин. малко сами омещани нешата. аз не знам дори бензиновото ЕКУ дали работи по време на газ понеже ще трупа грешки. и от дюзи и от ламбда сона и от дебитомери и т.н.абе омешана работа. ще ги разпитам подробно газаджиите че така не ми харесва ако трупа крешки.п.с.абе май съвсем са ми неясни нещата и да не пиша глупости ще видим какво ще излезе. уж четах четах за ГИ ма пак не съм разбрал като че ли
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
Kaто ви чета постовете виждам как все повече ви става ясно,че газовия инжексион сравнен с бензиновия фабричен е един псевдоинжексион-менте.Ама голямо менте.Следи ламбда данните от бензиновия,след това ги умножава с някакви коефициенти и то в граници между 1,5 до 3,0.Па зависи и от налягането на газта и въобще едно нищо и половина.И за това са ви вечните проблеми.Не следи ли контролера непрекъснато ламбда данните и да прави непрекъснато корекции в реално време е менте работа за балъци.Но сте се хванали вече на играта и няма накъде.Карайте колкото може и това е.По безпроблемно возене ви желая.Подобни коментари в подобни теми оттук нататък ще бъдат считани за откровен спам и ще се санкционират с официално предупреждение!Модераторски екип на forum.fiat-bg.orgEwing написа:ами значи кой ще каже на бензиновото ЕКИ за ламбда сондата. нали режима и на работа на газ не е същия като на бензин. и съответно докато работи газовото ЕКУ, бензиновото ще трупа грешки от ламбдата понеже ще дава странни данни. има ли начин за байпасване на лабдата за бензиновото ЕКУ и връзването на нейно място на емилатор за да не трупа грешки?biker_81 написа:разбира се че работи,кой ще ти дава искрата и аванса иначеEwing написа:ами не е имало грешки преди понеже както каза преди работеше супер. пък и като я купувах преди 3-4 месеца я карах пак лри Бобо и каза че всичко и било наред. никакви грешки никакви проблеми и т.н.иначе единствената грешка която даде вчерабеше за ламбда-та. сега ще я покарам няколко дена на бензин и в понеделник ще видим какво ще кажат газаджиите. специално ще ги питам и за това как е вързана сондата. интересно ми е само как газовиа ЕКУ копира инжекторното време, като вкюча на газ нали тези дюзи се изключват. или то копита даните само 1 пат и после си прави по тях някви сметки. или при всяко включване на газ копира последните времена от на бензин. малко сами омещани нешата. аз не знам дори бензиновото ЕКУ дали работи по време на газ понеже ще трупа грешки. и от дюзи и от ламбда сона и от дебитомери и т.н.абе омешана работа. ще ги разпитам подробно газаджиите че така не ми харесва ако трупа крешки.п.с.абе май съвсем са ми неясни нещата и да не пиша глупости ще видим какво ще излезе. уж четах четах за ГИ ма пак не съм разбрал като че ли
Коментар
-
Господин Хаджов, мисля че е крайно време да се вземете в ръце и нека да не се обиждаме! След като сме "балъци" не разбирам какво правите в разделът "газови и метанови уредби". От вашите постове не съм видял нищо по темата, било технически или някакъв споделен опит. така че моля въздържайте се от такива констатации!Stefan Hadjov написа:Kaто ви чета постовете виждам как все повече ви става ясно,че газовия инжексион сравнен с бензиновия фабричен е един псевдоинжексион-менте.Ама голямо менте.Следи ламбда данните от бензиновия,след това ги умножава с някакви коефициенти и то в граници между 1,5 до 3,0.Па зависи и от налягането на газта и въобще едно нищо и половина.И за това са ви вечните проблеми.Не следи ли контролера непрекъснато ламбда данните и да прави непрекъснато корекции в реално време е менте работа за балъци .Но сте се хванали вече на играта и няма накъде.Карайте колкото може и това е.По безпроблемно возене ви желая.Ewing написа:ами значи кой ще каже на бензиновото ЕКИ за ламбда сондата. нали режима и на работа на газ не е същия като на бензин. и съответно докато работи газовото ЕКУ, бензиновото ще трупа грешки от ламбдата понеже ще дава странни данни. има ли начин за байпасване на лабдата за бензиновото ЕКУ и връзването на нейно място на емилатор за да не трупа грешки?biker_81 написа:разбира се че работи,кой ще ти дава искрата и аванса иначеEwing написа:ами не е имало грешки преди понеже както каза преди работеше супер. пък и като я купувах преди 3-4 месеца я карах пак лри Бобо и каза че всичко и било наред. никакви грешки никакви проблеми и т.н.иначе единствената грешка която даде вчерабеше за ламбда-та. сега ще я покарам няколко дена на бензин и в понеделник ще видим какво ще кажат газаджиите. специално ще ги питам и за това как е вързана сондата. интересно ми е само как газовиа ЕКУ копира инжекторното време, като вкюча на газ нали тези дюзи се изключват. или то копита даните само 1 пат и после си прави по тях някви сметки. или при всяко включване на газ копира последните времена от на бензин. малко сами омещани нешата. аз не знам дори бензиновото ЕКУ дали работи по време на газ понеже ще трупа грешки. и от дюзи и от ламбда сона и от дебитомери и т.н.абе омешана работа. ще ги разпитам подробно газаджиите че така не ми харесва ако трупа крешки.п.с.абе май съвсем са ми неясни нещата и да не пиша глупости ще видим какво ще излезе. уж четах четах за ГИ ма пак не съм разбрал като че ли
Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
182A4.000 IAW49F
LPG - Lovato EasyFast
----------------------------
"Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн
Коментар
-
За колегата Stefan Hadjov не е много трудно да стигнеш сам до този извод но ще ти помогна. Времето за отваряне на бензиновите дюзи се коригира от Л сондата така ли е ? След като времето за отваряне на газовите инжектори е свързано с времето за отваряне на бензиновите инжектори какъв е извода ? Когато при 3000 сигнала на Л сондата е еднакъв както при бензин така и при газ и по определена графика това се смята за другите режими на мотора дали времето за впръскване на газовите инжектори не се коригира от Л сондата? Относно налягането на газта след изпарителя - то се променя в зависимост от разреждането в всмукателня колектор и разликата на налегането на газта и колектора е константа както при бензионовия инжекцион подава се вакуум от колектора към изпарителя също както към регулатора на налягането на бензина. Надявам се си достатъчно умен да си отговориш сам на тези въпроси.
Коментар
-
Понеже съм достатъчно умен не мога да се съглася с теб,че всичко е 100% както при бензина с управлението на двигателя.Разликата е огромна и при газта е решено с много голями компромиси и от там недостатъци.При бензина корекции с налягането на бензина не можеш да правиш и да натъкмяваш работата на двигателя.Ламбда-контрол в 100% от работа в реално време е това е истината.При газта не може да корегираш нищо ако настъпат бързи промени в условията на работа като/защото няма кой да констатира промяната/:промяна в атмосферното налягане,запушвания на възд. филтър в процес на експлоатация,промяна в подаване на въздухопотока,прекъсване на свещ,кабел и ред други промени,които могат да настъпят в процес на движение.Просто контрола ти не е директен,а индеректен по Ламбда.И от там идва компромиса.Да не говорим за възможностите,които са вкарали да превключваш на различни режими на работа.Само това говори за голямата несъвършенност на процеса.Не мога да разбера,защо не се погледне трезво и безпристрастно на тези проблеми и да се види истината.Недейте да се заблуждавате,защото така ви се иска да бъде.Е,верно е че газовия инжексион е по високо ниво от обикновенната газова уредба,но е далеч от качествата на фабричния бензинов.Освен това ламбда контрола на газ с едната дюза/аз го наричам моно инжексион на газ/,е не по лош от пълния инжексион и лично аз го предпочитам.Не е голяма работа дали храниш двигателя с една или 4 дюзи ако го докараш и в двата случая да работи при Ламбда=1.stenli написа:За колегата Stefan Hadjov не е много трудно да стигнеш сам до този извод но ще ти помогна. Времето за отваряне на бензиновите дюзи се коригира от Л сондата така ли е ? След като времето за отваряне на газовите инжектори е свързано с времето за отваряне на бензиновите инжектори какъв е извода ? Когато при 3000 сигнала на Л сондата е еднакъв както при бензин така и при газ и по определена графика това се смята за другите режими на мотора дали времето за впръскване на газовите инжектори не се коригира от Л сондата? Относно налягането на газта след изпарителя - то се променя в зависимост от разреждането в всмукателня колектор и разликата на налегането на газта и колектора е константа както при бензионовия инжекцион подава се вакуум от колектора към изпарителя също както към регулатора на налягането на бензина. Надявам се си достатъчно умен да си отговориш сам на тези въпроси.
Коментар
-
.....Стенли сега без да съм го помислил ама ще питам нещо
наи често така го правя
Що да не може бензиновия комп да си управлява и газовите дюзи и въобще да няма газов комп, превключването ще сатва само между бензиновата и газовата реика, верно че на газ времената са други, мисля по дълги но това лесно се коригира с друг размер дюза и налягане на газта ???? не можели цялата работа да се изпълни толкова по просто само с една газова реика и съответните връзки.
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Е къде пък го разбра и прочети това.В по горния ми пост написах:Е,верно е че газовия инжексион е по високо ниво от обикновенната газова уредба,но е далеч от качествата на фабричния бензинов.Как разбра че не правя разлика между двете не разбрах.Чети какво пиша и тогава спори.Иначе хвърляш нещо което не съм казал и започваш упреци.stenli написа:След като не можеш да направиш разлика от газов инжекцион и конвенционалан газова уредба спора е излишен !Хората са го казали насила на човек можеш да вземеш но не и да дадеш !
Коментар
-
Сигурно може,но когато се създава един продукт за ползване в автомобилистроенето се задава въпроса с цената на какво ще се реализира и дали си заслужава и каква надежност ще има.Факта,че са го направили за момента така с цената на компромиси,са сметнали че това за момента е най приемливо.По нататък може да се създаде ново поколение газов инжексион с подобрени параметри.Slavi_Lancia написа:.....Стенли сега без да съм го помислил ама ще питам нещо
наи често така го правя
Що да не може бензиновия комп да си управлява и газовите дюзи и въобще да няма газов комп, превключването ще сатва само между бензиновата и газовата реика, верно че на газ времената са други, мисля по дълги но това лесно се коригира с друг размер дюза и налягане на газта ???? не можели цялата работа да се изпълни толкова по просто само с една газова реика и съответните връзки.
Коментар
-
Ти не си ли разбрал още,че всички универсални и мултифункционални решения са винаги направени с голями компромиси.Ти видял ли си някъде майстор да работи с френски ключ.......Или бензин само или газ само.Комбинация от двете-компромис.Нито едното както трябва,нито другото.stenli написа:След като не можеш да направиш разлика от газов инжекцион и конвенционалан газова уредба спора е излишен !Хората са го казали насила на човек можеш да вземеш но не и да дадеш !
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар